Ahhha... :D
módod tetejére:
#define DIALOG_TELEPORT 1
Akkor parancsra vagy ahova akarod ezt berakod:
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TELEPORT, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Fejléc\", \"Középen szöveg\", \"Ok\", \"Mégsem\"); //az OK és a Mégsem a két gomb
OnDialogResponse alá:
if(dialogid == DIALOG_TELEPORT)
{
if(response) // ha az OK gombra nyomott
{
SetPlayerPos(playerid, x,y,z); //x,y,z-t cseréld ki arra a koordinátára ahova szeretnéd õket teleportálni
SendClientMessage(playerid, -1, \"Te az OK gombra kattintottál\");
}
else // ha a Mégse gomba kattintott
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Te a mégse gombra kattintottál\");
}
return 1;
}
2 féle képpen is próbáltam de nem jó :(
Parancs:
if (strcmp(\"/teszt\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TESZT, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Teszt\", \"Teszt\", \"Elfogad\", \"Elutasít\");
return 1;
}
1.megoldás
if(dialogid == DIALOG_TESZT)
{
if(response) // ha az OK gombra nyomott
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Te az OK gombra kattintottál\");
}
if(!response) // mégse
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Elutasítottad\");
}
return 1;
}
2.megoldás
if(dialogid == DIALOG_TESZT)
{
if(response) // ha az OK gombra nyomott
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Te az OK gombra kattintottál\");
}
else // ha a Mégse gomba kattintott
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Te a mégse gombra kattintottál\");
}
return 1;
}
Nem ütközik, erre figyelek :D
#define DIALOG_TESZT 5446132
Nem ütközik, erre figyelek :D
#define DIALOG_TESZT 4563
Amúgy filterscript? Mert ha igen, akkor az összes szkriptednél ondialogresponse rész végénél a return 0-át állítsd return 1-re.
Nem ütközik, erre figyelek :D
#define DIALOG_TESZT 5446132
ügyes fiúúú ügyes fiúúú
http://wiki.sa-mp.com/wiki/ShowPlayerDialog
na mit látsz itt ami a te DIALOGoddal ütközik?
semmi?
segítek
Max dialogid is 32767.