GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: dexi - 2011. november 14. - 20:15:43
-
Sziasztok, azt szeretném megcsinálni hogyha egy csapatban lévõ ember megöli a másikat akkor levegyen tõle 200$-t és 1 score.t
[pawn]gTeam[playerid] = TEAM_VICTORY;[/pawn]
-
[pawn]public OnPlayerDeath(playerid,killerid,reason)
{
if(gTeam[killerid] == TEAM_VICTORY)
{
SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid) -1);
GivePlayerScore(playerid,-200);
}
return 1;
}[/pawn]
-
Ömm, úgyérted ez?
[pawn]public OnPlayerDeath(playerid,killerid,reason)
{
if(gTeam[killerid] == TEAM_VICTORY)
{
GivePlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid) -1);
GivePlayerMoney(playerid,-200);
}
return 1;
}[/pawn]
EDIT: És hogy tudom megcsinálni azt hogy ezt akkor tegye hogyha a killerid TEAM_VICTORY és a playerid is TEAM_VICTORY
-
igen.. de amúgy nem jó mert ez azt csinálja hogy akit megölt. azt nem hogyha a playerid is.. ittvan:
[pawn]public OnPlayerDeath(playerid,killerid,reason)
{
if(gTeam[killerid] == TEAM_VICTORY)
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_VICTORY)
{
GivePlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid) -1);
GivePlayerMoney(killerid,-200);
}
}
return 1;
}[/pawn]
-
Köszöntem megy a +.
-
[pawn]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME], string[44];
new planame[MAX_PLAYER_NAME];
if(gTeam[killerid] == TEAM_VICTORY) {
if(gTeam[playerid] == TEAM_VICTORY) {
GivePlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid) -1);
GivePlayerMoney(killerid,-200);
}
}
if(gTeam[killerid] == TEAM_VICTORY) {
if(gTeam[playerid] == TEAM_VICTORY) {
GivePlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid) -1);
GivePlayerMoney(killerid,-200);
SendClientMessage(killerid, RED, \"Megölted a csapattársad! -200$ -1Score\");
}
}
if(gTeam[killerid] == TEAM_ULTIMATEKILLERS) {
if(gTeam[playerid] == TEAM_ULTIMATEKILLERS) {
GivePlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid) -1);
GivePlayerMoney(killerid,-200);
SendClientMessage(killerid, RED, \"Megölted a csapattársad! -200$ -1Score\");
}
}
GetPlayerName(playerid, planame, sizeof(planame));
GetPlayerName(killerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"[ADMINÜZENET]: %s megölte %s-t.\",name, planame);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if (IsPlayerAdmin(i))
{
SendClientMessage(i, YELLOW, string);
SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
}
}
SendClientMessage(playerid, RED, \"Eszméletvesztés! Várj amíg felépülsz, a kórházi költségek körülbelül 500$.\");
SendClientMessage(playerid, RED, \"-1 pont!\");
GiveMoney(killerid, 400);
GiveMoney(playerid, -400);
SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)+2 );//Killer Gains 2 Score
SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)-1);//Player Loses 1 Score
SendClientMessage(killerid, GREEN, \"Megöltél valakit és elvetted a pénzét.\");
SendClientMessage(killerid, GREEN, \"+2 pont!\");
SetTimerEx(\"KorhazInditTimer\",4500, 0, \"i\", playerid);
return 1;
}
[/pawn]
A lényeg hogy TeamKill-nél 200$-t elvegyen és -1 score-t adjon.... de ha másik csapatbélit ölünk meg akkor adjon +2 score-t és 400$-t a killerid-nek.. és vegyen el 1score-t meg 400$-t a playerid-tõl...
Minden esetben indítsa el a [pawn]SetTimerEx(\"KorhazInditTimer\",4500, 0, \"i\", playerid); [/pawn] -et.
-
Még mindig nem tudni hogy most az összes TEAM-nek tilos a teamkill vagy csak párnak?
[mod]Amúgy ne nyiss ennyi témát inkább folytass egy korábbit ha ugyanezzel a dologgal foglalkozik. Összevonva.[/mod]
-
Bocsánat... nos ezt gyors összedobtam, hibát nem ír ki.. mûködne?
[pawn]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME], string[44];
new planame[MAX_PLAYER_NAME];
if(gTeam[killerid] == TEAM_VICTORY) {
if(gTeam[playerid] == TEAM_VICTORY) {
GivePlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid) -1);
GivePlayerMoney(killerid,-200);
SendClientMessage(killerid, RED, \"Megölted a csapattársad! -200$ -1pont\");
}
}
if(gTeam[killerid] == TEAM_ULTIMATEKILLERS) {
if(gTeam[playerid] == TEAM_ULTIMATEKILLERS) {
GivePlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid) -1);
GivePlayerMoney(killerid,-200);
SendClientMessage(killerid, RED, \"Megölted a csapattársad! -200$ -1pont\");
}
}
if(gTeam[killerid] == TEAM_VICTORY) {
if(gTeam[playerid] == TEAM_ULTIMATEKILLERS) {
GivePlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid) +2);
GivePlayerMoney(killerid,400);
SendClientMessage(killerid, GREEN, \"Megöltél egy ellenfelet. Kaptál 400$-t és 2pontot.\");
}
}
if(gTeam[killerid] == TEAM_ULTIMATEKILLERS) {
if(gTeam[playerid] == TEAM_VICTORY) {
GivePlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid) +2);
GivePlayerMoney(killerid,400);
SendClientMessage(killerid, GREEN, \"Megöltél egy ellenfelet. Kaptál 400$-t és 2pontot.\");
}
}
GetPlayerName(playerid, planame, sizeof(planame));
GetPlayerName(killerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"[ADMINÜZENET]: %s megölte %s-t.\",name, planame);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if (IsPlayerAdmin(i))
{
SendClientMessage(i, YELLOW, string);
SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
}
}
return 1;
}[/pawn]
-
Még mindig nem tudni hogy most az összes TEAM-nek tilos a teamkill vagy csak párnak?
Nem tudom, tesztelni kell, akkor majd kiderül.
-
Na mûködik... de az miért van hogy alapból adok magamnak 1000$-t hogy tudjak fegyvert venni... megveszem a feegyvert marad 400-am.. utána mikor megölök egy ellenfelet akkor ahoz az ezerhez ad 400-at szóval 1400 lesz...