new nevek[MAX_PLAYERS] = {0, ...}; //Létrehozunk egy 500 méretû tömböt (MAX_PLAYERS alapból 500), ahol minden elem 0.
public OnGameModeInit() { //Amikor a mod indul:
ShowNameTags(1); //Ahogy a wiki is írja, ha bárhol is akarunk látni neveket (akár 1 playernél is), ezt engedélyezni kell.
}
public OnPlayerConnect(playerid) { //Amikor \"playerid\" csatlakozik.
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { //Végigmegyünk minden játékoson (bõvebben >> wiki).
if(!IsPlayerConnected(i)) continue; //Ha nincs csatlakozva, a következõre lépünk.
ShowPlayerNameTagForPlayer(playerid, i, false); //Elrejtjük i-nek playerid nevét,
ShowPlayerNameTagForPlayer(i, playerid, false); //Majd fordítva is.
}
}
CMD:nevek(playerid) { //Amikor beírja a /nevek parancsot \"playerid\":
nevek[playerid] = !nevek[playerid]; //Nála a nevek engedélyezését megfordítjuk (1>0, 0>1).
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { //Végigmegyünk mindenkin.
if(!IsPlayerConnected(i)) continue; //Ha nincs csatlakozva, a következõre lépünk.
ShowPlayerNameTagForPlayer(playerid, i, nevek[playerid]); //A játékos új beállításától függõen elrejtjük vagy megjelenítjük i-nek playerid nevét,
ShowPlayerNameTagForPlayer(i, playerid, nevek[playerid]); //Ugyanez fordítva.
}
return 1; //Jelezzük a parancsfeldolgozónak (jelen esetben zcmd), hogy ilyen parancs létezik, lefutott, ne írja ki, hogy hibás parancs.
}