GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Kovacs_Bela - 2011. június 28. - 17:20:19

Cím: dialog
Írta: Kovacs_Bela - 2011. június 28. - 17:20:19
Helló all
Van két dialog kiíros parancsom (majd lesz több is)
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
        if (strcmp(\"/help\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
                ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Help\",\"\\tÜdv a szerveren!\\nA fõbb parancsokat az alábbi parancson nézheted meg: /parancsok\\nA teleportokat a /teles parancsal nézheted meg.\\nDe ne feledd el a szabályzatot se elolvasni! /rules\\nJó szórakozást a szerveren!:)\",\"Kilép\",\"Exit\");
                return 1;
        }
        if (strcmp(\"/parancsok\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
                ShowPlayerDialog(playerid,2,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Parancsok\",\"\\tA szerver fõbb parancsai: \\n/help /teles /rules /parancsok /jelentesek\\n/vehid /vehmodell /tuning /robban /mizu \\n /nitro /hidraulika /viragvesz /respawn /zene\\n/berug /jozan /skin /health /armour\\n/ejfel /wanted /wanted-off /afk /afk-off\",\"Kilép\",\"Exit\");
                return 1;
        }
        return SendMessage(playerid,\"[HIBA]A parancs nemlétezik!\");
}

 
mit kell írni a legelejére a modnak?
Cím: dialog
Írta: kadaradam - 2011. június 28. - 19:07:13
Semmit nem kell írni!Max ha definálni akrod a DIALOG ID-jét,de ez nem fontos!
pl
[pawn]#define DIALOG_11 408 // DIALOG_11 a neve,és akkor a OnDialogResponse függvénybe nem csak ID-t tudsz írni,hanem a DIALOGOD nevét,itt a név DIALOG_11,de még egyszer mondom,nem fontos[/pawn]
Cím: dialog
Írta: Kovacs_Bela - 2011. június 28. - 20:13:26
csak azért mert nemmegy :)
Cím: dialog
Írta: kadaradam - 2011. június 28. - 20:55:08
OnDialogResponse-be be van rakva minden?
Cím: dialog
Írta: Vampesz - 2011. június 29. - 03:52:08
Szia!
És mégis mi a bajod vele? x\'D
Egy ilyen MsgBoxnál üresen lehet hagyni az ODR-t...=) Mivel nem kell semmit se csinálnia csak bezáródnia ha már nem kell.
Ha Error-t v. Warningot kaptál akkor azt is másold be kérlek vagy írd le, hogy milyen hibát észleltél...
Mert így ránézésre hajnali 4-kor semmi szintaktikai v. logikai hibát nem vettem észre rajta.
Ja és Definiálni egy nevet akkor kell ha sok a dialógus és/vagy sokszor használod, egyébként csak teljesítmény fogónak jó...:)
Vampy
Cím: dialog
Írta: Mike. - 2011. június 29. - 17:39:22
Ez egy sima dialog.
Dialog response nem kell ehhez.
Cím: dialog
Írta: kadaradam - 2011. június 29. - 17:59:18
Ez egy sima dialog.
Dialog response nem kell ehhez.
 
[/quote]
Ja,azt hittem még a parancsokat is megakarja csinálni hozzá!
Cím: dialog
Írta: Ezel - 2011. július 01. - 15:56:03
Nem akarja megcsinálni szerintem.Vagy ha igen nem fejezte ki magát elég érthetõen.
Cím: dialog
Írta: smart - 2011. július 03. - 22:22:39
Szia! Szerintem ezek lehetnek itt hibák:
 
return SendMessage(playerid,\"[HIBA]A parancs nemlétezik!\");

 
helyett
 
return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"[HIBA]A parancs nemlétezik!\");

 
És van még ez:
ShowPlayerDialog(playerid,2,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Parancsok\",\"\\tA szerver
én speciel ilyen \\t-vel kezdést még nem láttam. Próbáld meg úgy hogy azokat leveszed.
Cím: dialog
Írta: palesz_88 - 2011. július 03. - 22:41:22
A \\t az tabulátor.
Olyan mint mikor a pawno-ban megynomod a TAB-ot.
Másszóval sorba-igazitás