Szerző Téma: Élet, páncél tags  (Megtekintve 608 alkalommal)

Élet, páncél tags
« Dátum: 2010. Augusztus 22. - 16:36:45 »
0 Show voters
Üdv, abban kérnék segítséget, melyik függvény tünteti el a palyer feje felõl az élet, és a palyzs kijelzését? A neve marad.

GroX

  • Vendég
Élet, páncél tags
« Válasz #1 Dátum: 2010. Augusztus 22. - 17:10:33 »
0 Show voters
El tünteted a ShowNameTags(0)-val, és egy 3D Texttel fölé írod a nevét a játékosnak.

Élet, páncél tags
« Válasz #2 Dátum: 2010. Augusztus 22. - 18:54:49 »
0 Show voters
A modod legelejére:
 
new Text3D:Name[MAX_PLAYERS];

 
Ezzel létrehozzuk a változónkat amey egy 3D Textdraw lesz.
public OnGameModeInit() eljárás alá:
 
ShowNameTags(0);

 
Ezzel a fügvényel eltüntetjük a játékos nevét,életét,páncélját.
public OnPlayerConnect(playerid) eljárás alá:
 
new Pname[24]; GetPlayerName(playerid,Pname,24);
Name[playerid] = Create3DTextLabel(Pname, GetPlayerColor(playerid), 0.0, 0.0, 0.0, 25.0, 0, 0);

 
Létrehozunk egy Pname nevü változót amelyben szöveget fogunk tárolni,pontosabban a játékos nevét.
Lekérjük a játékos nevét és tároljuk a Pname változóban.
Létrehozzuk a 3D-s textdrawot,ami a játékos neve lesz,és lekérjük a játékos színét ami a textdraw szine lesz.
public OnPlayerRequestSpawn(playerid) eljárás alá:
 
Attach3DTextLabelToPlayer(Name[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.5);

 
A játékoshoz \"ragasztjuk\" a nevét tartalmazó textdrawot.
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) eljárás alá:
 
Delete3DTextLabel(Name[playerid]);

 
Töröljük a textdrawot amiben a játékos neve van.
Ha nem létezik valamejik eljárás amit írtam hozd létre,meg is magyaráztam a dolgokat hogy értsd és legközelebb menjen.

Élet, páncél tags
« Válasz #3 Dátum: 2010. Augusztus 23. - 13:32:01 »
0 Show voters
Köszönöm, mûködik.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal