A modod legelejére:
new Text3D:Name[MAX_PLAYERS];
Ezzel létrehozzuk a változónkat amey egy 3D Textdraw lesz.
public OnGameModeInit() eljárás alá:
ShowNameTags(0);
Ezzel a fügvényel eltüntetjük a játékos nevét,életét,páncélját.
public OnPlayerConnect(playerid) eljárás alá:
new Pname[24]; GetPlayerName(playerid,Pname,24);
Name[playerid] = Create3DTextLabel(Pname, GetPlayerColor(playerid), 0.0, 0.0, 0.0, 25.0, 0, 0);
Létrehozunk egy Pname nevü változót amelyben szöveget fogunk tárolni,pontosabban a játékos nevét.
Lekérjük a játékos nevét és tároljuk a Pname változóban.
Létrehozzuk a 3D-s textdrawot,ami a játékos neve lesz,és lekérjük a játékos színét ami a textdraw szine lesz.
public OnPlayerRequestSpawn(playerid) eljárás alá:
Attach3DTextLabelToPlayer(Name[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.5);
A játékoshoz \"ragasztjuk\" a nevét tartalmazó textdrawot.
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) eljárás alá:
Delete3DTextLabel(Name[playerid]);
Töröljük a textdrawot amiben a játékos neve van.
Ha nem létezik valamejik eljárás amit írtam hozd létre,meg is magyaráztam a dolgokat hogy értsd és legközelebb menjen.