Itt az én példám:
Készíts egy változót:
[pawn]new bool:skinmenu[MAX_PLAYERS];[/pawn]
Ha csatlakozik a játékos (automatikusan skinválasztóba kerül) akkor a változó értéke \"IGAZ\":
[pawn]public OnPlayerConnect(playerid)
{
skinmenu[playerid] = true;
return 1;
}[/pawn]
Ha spawnol a játékos, tehát kikerült a skinválasztóból, akkor a változó értéke \"HAMIS\":
[pawn]public OnPlayerSpawn(playerid)
{
skinmenu[playerid] = false;
return 1;
}
[/pawn]
Ha a játékos BEG-el vagy a balra-jobbra nyilakkal skint vált, és a változó értéke \"IGAZ\", akkor robbanást hozunk létre (a koordinátákat majd át kell írnod):
[pawn]public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(skinmenu[playerid] == true)
{
if (newkeys == KEY_FIRE || newkeys == KEY_ANALOG_LEFT || newkeys == KEY_ANALOG_RIGHT)
{
CreateExplosion(0.0, 0.0, 0.0, 1, 5.0);//Írd át a 3db 0.0 -t JOBB OLDALI robbanás koordinátáira
CreateExplosion(3.0, 3.0, 3.0, 1, 5.0);//Írd át a 3db 3.0 -t JOBB OLDALI robbanás koordinátáira
}
}
return 1;
}[/pawn]
Bugok:- Ha a játékos nem a nyilakra kattint hanem bárhova máshova, akkor is létrejön a robbanás
- Ha a játékos a spawn-ra kattint, akkor is lesz robbanás
- Ha egy már lespawnolt játékos ott tartózkodik ahol a skinválasztó is van, akkor õ is kap a robbanásból
NEM TESZTELTEM, de szerintem müködni fog, ha nem akk sry :/ Egy próbát viszont mindenképp megér