#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define DIALOG_CMDS2 6000
CMD:cmds2(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CMDS2, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Parancsok 2\", \"/kick /mute /ban /jail\\n /warn /burn /kill /freeze\", \"Bezárás\", \"\");
return 1;
}
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define DIALOG_NONE (0)
CMD:cmds(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_NONE,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Parancsok\",\"/parancs /parancs /parancs /parancs\\n/parancs /parancs /parancs /parancs\\n/parancs /parancs /parancs /parancs\",\"Bezár\",\"\");
return 1;
}
CMD:cmds2(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_NONE,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Parancsok\",\"/parancs /parancs /parancs /parancs\\n/parancs /parancs /parancs /parancs\\n/parancs /parancs /parancs /parancs\",\"Bezár\",\"\");
return 1;
}
tehát hogy azonos a 2 dialogid...és nem kell DIALOG_CMD1 DIALOG_CMD2 külön...mert semmi funkciója nincs...