Még régebben csináltam dialogot,de azóta sem megy,már sok mindennel próbálkoztam de nem jó.
Egyszerûen rákattintok és semmi,ráadásul lespawnol Las Venturas-ba ,oda mozgólépcsõkhöz.
Dialog:
#define DIALOG_4 400 // dialog
[pawn]if (strcmp(\"/tdm\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 5; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,0x9ACD32AA,\"Válassz csapatot!\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Team Death Match\", \"Piros csapat(VÉDEKEZÕ)\\nKék csapat(TÁMADÓ))\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
return 1;
}[/pawn]
[pawn]if(dialogid == DIALOG_4)
{
if(response)
{
if(listitem == 1)
{
SetPlayerPos(playerid,-1302.2087,2556.9065,86.9042);
SetPlayerColor(playerid, 0xFF0000FF);
GivePlayerWeapon(playerid,4,1);
GivePlayerWeapon(playerid,24,190);
GivePlayerWeapon(playerid,25,150);
GivePlayerWeapon(playerid,30,600);
GivePlayerWeapon(playerid,35,3);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 3);
}
if(listitem == 2)
{
SetPlayerPos(playerid,-1297.4124,2293.1162,130.7655);
SetPlayerColor(playerid, 0x000080FF);
GivePlayerWeapon(playerid,4,1);
GivePlayerWeapon(playerid,24,190);
GivePlayerWeapon(playerid,25,150);
GivePlayerWeapon(playerid,30,600);
GivePlayerWeapon(playerid,34,15);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 3);
}
}
}[/pawn]
És már a dialog ID-jét is megváltoztattam,de az sem volt jó.
Köszönöm
Ádám is így csinálta, de akkor tessék:
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define DIALOG_4 400
CMD:tdm(playerid,params[])
{
SendClientMessage(playerid,0x9ACD32AA,\"Válassz csapatot!\");
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_4,DIALOG_STYLE_LIST,\"TeamDeathMatch\",\"Védekezõ(piros)\\nTámadó(kék)\",\"OK\",\"Kilép\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_4)
{
if(response == 1)
{
dmid[playerid] = 5; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
switch(listitem)
{
case 0:
{
SetPlayerPos(playerid,-1302.2087,2556.9065,86.9042);
SetPlayerColor(playerid, 0xFF0000FF);
GivePlayerWeapon(playerid,4,1);
GivePlayerWeapon(playerid,24,190);
GivePlayerWeapon(playerid,25,150);
GivePlayerWeapon(playerid,30,600);
GivePlayerWeapon(playerid,35,3);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 3);
}
case 1:
{
SetPlayerPos(playerid,-1297.4124,2293.1162,130.7655);
SetPlayerColor(playerid, 0x000080FF);
GivePlayerWeapon(playerid,4,1);
GivePlayerWeapon(playerid,24,190);
GivePlayerWeapon(playerid,25,150);
GivePlayerWeapon(playerid,30,600);
GivePlayerWeapon(playerid,34,15);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 3);
}
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid,0x00CC00,\"Kiléptél\");
}
}
return 1;
}