if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
RemovePlayerFromVehicle(killerid);
}
Ezt az OnPlayerDeath -hez
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
RemovePlayerFromVehicle(killerid);
}
Ezt az OnPlayerDeath -hez
Inkább így:
if(IsPlayerInAnyVehicle(killerid))
{
new Float:A[3];
GetPlayerPos(killerid, A[0], A[1], A[2]);
SetPlayerPos(killerid, A[0], A[1], A[2]+5);
}
Inkább így:
if(IsPlayerInAnyVehicle(killerid))
{
new Float:A[3];
GetPlayerPos(killerid, A[0], A[1], A[2]);
SetPlayerPos(killerid, A[0], A[1], A[2]+5);
}
Magazabbra rakod es...?Azzal mit ersz el?
ha mar minden aron meg akarod olni,akkor repitsd mongyuk 5000 magasra xD :D
De szerintem a legjobb megoldas a borton ;)
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
RemovePlayerFromVehicle(killerid);
}
Ezt az OnPlayerDeath -hez
Nem igazán jó mert a játékos mellet ülot is kifogja dobni a kocsiból
Le kell kérnünk hogy a gyilkos a kocsi vezeto vagy nem és hogy az áldozat gyalog van-e
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new State=GetPlayerState(killerid);
new State2=GetPlayerState(playerid);
if(IsPlayerInAnyVehicle(killerid))
{
if(State2==PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
if(State==PLAYER_STATE_DRIVER)
{
RemovePlayerFromVehicle(killerid);
}
}
}
return 1;
}