ERROR:
C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : error 014: invalid statement; not in switch
C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : warning 215: expression has no effect
C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : error 001: expected token: \";\", but found \":\"
C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
4 Errors.
Itt mi a probléma?
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch(listitem)
{
case 10: //ez a skin dialog id-je, amit már definiáltunk
{
switch(listitem)
{
case 0: //az elsõ menü
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SKIN_GROOVE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Groove skinek\", \"Skin 1\\nSkin 2\\nSkin3\\nSatöbbi\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
}
case 1: //a második menü
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SKIN_BALLAS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ballas skinek\", \"Skin 1\\nSkin 2\\nSkin3\\nSatöbbi\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
}
//és így tovább a case-k
}
}
case 11: //a groove skinek
{
switch(listitem)
{
case 0: //elsõ skin
{
SetPlayerSkin(playerid, 22);
}
case 1: //Második skin
{
SetPlayerSkin(playerid, 22);
}
case 2: //haradik skin
{
SetPlayerSkin(playerid, 22);
}
}
case 12: //balals skinek
{
switch(listitem)
{
case 0: //elsõ skin
{
SetPlayerSkin(playerid, 22);
}
case 1: //Második skin
{
SetPlayerSkin(playerid, 22);
}
case 2: //haradik skin
{
SetPlayerSkin(playerid, 22);
}
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch(listitem)
{
case 10: //ez a skin dialog id-je, amit már definiáltunk
{
switch(listitem)
{
case 0: //az elsõ menü
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SKIN_GROOVE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Groove skinek\", \"Skin 1\\nSkin 2\\nSkin3\\nSatöbbi\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
}
case 1: //a második menü
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SKIN_BALLAS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ballas skinek\", \"Skin 1\\nSkin 2\\nSkin3\\nSatöbbi\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
}
//és így tovább a case-k
}
case 11: //a groove skinek
{
switch(listitem)
{
case 0: //elsõ skin
{
SetPlayerSkin(playerid, 22);
}
case 1: //Második skin
{
SetPlayerSkin(playerid, 22);
}
case 2: //haradik skin
{
SetPlayerSkin(playerid, 22);
}
}
case 12: //balals skinek
{
switch(listitem)
{
case 0: //elsõ skin
{
SetPlayerSkin(playerid, 22);
}
case 1: //Második skin
{
SetPlayerSkin(playerid, 22);
}
case 2: //haradik skin
{
SetPlayerSkin(playerid, 22);
}
}
return 1;
}
Warningos lesz a tabolás miatt. De mûködni fog.