Szerző Téma: Dialog  (Megtekintve 1546 alkalommal)

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Dialog
« Dátum: 2011. December 03. - 20:19:02 »
0 Show voters
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy van egy ilyen dialogom:
[pawn]DIALOG_STYLE_MSGBOX[/pawn]
és pl.: Ha a Button1 -re nyom (A Bal oldali gombra) akkor egy általam meghatározott dolog történyen, Ha a Button2 -re nyom (A Jobb odlali gombra) akkor is egy általam meghatérozott dolog történyen, de ne ugyanaz mint a Button 1 nél!
Elõre is köszönöm a segítséget!

Rammstein

  • Vendég
Dialog
« Válasz #1 Dátum: 2011. December 03. - 20:29:43 »
0 Show voters
pl: dialog: bla bla szöveg
alatta 2 választási opcio: Elfogadom(bezárja a menût) Mégsem(kickelje)
ezt akarod?

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Dialog
« Válasz #2 Dátum: 2011. December 03. - 20:46:50 »
0 Show voters
Nem hanem olyat ha Igen re nyom akkor letegye az objetet ha nem re akkor ne tegye le vagy is DeleteSnow

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. December 03. - 20:47:38 )

meg több célra is kellene

Nem elérhető Bazsi

  • 345
    • Profil megtekintése
Dialog
« Válasz #3 Dátum: 2011. December 03. - 20:58:47 »
0 Show voters
Hát szerintem On0ilaogResponse-nál
[pawn]if(response)// They pressed the first button   
{
         switch(dialogid)// Checking what dialog we\'re processing
        {
    case 1:// Our first dialog
           {
                            //itt az elsõ gomb, hogy mit csináljon
                    }
         }
}
else
{
         switch(dialogid)// Checking what dialog we\'re processing
        {
    case 1:// Our first dialog
           {
                            //itt az második gomb, hogy mit csináljon
                    }
         }
[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. December 03. - 21:28:38 írta Bazsi »

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Dialog
« Válasz #4 Dátum: 2011. December 03. - 20:59:24 »
0 Show voters
köszi! meg nézem!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. December 03. - 21:04:58 )

switch(dialogid)

 
a dialogid hejére be írjam itt a dialog idjét?
szerk: nem mûködik :(
« Utoljára szerkesztve: 2011. December 03. - 21:07:48 írta driftBANDITS]skyline »

Nem elérhető Bazsi

  • 345
    • Profil megtekintése
Dialog
« Válasz #5 Dátum: 2011. December 03. - 21:13:47 »
0 Show voters
skyline\" post=\"198320\" timestamp=\"1322942364\"]
köszi! meg nézem!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. December 03. - 21:04:58 )

switch(dialogid)

 
a dialogid hejére be írjam itt a dialog idjét?
szerk: nem mûködik :(
 
[/quote]
[pawn]switch(dialogid)[/pawn]
helyett
[pawn]if(dialogid==DIALOG_ID)[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. December 03. - 21:16:18 írta Bazsi »

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Dialog
« Válasz #6 Dátum: 2011. December 03. - 21:20:06 »
0 Show voters
köszi a DIALOG_ID -hez pl a 5353 kell ugye?
nem értem :S
ezt ezekkel az adatokka lemg tudnád csinálni?:
[pawn]    if (dialogid == connectdialog)
    {
        if (!response)
        {
           DeleteSnow(playerid); //amikor a nem re
            return 1;
        }
        if (listitem==0) //Amikor az igenre nyom
        {
              CreateSnow(playerid);
        }
        return 1;
    }[/pawn]
köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2011. December 03. - 21:22:22 írta driftBANDITS]skyline »

Nem elérhető Bazsi

  • 345
    • Profil megtekintése
Dialog
« Válasz #7 Dátum: 2011. December 03. - 21:21:01 »
0 Show voters
Igen, de lehet mondjuk DIALOG_SNOW , ha definiálod

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Dialog
« Válasz #8 Dátum: 2011. December 03. - 21:29:25 »
0 Show voters
ja aj azt tudom ha nem nagy baj meg csinálod úgy ahogy elöbb le írtam? köszi! nekem nem jön össze

Nem elérhető Bazsi

  • 345
    • Profil megtekintése
Dialog
« Válasz #9 Dátum: 2011. December 03. - 21:32:51 »
0 Show voters
Nem tudtam tesztelni, mert laptopról írok, remélem jó :D
[pawn]if(response)
{
     if(dialogid==connectdialog)
     {
          DeleteSnow(playerid);
          return 1;
      }
}
else
{
     {
           CreateSnow(playerid);
           return 1;
     }
     return 0;
}[/pawn]

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Dialog
« Válasz #10 Dátum: 2011. December 03. - 21:38:55 »
0 Show voters
oks köszi megnézem
Maga a script warning és error mentes de nem akarja lerakni az objetet :S
« Utoljára szerkesztve: 2011. December 03. - 21:42:19 írta driftBANDITS]skyline »

Nem elérhető Bazsi

  • 345
    • Profil megtekintése
Dialog
« Válasz #11 Dátum: 2011. December 03. - 21:44:01 »
0 Show voters
Hát én megpróbálnék berakni egy SendClientMessage-t és ha azt mutatja, akkor nem a dialoggal van hiba...

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Dialog
« Válasz #12 Dátum: 2011. December 03. - 21:46:46 »
0 Show voters
Ok meg nézem
nem jó az üzenetet se adja ki :S
« Utoljára szerkesztve: 2011. December 03. - 21:49:52 írta driftBANDITS]skyline »

Nem elérhető Bazsi

  • 345
    • Profil megtekintése
Dialog
« Válasz #13 Dátum: 2011. December 03. - 21:57:18 »
0 Show voters
Akkor így:
[pawn]if(dialogid==connectdialog)
{
     if(response)
     {
          DeleteSnow(playerid);
          return 1;
     }
     else
     {
          CreateSnow(playerid);
          return 1;
     }
     return 0;
}[/pawn]

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Dialog
« Válasz #14 Dátum: 2011. December 03. - 22:03:58 »
0 Show voters
Nem jó még teleportot is raktam midnegyikbe nem megy :(

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal