Hát ha SetPVarInt-el adtad meg az értéket akkor igen.
Így:
GetPVarInt(playerid,\"Maffia\");
Az baromság így csináld :
#define MAFFIA 0
#define SWAT 1
SetPVarInt(playerid,\"Csapat\",MAFFIA); //Így most a maffia csapatba tetted
SetPVarInt(playerid,\"Csapat\",SWAT); // Most a SWAT csapatba tetted
// lekérdezés
if(GetPVarInt(playerid,\"Csapat\") == MAFFIA) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Maffia csapat tag vagy!\");
if(GetPVarInt(playerid,\"Csapat\") == SWAT) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Swat csapat tag vagy!\");
pvar terén 1 kicsit kezdõ vagyok,
SetPVarInt(playerid,\"Csapat\",MAFFIA); //Így most a maffia csapatba tetted
SetPVarInt(playerid,\"Csapat\",SWAT); // Most a SWAT csapatba tetted
ezt az onplayerconnect alá kell tenni vagy máshová?
E: Rájöttem zárok , Norby ment a + a helpért .)