C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : warning 217: loose indentationC:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : error 014: invalid statement; not in switchC:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : warning 215: expression has no effectC:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : error 001: expected token: \";\", but found \":\"C:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : error 029: invalid expression, assumed zeroC:\\Users\\Norbi\\Desktop\\ParasztFUN\\filterscripts\\skins.pwn(271) : fatal error 107: too many error messages on one lineCompilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors.
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ switch(listitem) { case 10: //ez a skin dialog id-je, amit már definiáltunk { switch(listitem) { case 0: //az elsõ menü { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SKIN_GROOVE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Groove skinek\", \"Skin 1\\nSkin 2\\nSkin3\\nSatöbbi\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\"); } case 1: //a második menü { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SKIN_BALLAS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ballas skinek\", \"Skin 1\\nSkin 2\\nSkin3\\nSatöbbi\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\"); } //és így tovább a case-k } } case 11: //a groove skinek { switch(listitem) { case 0: //elsõ skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } case 1: //Második skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } case 2: //haradik skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } } case 12: //balals skinek { switch(listitem) { case 0: //elsõ skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } case 1: //Második skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } case 2: //haradik skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } }return 1;}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ switch(listitem) { case 10: //ez a skin dialog id-je, amit már definiáltunk { switch(listitem) { case 0: //az elsõ menü { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SKIN_GROOVE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Groove skinek\", \"Skin 1\\nSkin 2\\nSkin3\\nSatöbbi\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\"); } case 1: //a második menü { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SKIN_BALLAS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ballas skinek\", \"Skin 1\\nSkin 2\\nSkin3\\nSatöbbi\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\"); } //és így tovább a case-k } case 11: //a groove skinek { switch(listitem) { case 0: //elsõ skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } case 1: //Második skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } case 2: //haradik skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } } case 12: //balals skinek { switch(listitem) { case 0: //elsõ skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } case 1: //Második skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } case 2: //haradik skin { SetPlayerSkin(playerid, 22); } }return 1;}