Szerző Téma: destroyvehcars gond..  (Megtekintve 385 alkalommal)

Nem elérhető wunZ

destroyvehcars gond..
« Dátum: 2012. Július 16. - 13:41:23 »
0 Show voters
Szóval van egy /veh parancsom, és egy /destroyvehcars parancsom. Amikor lehívok egy /veh-es kocsit, és használom a /destroyvehcars parancsot, akkor kiírja a destroyvehcars alatti SendClientMessage-t... Eddig jó. Viszont ha több kocsi van lent /veh paranccsal, akkor annyiszor írja ki a SendClientMessage-t /destroyvehcarsnál, amennyi /vehes kocsi van a szerón.  Ötlet? Mit rontottam el?
 
CMD:veh(playerid, params[])
{
if(PlayerInfo[playerid][ALevel] < 2) return SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTSALMON, \"Nem vagy admin, vagy kicsi az adminszinted!\");
{
    new car[30]; new color1, color2, vehicle;
    if(sscanf(params, \"s[30]dd\", car, color1, color2)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_SKYBLUE, \"HASZNÁLAT: /veh [iD/Kocsi NÉV] [szín1] [szín2]\");
if(!IsNumeric(car))
{
   vehicle = GetVehicleModelIDFromName(car); }
    else { vehicle = strval(car); }
    if( vehicle < 400 || vehicle > 611 ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: A kocsik a 400 és a 611-es ID között vannak!\");
{
        new Float:X,Float:Y,Float:Z;
   new Float:Angle,int1;
   new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
   new string[256];
   GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
   GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
   int1 = GetPlayerInterior(playerid);
   LinkVehicleToInterior(LVehicleID, int1);
   new carid = CreateVehicle(vehicle, X+2,Y,Z,Angle,color1,color2,0);
   SpawnedVehicles[spawnedVehicle] = carid;
   SpawnedVehicle++;
   format(string, sizeof(string), \"Jármû Név: %s  ||  Model: %d  || Szín 1: %d || Szín 2: %d\", VehicleNames[vehicle-400], vehicle, color1, color2);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, string);
}
}
return 1;
}
CMD:destroyvehcars(playerid, params[])
{
    if(PlayerInfo[playerid][ALevel] < 4) return SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTSALMON, \"Nem vagy admin, vagy kicsi az adminszinted!\");
    {
          for(new i = 0; i < sizeof(SpawnedVehicles); i++)
   {
      if(SpawnedVehicles != 0)
      {
          DestroyVehicle(SpawnedVehicles);
         SpawnedVehicle = 0;
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Az összes /veh-es jármûvet kitörölted a szerverrõl!\");
      }
   }
}
return 1;
}

 
A változók : new SpawnedVehicles[100];
                           SpawnedVehicle = 0;

destroyvehcars gond..
« Válasz #1 Dátum: 2012. Július 16. - 14:01:57 »
0 Show voters
Az a baja, hogy cinkusba tetted, hogy kiírja, hogy eltûntetted.
Tedd a cinkus után a SendClientMessage(...) részt.

Nem elérhető wunZ

destroyvehcars gond..
« Válasz #2 Dátum: 2012. Július 16. - 14:09:12 »
0 Show voters
Mûküdik, köszönöm!  :thumbsup: Zárom.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal