#include < a_samp >
#define DIALOG_SELECT 100
public OnPlayerRequestClass( playerid, classid )
{
ShowPlayerDialog( playerid, DIALOG_SELECT, DIALOG_STYLE_LIST, \"Peti\", \"Jóska\\nPista\", \"József\", \"Gyula\" );
return 1;
}
public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[] )
{
switch( dialogid )
{
case DIALOG_SELECT:
{
if( response )
{
switch( listitem )
{
case 0: SendClientMessage( playerid, -1, \"Te vagy a Jóska.\" );
case 1: SendClientMessage( playerid, -1, \"Te vagy a Pista.\" );
}
}
}
}
return 1;
}
Am szerintem ettöl a következõ csatlakozáskor is kifog jönni a dialog.
Õ ugy akarja hogy ha még a játékos nem választotta ki a nyelvét, akkor kijöjjön a dialog, de már a következõ belépésnél ne válasszon a játékos nyelvet.
Ugyhogy én maradnák az én megoldásomnál:
new Valasztott[MAX_PLAYERS];
Ha a játékos kiválasztotta a nyelvet:
Valasztott[playerid] = 1;
Ha a játékos távozik:
Mentse le a változó értékét (Dini, dfile, Yini fini stb)
Mikor a játékos belép:
Töltse be a változó értékét.
if(Valasztott[playerid] == 0) return ShowPlayerDialog(playerid, dialogid, DIALOG_STYLE_LIST, \"Nyelv\", Magyar\\nAngol\\nNemet\", Kiválaszt\", \"\");