#include <a_samp>new valamicske11;public OnFilterScriptInit(){valamicske11 = CreateObject(968,-1641.8000500,572.9000200,39.4000000,0.0000000,268.5000000,316.2500000); //SetTimer(\"ajtotimer11\", 5000, true);return 1;}forward ajtotimer11();public ajtotimer11(){ new bool:nyissuk = false; for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ if(!IsPlayerConnected(i)) continue; if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.5,-1641.8000500,572.9000200,39.4000000)){ nyissuk=true; break; } } if(nyissuk) MoveObject(valamicske11,-1641.8000500,572.9000200,39.4000000,0.0001,0.0000000,352.5000000,316.2500000);//-1641.5000500,573.1000200,39.7000000, 0.01, 0.0000000,352.5000000,0.0000000); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be else MoveObject(valamicske11,-1641.8000500,572.9000200,39.4000000,0.0001,0.0000000,268.5000000,316.2500000); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval}
( objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Speed, Float:RotX = -1000.0, Float:RotY = -1000.0, Float:RotZ = -1000.0 )
new sorompo;new Float:rot = 270;CMD:soromp(playerid, params[]){ sorompo = CreateObject(968,1543.5000000,-1490.5999800,14.5000000,0.0000000,270.0000000,90.0000000);SetTimer(\"close\", 7, 270); //beállítjuk az idõzítõtreturn 1;}forward close();public close(){ MoveObject(sorompo, 1543.5000000 ,-1490.5999800, 14.5000000, 1, 0, rot, 90); //ez pedig a már fent említett close...az idõzítõ beállítva, automatikus csukódás rot = rot - 1; return 1;}
//gamemodeinithez:new sorompo;new Float:rot = 270;SetTimer(\"checkgate\", 500, true);forward checkgate(playerid);public checkgate(playerid){if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7, x,y,z); //az x,y,z helyére a kordinátát írd besorompo = CreateObject(968,1543.5000000,-1490.5999800,14.5000000,0.0000000,270.0000000,90.0000000);SetTimer(\"open\", 7, 270); //beállítjuk az idõzítõt, itt 270-x fut le, 0,007mp-nként annyi legyen ahány fokot fordulreturn 1;}forward open();public open(){if(rot >= 90) //addig fut, amíg több mint 90{ MoveObject(sorompo, 1543.5000000 ,-1490.5999800, 14.5000000, 1, 0, rot, 90); //ez pedig a már fent említett close...az idõzítõ beállítva, automatikus csukódás rot = rot - 1; } else { SetTimer(\"close_inst\", 5, false); //5 másodpercig van nyitva } return 1;}forward close_ins();public close_ins(){SetTimer(\"close\", 7, 270); //beállítjuk az idõzítõt, itt 270-x fut le, 0,007mp-nként annyi legyen ahány fokot fordulreturn 1;}forward close();public close(){if(rot <= 90) //addig fut, amíg több mint 90{ MoveObject(sorompo, 1543.5000000 ,-1490.5999800, 14.5000000, 1, 0, rot, 90); //ez pedig a már fent említett close...az idõzítõ beállítva, automatikus csukódás rot = rot + 1;} return 1;}
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\sorompo.pwn( : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"rot\"C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\sorompo.pwn(6) : warning 203: symbol is never used: \"sorompo\"C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\sorompo.pwn(6 -- 13) : error 021: symbol already defined: \"SetTimer\"C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\sorompo.pwn(6 -- 20) : error 001: expected token: \")\", but found \";\"C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\sorompo.pwn(6 -- 20) : error 036: empty statementC:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\sorompo.pwn(6 -- 20) : fatal error 107: too many error messages on one lineCompilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors.
#include a_samp//gamemodeinithez:forward checkgate(playerid);new sorompo;new Float:rot = 270.0;public OnGameModeInit(){SetTimer(\"checkgate\", 500, true);return 1;}public checkgate(playerid){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7, 0,0,0)){ //az x,y,z helyére a kordinátát írd be sorompo = CreateObject(968,1543.5000000,-1490.5999800,14.5000000,0.0000000,270.0000000,90.0000000); SetTimer(\"open\", 7, 270); //beállítjuk az idõzítõt, itt 270-x fut le, 0,007mp-nként annyi legyen ahány fokot fordul } return 1;}forward open();public open(){ if(rot >= 90) //addig fut, amíg több mint 90{ MoveObject(sorompo, 1543.5000000 ,-1490.5999800, 14.5000000, 1, 0, rot, 90); //ez pedig a már fent említett close...az idõzítõ beállítva, automatikus csukódás rot = rot - 1; } else { SetTimer(\"close_inst\", 5, false); //5 másodpercig van nyitva } return 1;}forward close_ins();public close_ins(){ SetTimer(\"close\", 7, 270); //beállítjuk az idõzítõt, itt 270-x fut le, 0,007mp-nként annyi legyen ahány fokot fordul return 1;}forward close();public close(){ if(rot <= 90) //addig fut, amíg több mint 90 { MoveObject(sorompo, 1543.5000000 ,-1490.5999800, 14.5000000, 1, 0, rot, 90); //ez pedig a már fent említett close...az idõzítõ beállítva, automatikus csukódás rot = rot + 1; } return 1;}
#include <a_samp>//gamemodeinithez:forward checkgate(playerid);new sorompo;new Float:rot = 270.0;public OnGameModeInit(){ SetTimer(\"checkgate\", 500, true); return 1;}public checkgate(playerid){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7, 0,0,0)) { //az x,y,z helyére a kordinátát írd be sorompo = CreateObject(968,1543.5000000,-1490.5999800,14.5000000,0.0000000,270.0000000,90.0000000); SetTimer(\"open\", 7, 270); //beállítjuk az idõzítõt, itt 270-x fut le, 0,007mp-nként annyi legyen ahány fokot fordul } return 1;}forward open();public open(){ if(rot >= 90) //addig fut, amíg több mint 90 { MoveObject(sorompo, 1543.5000000 ,-1490.5999800, 14.5000000, 1, 0, rot, 90); //ez pedig a már fent említett close...az idõzítõ beállítva, automatikus csukódás rot = rot - 1; } else { SetTimer(\"close_inst\", 5, false); //5 másodpercig van nyitva } return 1;} forward close_ins();public close_ins(){ SetTimer(\"close\", 7, 270); //beállítjuk az idõzítõt, itt 270-x fut le, 0,007mp-nként annyi legyen ahány fokot fordul return 1;} forward close();public close(){ if(rot <= 90) //addig fut, amíg több mint 90 { MoveObject(sorompo, 1543.5000000 ,-1490.5999800, 14.5000000, 1, 0, rot, 90); //ez pedig a már fent említett close...az idõzítõ beállítva, automatikus csukódás rot = rot + 1; } return 1;}