Szerző Téma: Damage an empty vehicle  (Megtekintve 1401 alkalommal)

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Damage an empty vehicle
« Dátum: 2011. Augusztus 05. - 12:22:55 »
0 Show voters
Sziasztok
Én nekem az egyik haverom küldött egy olyan szkriptet vagy is linket hogy az a kocsi is felrobban amibe nem ül senki.
Na a Haveromnak ez mûködik is de nekem nem akar. És nem ár rá hogy segítsen.
Itt a link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=271903
Elõre is köszönöm a segítséget!
_][skyline][_

Damage an empty vehicle
« Válasz #1 Dátum: 2011. Augusztus 05. - 12:43:00 »
0 Show voters
Az nekem se jó!Ezt próbáld:
[pawn]public OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat)
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
new
    Float: fVehicle[3],
   Float:health;
GetVehiclePos(vehicleid, fVehicle[0], fVehicle[1], fVehicle[2]);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, fVehicle[0], fVehicle[1], fVehicle[2]))
{
   new panelss, doorss, lightss, tiress;
   GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panelss, doorss, lightss, tiress);
   tiress = encode_tires(random(4), random(4), random(4), random(4));
   panelss = encode_panels(random(4), random(4), random(4), random(4), random(4), random(4), random(4));
   doorss = encode_doors(random(4), random(4), random(4), random(4), random(4), random(4));
   lightss = encode_lights(random(4), random(4), random(4), random(4));
   UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid,panelss,doorss,lightss,tiress);
   GetVehicleHealth(vehicleid, health);
   SetVehicleHealth(vehicleid, health - 2.5);
}
return 1;
}
encode_tires(tire1, tire2, tire3, tire4) return tire1 | (tire2 << 1) | (tire3 << 2) | (tire4 << 3);
encode_panels(flp, frp, rlp, rrp, windshield, front_bumper, rear_bumper)
{
    return flp | (frp << 4) | (rlp << 8) | (rrp << 12) | (windshield << 16) | (front_bumper << 20) | (rear_bumper << 24);
}
encode_doors(bonnett, boott, driver_door, passenger_door, behind_driver_door, behind_passenger_door)
{
    #pragma unused behind_driver_door
    #pragma unused behind_passenger_door
    return bonnett | (boott << 8) | (driver_door << 16) | (passenger_door << 24);
}
encode_lights(light1, light2, light3, light4)
{
    return light1 | (light2 << 1) | (light3 << 2) | (light4 << 3);
}[/pawn]

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Damage an empty vehicle
« Válasz #2 Dátum: 2011. Augusztus 05. - 12:46:41 »
0 Show voters
Idézetet írta: doni3219 date=1312540980\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10200\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az nekem se jó!Ezt próbáld:
[pawn]public OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat)
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
new
    Float: fVehicle[3],
   Float:health;
GetVehiclePos(vehicleid, fVehicle[0], fVehicle[1], fVehicle[2]);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, fVehicle[0], fVehicle[1], fVehicle[2]))
{
   new panelss, doorss, lightss, tiress;
   GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panelss, doorss, lightss, tiress);
   tiress = encode_tires(random(4), random(4), random(4), random(4));
   panelss = encode_panels(random(4), random(4), random(4), random(4), random(4), random(4), random(4));
   doorss = encode_doors(random(4), random(4), random(4), random(4), random(4), random(4));
   lightss = encode_lights(random(4), random(4), random(4), random(4));
   UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid,panelss,doorss,lightss,tiress);
   GetVehicleHealth(vehicleid, health);
   SetVehicleHealth(vehicleid, health - 2.5);
}
return 1;
}
encode_tires(tire1, tire2, tire3, tire4) return tire1 | (tire2 << 1) | (tire3 << 2) | (tire4 << 3);
encode_panels(flp, frp, rlp, rrp, windshield, front_bumper, rear_bumper)
{
    return flp | (frp << 4) | (rlp << 8) | (rrp << 12) | (windshield << 16) | (front_bumper << 20) | (rear_bumper << 24);
}
encode_doors(bonnett, boott, driver_door, passenger_door, behind_driver_door, behind_passenger_door)
{
    #pragma unused behind_driver_door
    #pragma unused behind_passenger_door
    return bonnett | (boott << 8) | (driver_door << 16) | (passenger_door << 24);
}
encode_lights(light1, light2, light3, light4)
{
    return light1 | (light2 << 1) | (light3 << 2) | (light4 << 3);
}[/pawn]
 
Köszi meg is nézem! 1 dolgot még kérdnék szkriptbe tegyem vagy GM be?

Damage an empty vehicle
« Válasz #3 Dátum: 2011. Augusztus 05. - 12:49:33 »
0 Show voters
Én GM-be tettem és jó!

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Damage an empty vehicle
« Válasz #4 Dátum: 2011. Augusztus 05. - 12:50:24 »
0 Show voters
Idézetet írta: doni3219 date=1312541373\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10200\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én GM-be tettem és jó!
 
Köszi :D zárok

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Augusztus 05. - 12:55:17 )

Nekem nem jó de kell hozzá az a VD.inc vagy micsoda? én ha azt beteszem akk szét szedi a GM em segíts pls :D
Szerk.: Még valami hostos a szerverem és azt hogyan oldhatom meg hogy ne RC7 es legyen hanem R5 ös? mert elvileg csak arra jó. :S ebbe is segíts elõre is köszi
« Utoljára szerkesztve: 2011. Augusztus 05. - 13:19:48 írta [sdc]skyline »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal