GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: [sdc]skyline - 2011. december 03. - 20:19:02
-
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy van egy ilyen dialogom:
[pawn]DIALOG_STYLE_MSGBOX[/pawn]
és pl.: Ha a Button1 -re nyom (A Bal oldali gombra) akkor egy általam meghatározott dolog történyen, Ha a Button2 -re nyom (A Jobb odlali gombra) akkor is egy általam meghatérozott dolog történyen, de ne ugyanaz mint a Button 1 nél!
Elõre is köszönöm a segítséget!
-
pl: dialog: bla bla szöveg
alatta 2 választási opcio: Elfogadom(bezárja a menût) Mégsem(kickelje)
ezt akarod?
-
Nem hanem olyat ha Igen re nyom akkor letegye az objetet ha nem re akkor ne tegye le vagy is DeleteSnow
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. december 03. - 20:47:38 )
meg több célra is kellene
-
Hát szerintem On0ilaogResponse-nál
[pawn]if(response)// They pressed the first button
{
switch(dialogid)// Checking what dialog we\'re processing
{
case 1:// Our first dialog
{
//itt az elsõ gomb, hogy mit csináljon
}
}
}
else
{
switch(dialogid)// Checking what dialog we\'re processing
{
case 1:// Our first dialog
{
//itt az második gomb, hogy mit csináljon
}
}
[/pawn]
-
köszi! meg nézem!
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. december 03. - 21:04:58 )
switch(dialogid)
a dialogid hejére be írjam itt a dialog idjét?
szerk: nem mûködik :(
-
skyline\" post=\"198320\" timestamp=\"1322942364\"]
köszi! meg nézem!
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. december 03. - 21:04:58 )
switch(dialogid)
a dialogid hejére be írjam itt a dialog idjét?
szerk: nem mûködik :(
[/quote]
[pawn]switch(dialogid)[/pawn]
helyett
[pawn]if(dialogid==DIALOG_ID)[/pawn]
-
köszi a DIALOG_ID -hez pl a 5353 kell ugye?
nem értem :S
ezt ezekkel az adatokka lemg tudnád csinálni?:
[pawn] if (dialogid == connectdialog)
{
if (!response)
{
DeleteSnow(playerid); //amikor a nem re
return 1;
}
if (listitem==0) //Amikor az igenre nyom
{
CreateSnow(playerid);
}
return 1;
}[/pawn]
köszi!
-
Igen, de lehet mondjuk DIALOG_SNOW , ha definiálod
-
ja aj azt tudom ha nem nagy baj meg csinálod úgy ahogy elöbb le írtam? köszi! nekem nem jön össze
-
Nem tudtam tesztelni, mert laptopról írok, remélem jó :D
[pawn]if(response)
{
if(dialogid==connectdialog)
{
DeleteSnow(playerid);
return 1;
}
}
else
{
{
CreateSnow(playerid);
return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
-
oks köszi megnézem
Maga a script warning és error mentes de nem akarja lerakni az objetet :S
-
Hát én megpróbálnék berakni egy SendClientMessage-t és ha azt mutatja, akkor nem a dialoggal van hiba...
-
Ok meg nézem
nem jó az üzenetet se adja ki :S
-
Akkor így:
[pawn]if(dialogid==connectdialog)
{
if(response)
{
DeleteSnow(playerid);
return 1;
}
else
{
CreateSnow(playerid);
return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
-
Nem jó még teleportot is raktam midnegyikbe nem megy :(
-
Akkor sajnos nem tudom :S
-
azért köszi!
-
Még nézelõdök, hátha találok :)
Pedig elvileg így kéne, nagyon sok regisztrációban van ilyen, csak kickkel:
[pawn]if(dialogid == ReGiStEr)
{
if(response)
{
}
else
{
}
}[/pawn]
-
Én találtam egy ilyet a samp wikin:
[pawn]
if(!strcmp(cmdtext, \"/relax\", true))
{
ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Are you sure?\", \"Are you sure you have time to relax?\", \"yes\", \"no\");
return 1;
}
This will show the dialog with ID 2 (we already used dialogid 1) to the player. The style here is DIALOG_STYLE_MSGBOX.
Now we need to set-up the response again...
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[ ])//Itt a [ ]ilyet egybe csak így mutatja rendesen
{
if(response)// They pressed the first button
{
switch(dialogid)// Checking what dialog were processing
{
case 1:// Our first dialog
{
switch(listitem)// Checking which item was chosen
{
case 0: // The first listitem
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"You dont have enough cash.\");
GivePlayerMoney(playerid, -1);
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_SPRUNK);
}
case 1: // The second listitem
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 2) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"You dont have enough cash.\");
GivePlayerMoney(playerid, -2);
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_BEER);
}
case 2: // The third listitem
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 3) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"You dont have enough cash.\");
GivePlayerMoney(playerid, -3);
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_WINE);
}
}
}
//From here we added things
case 2:// The new dialog
{
ApplyAnimation(playerid,\"BEACH\",\"Lay_Bac_Loop\",4.1,1,1,1,1,10);//this will let you relax for 10 seconds
}
// Till here
}
}
return 1;
}[/pawn]
Itt csak azt nem értem miért van a Response alatt 3?
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. december 04. - 15:46:56 )
Meg oldtam a problémámat! az eggyik script (szintén dialog os) kilõötte a dialogot amit a cfg be utánna írtam ,elé kelelt írni és mükõdik köszönöm midnenkinek!