Figyelem! A derbypos változót minden derby meccs végén nullázd le így:
derbypos = 0;
A kód: #define FILTERSCRIPT
#include a_samp
#include zcmd
new derbypos;
CMD:derby(playerid) {
//if stb..
derbypos ++;
switch(derbypos) {
case 1: {
SetPlayerPos(playerid, 0.0, 0.0, 3.0);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 90.0);
}
case 2: {
SetPlayerPos(playerid, 0.0, 8.0, 3.0); // közvetlen melleti pozíció
SetPlayerFacingAngle(playerid, 90.0);
}
case 3: {
SetPlayerPos(playerid, 0.0, 15.0, 3.0); // közvetlen a 2. poztól melleti pozíció
SetPlayerFacingAngle(playerid, 90.0);
}
}
SendClientMessage(playerid, -1, \"Csatlakoztál a derby-re.\");
return 1;
}
Tudom hogy ennél sokkal jobb megoldások is vannak, de most ennyit sikerült alkotni.