Szerző Téma: csatlakozásnál kép  (Megtekintve 1348 alkalommal)

csatlakozásnál kép
« Dátum: 2015. Május 01. - 17:08:32 »
0 Show voters
Üdv
Olyan TextDraw Script kellene ami a Bejelentkezõ \"hátteret\" helyettesíti.
Tehát nem egy lementett poziciójú háttér lesz hanem egy Kép amit textdraw alapján lehet állígatni.
köszönöm elöre
« Utoljára szerkesztve: 2015. Május 01. - 17:10:42 írta мαятιη »

Nem elérhető gyuri98

  • 153
  • gyuri98
    • Profil megtekintése
csatlakozásnál kép
« Válasz #1 Dátum: 2015. Május 01. - 17:34:52 »
0 Show voters

new Text:log-regkep;

 
gamemod
 
log-regkep = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc1:loadsc1\");
    TextDrawBackgroundColor(log-regkep, 255);
    TextDrawFont(log-regkep, 4);
    TextDrawLetterSize(log-regkep, 0.500000, 1.000000);
    TextDrawColor(log-regkep,-1);
    TextDrawSetOutline(log-regkep, 0);
    TextDrawSetProportional(log-regkep, 1);
    TextDrawSetShadow(log-regkep, 1);
    TextDrawUseBox(log-regkep, 1);
    TextDrawBoxColor(log-regkep, 255);
    TextDrawTextSize(log-regkep, 641.000000, 448.000000);

 
connect-nél
 
TextDrawShowForPlayer(playerid, log-regkep);

 
requestclass-nál
 
TextDrawHideForPlayer(playerid,log-regkep);

csatlakozásnál kép
« Válasz #2 Dátum: 2015. Május 01. - 17:41:06 »
0 Show voters
hiba van :/ error 017: undefined symbol \"regkep\" ez mit jelent?
« Utoljára szerkesztve: 2015. Május 01. - 17:50:01 írta HiROo. »

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
csatlakozásnál kép
« Válasz #3 Dátum: 2015. Május 01. - 17:58:26 »
0 Show voters
Szedd ki a log-regkep és helyette legyen csak simán regkep

Nem elérhető gyuri98

  • 153
  • gyuri98
    • Profil megtekintése
csatlakozásnál kép
« Válasz #4 Dátum: 2015. Május 01. - 17:59:56 »
0 Show voters
én voltam hülye mert nekem log_regkep és itt mikor beírtam a kötö jelnél nem nyomtam shiftet :D a log-regkep et írd át minden hol simán logkep-re
« Utoljára szerkesztve: 2015. Május 01. - 18:01:32 írta [SDP]Gamer[samp] »

csatlakozásnál kép
« Válasz #5 Dátum: 2015. Május 01. - 18:36:41 »
0 Show voters
nem jo  error 017: undefined symbol \"logkep\"

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
csatlakozásnál kép
« Válasz #6 Dátum: 2015. Május 01. - 19:32:29 »
0 Show voters
new Text:regkep; ezt is írd bele

Nem elérhető gyuri98

  • 153
  • gyuri98
    • Profil megtekintése
csatlakozásnál kép
« Válasz #7 Dátum: 2015. Május 02. - 07:58:08 »
+1 Show voters
leírom neked az egészet újból.....
létrehozunk a mód elején  változót:
 
new logkep;

 
gamemodeint-nélél létrehozzuk a \"képet\"
 
logkep = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc1:loadsc1\"); // a loadsc1:loadsc1 el tudod változtatni milyen kép legyen
    TextDrawBackgroundColor(logkep, 255);
    TextDrawFont(logkep, 4);
    TextDrawLetterSize(logkep, 0.500000, 1.000000);
    TextDrawColor(logkep,-1);
    TextDrawSetOutline(logkep, 0);
    TextDrawSetProportional(logkep, 1);
    TextDrawSetShadow(logkep, 1);
    TextDrawUseBox(logkep, 1);
    TextDrawBoxColor(logkep, 255);
    TextDrawTextSize(logkep, 641.000000, 448.000000);

 
onplayerconnecthez betesszük a következőt, hogy ott jelenítse meg neki!
 
TextDrawShowForPlayer(playerid, logkep);

 
a requestclass-nál pedig a következőt tedd be hogy a skin választóban már ne legyen bent a \"kép\", azaz törölje ki neki!
 
TextDrawHideForPlayer(playerid,logkep);

 
Bocsi ha az elsővel megkavartalak!
« Utoljára szerkesztve: 2015. Május 02. - 08:00:20 írta [SDP]Gamer[samp] »

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
csatlakozásnál kép
« Válasz #8 Dátum: 2015. Május 02. - 09:39:44 »
0 Show voters
nem jó a változód mert így kell lennie new Text:regkep;

Nem elérhető Lofoli

  • 296
    • Profil megtekintése
csatlakozásnál kép
« Válasz #9 Dátum: 2015. Május 02. - 12:42:31 »
0 Show voters
Ez Így jó?
 

#include <a_samp>
new Text:Kep1;
public OnFilterScriptInit()
{
Kep1 = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc9:loadsc9\");
TextDrawBackgroundColor(Kep1, 255);
TextDrawFont(Kep1, 4);
TextDrawLetterSize(Kep1, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Kep1,-1);
TextDrawSetOutline(Kep1, 0);
TextDrawSetProportional(Kep1, 1);
TextDrawSetShadow(Kep1, 1);
TextDrawUseBox(Kep1, 1);
TextDrawBoxColor(Kep1, 255);
TextDrawTextSize(Kep1, 641.000000, 448.000000);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Kep1);
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Kep1);
return 1;
}

 
Nem Teszteltem :D
« Utoljára szerkesztve: 2015. Május 02. - 12:44:12 írta LoFoLi. »

Nem elérhető gyuri98

  • 153
  • gyuri98
    • Profil megtekintése
csatlakozásnál kép
« Válasz #10 Dátum: 2015. Május 02. - 20:33:14 »
0 Show voters
Idézetet írta: ZSOLTI99 date=1430552384\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54078\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nem jó a változód mert így kell lennie new Text:regkep;
 
Igazad van de minek után logkepnek írtam nem tudom miért vezeted félre a regkepel....

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
csatlakozásnál kép
« Válasz #11 Dátum: 2015. Május 02. - 20:38:58 »
0 Show voters
Gamer[samp]\" post=\"538776\" timestamp=\"1430591594\"]

nem jó a változód mert így kell lennie new Text:regkep;
 
[/quote]
Igazad van de minek után logkepnek írtam nem tudom miért vezeted félre a regkepel....
 
[/quote] Jól van most elírtam tévedni emberi dolog amúgy is csak egy példa hogy kell a new után a Text: szöveg is
én soha nem vezetek félre senkit. Elírtam nincs abból semmi olyan nagy probléma

csatlakozásnál kép
« Válasz #12 Dátum: 2015. Május 02. - 21:00:17 »
0 Show voters
koszonom a segitseget meg oldottam nem logkep sem regkep hanem csak siman kep :\"D es mukodik :D meg 1x koszonom a segitseget tema megoldva

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
csatlakozásnál kép
« Válasz #13 Dátum: 2015. Május 02. - 21:09:20 »
0 Show voters
[gmod]Máskor kattints is rá a Téma megoldva gombra![/gmod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal