if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, 2695.6880, -1704.6300, 11.8438))
public OnPlayerUpdate(playerid){if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, ide milyen nagy legyen a hatótávolság, X,Y,Z))ShowPlayerDialog(playerid.. többi része)//és még ami kell belereturn 1;}
Hogy lehet megcsinálni, hogy ha egy pontra érkezek bejön a dialóg? Próbáltam pickupal de úgy nem jó.
De nekem parancsal kell. [/quote]Ez bizony ellentmondás.. Amúgy megcsinálod a parancsot, hogy elõjöjjön a dialog, és beállítod, hogy csak az adott koordinátán lehessen használni.. Nézz utána, biztos rájössz hogyan kell..Valahogy így van: if(strcmp(cmd, \"/parancsod\", true) == 0{ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,koordináta);aztán a dialog, meg stb de nemértek hozzá különösebben.. « Utoljára szerkesztve: 2012. május 22. - 13:24:06 írta ProgressivE » Naplózva
if(strcmp(cmd, \"/parancsod\", true) == 0{ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,koordináta);aztán a dialog, meg stb
public OnPlayerUpdate( playerid ){ if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 7.0, 2695.6880, -1704.6300, 11.8438 ) ) // Cseréld le neked tetszõen { ShowPlayerDialog( playerid, 1000, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Asd\", \"Aasd\", \"Ok\", \"\" ); } return 1;}
Azt mondja, hogy paranccsal kell neki.. ( Gondolom csak azon a bizonyos koordinátán lehessen használni )
Azt mondja, hogy paranccsal kell neki.. ( Gondolom csak azon a bizonyos koordinátán lehessen használni ) Nem mondtam olyant. [/quote] Akkor miért nem volt jó, amit már leírtak legalább 2x?
public OnPlayerUpdate( playerid ){ if( GetPVarInt( playerid, \"InPoint\" ) == 0 ) { if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 7.0, 2695.6880, -1704.6300, 11.8438 ) ) // Cseréld le neked tetszõen { ShowPlayerDialog( playerid, 1000, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Asd\", \"Aasd\", \"Ok\", \"\" ); SetPVarInt( playerid, \"InPoint\", 1 ); } } return 1;}
if (PlayerToPoint(1.0, i,kordináta)) { ShowPlayerDialog(i,00090,DIALOG_STYLE_LIST,\"Dialog név\",\"1es opció\\n2es opció\\n3mas opció\",\"Kiválaszt\",\"Mégse\"); SetPlayerPos(i, kordináta); }