public OnPlayerUpdate( playerid ){new Name[24], Msg[128];GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name)); if (APlayerData[playerid][statsTruckerJobs] == 10) { format(Msg, 128, \"{FFFFFF}%s új szintre lépett.Szint: {FF0000}Kamionos\", Name); SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, Msg); } return 1;}
if (APlayerData[playerid][statsTruckerJobs] == 10)
if (APlayerData[playerid][statsTruckerJobs] == 1)
Írd át a 10-et 1 re if (APlayerData[playerid][statsTruckerJobs] == 10) if (APlayerData[playerid][statsTruckerJobs] == 1) És pontosan hányszor írja ki?
public OnPlayerUpdate( playerid ){ new Name[24], Msg[128]; GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name)); if (APlayerData[playerid][statsTruckerJobs] == 10 && Kiiras[playerid] == 0) { format(Msg, 128, \"{FFFFFF}%s új szintre lépett.Szint: {FF0000}Kamionos\", Name); SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, Msg); Kiiras[playerid]++; } return 1;}
C:\\Documents and Settings\\Zoli\\Asztal\\Truck reload\\gamemodes\\truck.pwn(1188) : error 017: undefined symbol \"Kiiras\"C:\\Documents and Settings\\Zoli\\Asztal\\Truck reload\\gamemodes\\truck.pwn(1188) : warning 215: expression has no effectC:\\Documents and Settings\\Zoli\\Asztal\\Truck reload\\gamemodes\\truck.pwn(1188) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"C:\\Documents and Settings\\Zoli\\Asztal\\Truck reload\\gamemodes\\truck.pwn(1188) : error 029: invalid expression, assumed zeroC:\\Documents and Settings\\Zoli\\Asztal\\Truck reload\\gamemodes\\truck.pwn(1188) : fatal error 107: too many error messages on one lineCompilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors.
if (APlayerData[playerid][statsTruckerJobs] == 10 && Kiiras[playerid] == 0)
Ez így szép,de erroros C:\\Documents and Settings\\Zoli\\Asztal\\Truck reload\\gamemodes\\truck.pwn(1188) : error 017: undefined symbol \"Kiiras\"C:\\Documents and Settings\\Zoli\\Asztal\\Truck reload\\gamemodes\\truck.pwn(1188) : warning 215: expression has no effectC:\\Documents and Settings\\Zoli\\Asztal\\Truck reload\\gamemodes\\truck.pwn(1188) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"C:\\Documents and Settings\\Zoli\\Asztal\\Truck reload\\gamemodes\\truck.pwn(1188) : error 029: invalid expression, assumed zeroC:\\Documents and Settings\\Zoli\\Asztal\\Truck reload\\gamemodes\\truck.pwn(1188) : fatal error 107: too many error messages on one lineCompilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors. 1188. sor: if (APlayerData[playerid][statsTruckerJobs] == 10 && Kiiras[playerid] == 0)
new Kiiras[MAXPLAYERS];
C:\\Documents and Settings\\Zoli\\Asztal\\Truck reload\\gamemodes\\truck.pwn(1183) : error 017: undefined symbol \"MAXPLAYERS\"C:\\Documents and Settings\\Zoli\\Asztal\\Truck reload\\gamemodes\\truck.pwn(1183) : error 009: invalid array size (negative, zero or out of bounds)C:\\Documents and Settings\\Zoli\\Asztal\\Truck reload\\gamemodes\\truck.pwn(1183) : error 036: empty statementC:\\Documents and Settings\\Zoli\\Asztal\\Truck reload\\gamemodes\\truck.pwn(1183) : fatal error 107: too many error messages on one lineCompilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors.
new Kiiras[MAX_PLAYERS];
new Kiiras[MAXPLAYERS]; new Kiiras[MAX_PLAYERS]; MAX_PLAYERS [/quote]Nincs error, mégse jó ugyan úgy kiírja folyamatosan.
Vannak ötletek csak azért még egy változó hogy már kiírta az értéket.Ezt gyakorlatban a legegyszerûbben megoldani úgy lehet (persze oda kell figyelni a dolgokra), hogy a valóságban rögötn egyel megnöveled az értéket de viszont mikor megjeleníted akkor levonsz egyet, hogy bizony neki annyi az elért pontszáma. public OnPlayerUpdate(playerid){new Msg[128];GetPlayerName(playerid, Msg, sizeof Msg);if(APlayerData[playerid][statsTruckerJobs] == 10){APlayerData[playerid][statsTruckerJobs]++;format(Msg, 128, \"{FFFFFF}%s új szintre lépett.Szint: %d{FF0000}Kamionos\", Name, APlayerData[playerid][statsTruckerJobs] - 1);SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, Msg);}return 1;} Persze itt tényleg oda kell figyelni mikor ellenõrzõd mennyi a szintje vagy esetleg lehetne használni egy definíciót mikor ellenõrizni illetve kiíratni akarod az értéket,mert ezzel mindig egyel nagyobb értéket tárol a változó mint amennyi a szintje, de így nem kell újabb változót létrehozni. #define GetStatsTruckerJobs(%0)\\ APlayerData[%0][statsTruckerJobs] - 1 format(Msg, 128, \"{FFFFFF}%s új szintre lépett.Szint: %d{FF0000}Kamionos\", Name, GetStatsTruckerJobs(playerid));
public OnPlayerUpdate(playerid){new Msg[128];GetPlayerName(playerid, Msg, sizeof Msg);if(APlayerData[playerid][statsTruckerJobs] == 10){APlayerData[playerid][statsTruckerJobs]++;format(Msg, 128, \"{FFFFFF}%s új szintre lépett.Szint: %d{FF0000}Kamionos\", Name, APlayerData[playerid][statsTruckerJobs] - 1);SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, Msg);}return 1;}
#define GetStatsTruckerJobs(%0)\\ APlayerData[%0][statsTruckerJobs] - 1 format(Msg, 128, \"{FFFFFF}%s új szintre lépett.Szint: %d{FF0000}Kamionos\", Name, GetStatsTruckerJobs(playerid));
Rájöttem azért töröltem a hozzászólást.Egyébként a legegyszerûbb ott kiírni ezt az üzenetet ahol növelve van APlayerData[playerid][statsTruckerJobs] változó értéke és elfelejteni az OnPlayerUpdate-t.
stock_StatsTruckerJobs(playerid){switch(APlayerData[playerid][statsTruckerJobs]){case 5, 10, 15:{ new Msg[128]; GetPlayerName(playerid, Msg, sizeof Msg); format(Msg, 128, \"{FFFFFF}%s új szintre lépett.Szint: %d{FF0000}Kamionos\", Msg, APlayerData[playerid][statsTruckerJobs]); SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, Msg);}}}
APlayerData[playerid][statsTruckerJobs]++;_StatsTruckerJobs(playerid);