Szerző Téma: Damage Sound  (Megtekintve 413 alkalommal)

Damage Sound
« Dátum: 2013. Január 21. - 18:29:18 »
0
Üdv!

Kellene egy kis segítség. Van ez a függvény ami nálam buggol, és nem vágom, hogy kellene megcsinálni.


Hiba: Úgy kellene legyen, hogy a hang annak a playernek jelenjen meg aki eltalálja a játékost.


Ez fordított esetben van nálam, akit eltalálok annak jelenik meg a hang.


Ezt kellene megoldani :D


3 csapat van a szerón a Team_police a Team_gangster és a Team_grove (nem tudom ezek számítanak-e valamit, de ha igen akkor a policenak ne legyen hang csak a gangsternek és a grovenak)
 
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid)
{
    PlayerPlaySound(playerid,17802,0.0,0.0,0.0);
    return 1;
}

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Damage Sound
« Válasz #1 Dátum: 2013. Január 21. - 18:44:06 »
+1
PlayerPlaySound(playerid,17802,0.0,0.0,0.0);

 
helyett
 
PlayerPlaySound(issuerid,17802,0.0,0.0,0.0);

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal