Szerző Téma: DIALOG  (Megtekintve 518 alkalommal)

DIALOG
« Dátum: 2013. január 12. - 15:32:36 »
0 Show voters
Sziasztok újra én vagyok.. Szinte már egész rutinos kérdezõ vagyok :D
Szóval a kérdésem az lenne:
Hogy lehet azt megoldani, hogy egy DIALOG.-ba lehessen úgymond lapozni. Ezt arra értem, hogy kiadja pl. GrooveSkins VagosSkins
és ha rá kattintol akkor ne egybõl rád tegye hanem feljöjjön egy másik DIALOG amibe már választhatod a skint.
Szóval rányomok a GrooveSkin.-ra és utána jöjjön egy másik DIALOG fel: Skin 1 Skin2 Skin 3.. Na és ott már rád adja a skint...
Ezt hogy lehet megcsinálni? Köszi elõre is a válaszokat..

DIALOG
« Válasz #1 Dátum: 2013. január 12. - 15:47:06 »
0 Show voters
Mód elejére:
 
#define DIALOG_SKIN 10
#define DIALOG_SKIN_GROOVE 11
#define DIALOG_SKIN_BALLAS 12

 
A skin parancs alá:
 

ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_SKIN, DIALOG_STYLE_LIST, Skinek\", \"Groove\\nBallas\\nsatöbbi\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\");

 
És OnPlayerDialogResponse alá:
 

switch(listitem)
{
   case 10: //ez a skin dialog id-je, amit már definiáltunk
   {
   switch(listitem)
   {
         case 0: //az elsõ menü
         {
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SKIN_GROOVE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Groove skinek\", \"Skin 1\\nSkin 2\\nSkin3\\nSatöbbi\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
         }
         case 1: //a második menü
         {
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SKIN_BALLAS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ballas skinek\", \"Skin 1\\nSkin 2\\nSkin3\\nSatöbbi\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
         }
//és így tovább a case-k
      }
   }
      case 11: //a groove skinek
      {
         switch(listitem)
         {
             case 0: //elsõ skin
         {
             SetPlayerSkin(playerid, 22);
         }
            case 1: //Második skin
         {
            SetPlayerSkin(playerid, 22);
         }
            case 2: //haradik skin
         {
            SetPlayerSkin(playerid, 22);
         }
      }
      case 12: //balals skinek
     {
      switch(listitem)
      {
      case 0: //elsõ skin
      {
      SetPlayerSkin(playerid, 22);
      }
      case 1: //Második skin
      {
      SetPlayerSkin(playerid, 22);
      }
      case 2: //haradik skin
      {
      SetPlayerSkin(playerid, 22);
      }
}

 
Ha hibás jelezd, gyorsan összedobtam.
E: Nem tabolgatom végig, remélem érted. :)
« Utoljára szerkesztve: 2013. január 12. - 15:53:02 írta Virgonc »

DIALOG
« Válasz #2 Dátum: 2013. január 12. - 16:16:32 »
0 Show voters
Persze értem és köszönöm gyors válaszod. :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal