-
Sziasztok!
Csináltam pár csapatot a SetPlayerTeam funkcióval stb. de spawnoláskor ha a ballast akarom,hogy xy helyre spawnolja akkor a többit is arra a helyre spawnolja,hogy oldhatom meg?
-
if(GetPlayerTeam(playerid)==szám)
És ennyi
-
És akkor hogy intézzem el,hogy xy csapatost hova spawnoljon?
SetPlayerPos(innentől.
-
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(GetPlayerTeam(playerid)== 1)
{
SetPlayerPos(playerid, x,y,z)
}
}
return 1;
}
-
És ha több csapat van akkor is ugyanígy?
-
Akkor így fog kinézni:
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(GetPlayerTeam(playerid)== 1)
{
SetPlayerPos(playerid, x,y,z)
}
if(GetPlayerTeam(playerid)== 2)
{
SetPlayerPos(playerid, x,y,z)
}
}
return 1;
}
-
Valami nem oké,ha kiválasztom a Ballast akkor grove hqra teszi,ha kiválasztom a grovet grove hqra tesz,mindig grove hq pedig pozíciók eltérnek.
-
Hogy vannak a csapatok beállítva?
-
Még eléggé kezdő vagyok szóval lehet,hogy én rontottam el valamit:
new Ballas ;
new Grove ;
new Aztecas ;
new Locos ;
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(GetPlayerTeam(playerid)== Ballas)//Ballas
{
SetPlayerPos(playerid, 2508.2302,-2001.2303,13.5469);
}
if(GetPlayerTeam(playerid)== Grove)//Grove
{
SetPlayerPos(playerid, 2522.9001,-1678.7759,15.4970);
}
if(GetPlayerTeam(playerid)== Locos)
{
SetPlayerPos(playerid,2221.6113,-1164.8433,25.7331);
}
if(GetPlayerTeam(playerid)== Aztecas)
{
SetPlayerPos(playerid,1751.6499,-2054.6504,14.0420);
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(!response) return 1;
if(listitem == 0)
{
SetPlayerTeam(playerid,Ballas);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiválasztottad a Ballas csapatot!\");
GameTextForPlayer(playerid,\"Ballas\",0,0);
}
if(listitem == 1)
{
SetPlayerTeam(playerid,Grove);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiválasztottad a Grove csapatot!\");
GameTextForPlayer(playerid,\"Grove\",0,0);
}
if(listitem == 2)
{
SetPlayerTeam(playerid,Locos);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiválasztottad a Locos csapatot!\");
GameTextForPlayer(playerid,\"Locos\",0,0);
}
if(listitem == 3)
{
SetPlayerTeam(playerid,Aztecas);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiválasztottad a Aztecas csapatot!\");
GameTextForPlayer(playerid,\"Aztecas\",0,0);
}
-
Még eléggé kezdő vagyok szóval lehet,hogy én rontottam el valamit:
new Ballas ;
new Grove ;
new Aztecas ;
new Locos ;
}
Kár ,hogy így mindnek 0 az értéke..
new Ballas = 1;
new Grove = 2;new Aztecas = 3;new Locos = 4;
-
#define BALLAS 1;
#define GROVE 2;
#define AZTECAS 3;
#define LOCOS 4;
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(GetPlayerTeam(playerid)== BALLAS)//Ballas
{
SetPlayerPos(playerid, 2508.2302,-2001.2303,13.5469);
}
if(GetPlayerTeam(playerid)== GROVE)//Grove
{
SetPlayerPos(playerid, 2522.9001,-1678.7759,15.4970);
}
if(GetPlayerTeam(playerid)== LOCOS)
{
SetPlayerPos(playerid,2221.6113,-1164.8433,25.7331);
}
if(GetPlayerTeam(playerid)== AZTECAS)
{
SetPlayerPos(playerid,1751.6499,-2054.6504,14.0420);
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(!response) return 1;
if(listitem == 0)
{
SetPlayerTeam(playerid,BALLAS);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiválasztottad a Ballas csapatot!\");
GameTextForPlayer(playerid,\"Ballas\",0,0);
}
if(listitem == 1)
{
SetPlayerTeam(playerid,GROVE);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiválasztottad a Grove csapatot!\");
GameTextForPlayer(playerid,\"Grove\",0,0);
}
if(listitem == 2)
{
SetPlayerTeam(playerid,LOCOS);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiválasztottad a Locos csapatot!\");
GameTextForPlayer(playerid,\"Locos\",0,0);
}
if(listitem == 3)
{
SetPlayerTeam(playerid,AZTECAS);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiválasztottad a Aztecas csapatot!\");
GameTextForPlayer(playerid,\"Aztecas\",0,0);
}
-
Köszönöm szépen otthon kipróbálom!
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. Február 14. 07:23:58[/time] )
#define BALLAS 1;
#define GROVE 2;
#define AZTECAS 3;
#define LOCOS 4;
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(GetPlayerTeam(playerid)== BALLAS)//Ballas
{
SetPlayerPos(playerid, 2508.2302,-2001.2303,13.5469);
}
if(GetPlayerTeam(playerid)== GROVE)//Grove
{
SetPlayerPos(playerid, 2522.9001,-1678.7759,15.4970);
}
if(GetPlayerTeam(playerid)== LOCOS)
{
SetPlayerPos(playerid,2221.6113,-1164.8433,25.7331);
}
if(GetPlayerTeam(playerid)== AZTECAS)
{
SetPlayerPos(playerid,1751.6499,-2054.6504,14.0420);
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(!response) return 1;
if(listitem == 0)
{
SetPlayerTeam(playerid,BALLAS);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiválasztottad a Ballas csapatot!\");
GameTextForPlayer(playerid,\"Ballas\",0,0);
}
if(listitem == 1)
{
SetPlayerTeam(playerid,GROVE);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiválasztottad a Grove csapatot!\");
GameTextForPlayer(playerid,\"Grove\",0,0);
}
if(listitem == 2)
{
SetPlayerTeam(playerid,LOCOS);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiválasztottad a Locos csapatot!\");
GameTextForPlayer(playerid,\"Locos\",0,0);
}
if(listitem == 3)
{
SetPlayerTeam(playerid,AZTECAS);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiválasztottad a Aztecas csapatot!\");
GameTextForPlayer(playerid,\"Aztecas\",0,0);
}
Ezt így megcsináltam de most kiadott 3 errort:
D:\\Jatekok\\Tamás\\GangWar\\gamemodes\\gangwar.pwn(252) : error 001: expected token: \")\", but found \";\"
D:\\Jatekok\\Tamás\\GangWar\\gamemodes\\gangwar.pwn(252) : error 036: empty statement
D:\\Jatekok\\Tamás\\GangWar\\gamemodes\\gangwar.pwn(252) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\Jatekok\\Tamás\\GangWar\\gamemodes\\gangwar.pwn(252) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
4 Errors.
252 sornál pedig ez van:
if(GetPlayerTeam(playerid)== BALLAS)//Ballas
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. február 14. - 17:44:02 )
Valaki segítene?
-
A körülötte lévő dolgokat bemásolnád, mert ebben nincs hiba.
-
Ittvan a kutya elásva:
#define BALLAS 1;
#define GROVE 2;
#define AZTECAS 3;
#define LOCOS 4;
[/quote]
Ezt javítsd erre
#define BALLAS 1
#define GRO....
várjál jobb ötletem van..:
Töröld a definícviókat és rakd be így:
enum {
BALLAS,
GROVE,
AZTECAS,
LOCOS
}
-
Ranezesre nem is jo az a define
-
Köszönöm szépen Flash! Sikerült,témát zárom