Szerző Téma: csapat bug  (Megtekintve 970 alkalommal)

csapat bug
« Dátum: 2014. január 25. - 21:22:34 »
0 Show voters
Na csá! Lenne egy kis gond mégpedig:
vannak csapatok és a rabok is kapnak fegyvert mikor nekik nem kéne és a színük se vált át, viszont a fegyõröket nem telézi el a helyükre... megjegyezném h ezelõtt még tök rendbe volt ez a cuccos ment is jól minden gond nélkül
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_MICRO_UZI, 998);
    SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_PISTOL, 998);
    SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_NORMAL);
 if(gPlayerClass[playerid] == TEAM_RAB)
{
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED);
        TogglePlayerControllable(playerid, 1);
GetPlayerPos(playerid,SX,SY,SZ);
new Random = random(sizeof(RandomSpawnsSittes));
SetPlayerPos(playerid, RandomSpawnsSittes[Random][0], RandomSpawnsSittes[Random][1], RandomSpawnsSittes[Random][2]);
        ResetPlayerWeapons(playerid);
}
else if(gPlayerClass[playerid] == TEAM_BOR) {
new Random = random(sizeof(RandomSpawnsBor));
SetPlayerPos(playerid, RandomSpawnsBor[Random][0], RandomSpawnsBor[Random][1], RandomSpawnsBor[Random][2]);
if(GetPlayerScore(playerid) < 5000){
        ForceClassSelection(playerid);
        TogglePlayerSpectating(playerid, false);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs elég pontot hogy õr lehess!\");
}
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE);
        TogglePlayerControllable(playerid, 1);
        ResetPlayerWeapons(playerid);
        GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500);
        GivePlayerWeapon(playerid, 30, 300);
        GivePlayerWeapon(playerid, 25, 25);
    }
else if(gPlayerClass[playerid] == TEAM_KOR) {
        new Random = random(sizeof(RandomSpawnsKor));
SetPlayerPos(playerid, RandomSpawnsKor[Random][0], RandomSpawnsKor[Random][1], RandomSpawnsKor[Random][2]);
        if(GetPlayerScore(playerid) < 5000) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs elég pontot hogy õr lehess!\");
ForceClassSelection(playerid);
        TogglePlayerSpectating(playerid, false);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
        }
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerColor(playerid,COLOR_AQUA);
        TogglePlayerControllable(playerid, 1);
        ResetPlayerWeapons(playerid);
        GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500);
        GivePlayerWeapon(playerid, 31, 300);
        GivePlayerWeapon(playerid, 22, 50);
 
return 1;
}

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
csapat bug
« Válasz #1 Dátum: 2014. január 25. - 21:33:10 »
0 Show voters

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_MICRO_UZI, 998);
    SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_PISTOL, 998);
    SetPlayerFightingStyle(playerid, FIGHT_STYLE_NORMAL);
if(gPlayerClass[playerid] == TEAM_RAB)
{
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerColor(playerid, COLOR_RED);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
GetPlayerPos(playerid, SX, SY, SZ);
new Random = random(sizeof(RandomSpawnsSittes));
SetPlayerPos(playerid, RandomSpawnsSittes[Random][0], RandomSpawnsSittes[Random][1], RandomSpawnsSittes[Random][2]);
ResetPlayerWeapons(playerid);
}
else if(gPlayerClass[playerid] == TEAM_BOR)
{
new Random = random(sizeof(RandomSpawnsBor));
SetPlayerPos(playerid, RandomSpawnsBor[Random][0], RandomSpawnsBor[Random][1], RandomSpawnsBor[Random][2]);
if(GetPlayerScore(playerid) < 5000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs elég pontod hogy õr lehess!\");
else
ForceClassSelection(playerid);
TogglePlayerSpectating(playerid, false);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500);
GivePlayerWeapon(playerid, 30, 300);
GivePlayerWeapon(playerid, 25, 25);
}
else if(gPlayerClass[playerid] == TEAM_KOR)
{
new Random = random(sizeof(RandomSpawnsKor));
SetPlayerPos(playerid, RandomSpawnsKor[Random][0], RandomSpawnsKor[Random][1], RandomSpawnsKor[Random][2]);
if(GetPlayerScore(playerid) < 5000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs elég pontod hogy õr lehess!\");
else
ForceClassSelection(playerid);
TogglePlayerSpectating(playerid, false);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerColor(playerid, COLOR_AQUA);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500);
GivePlayerWeapon(playerid, 31, 300);
GivePlayerWeapon(playerid, 22, 50);
}
return 1;
}

csapat bug
« Válasz #2 Dátum: 2014. január 25. - 21:47:24 »
0 Show voters
Köszi, de most is csak félig meddig jó, mert az elsõ rab (skines embert) jól telézi meg nincs is fegyó de a többi sittest random eltelézi olyan helyekre amik nem is keresnek semmit a modban illetve van akiket az õrök spawn helyére dob :S

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. január 26. - 13:26:27 )

valaki segítsen
« Utoljára szerkesztve: 2014. január 26. - 13:26:27 írta speti9603 »

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
csapat bug
« Válasz #3 Dátum: 2014. január 27. - 08:21:57 »
0 Show voters
ez mihez szükséges?
 
GetPlayerPos(playerid,SX,SY,SZ);

 
ezt biztosan így akartad? SPEC + Controllable állításra gondolok
 
if(GetPlayerScore(playerid) < 5000)
{
    ForceClassSelection(playerid);
    TogglePlayerSpectating(playerid, false);
    TogglePlayerControllable(playerid, 1);
    return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs elég pontot hogy õr lehess!\");
}

 
ezt nézd meg hogy megfelelõ e így neked:
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_MICRO_UZI, 998);
    SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_PISTOL, 998);
    SetPlayerFightingStyle(playerid, FIGHT_STYLE_NORMAL);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    if(gPlayerClass[playerid] == TEAM_RAB)
    {
        SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED);
        GetPlayerPos(playerid,SX,SY,SZ);
        new Random = random(sizeof(RandomSpawnsSittes));
        SetPlayerPos(playerid, RandomSpawnsSittes[Random][0], RandomSpawnsSittes[Random][1], RandomSpawnsSittes[Random][2]);
    }
    else if(gPlayerClass[playerid] == TEAM_BOR)
    {
        if(GetPlayerScore(playerid) < 5000)
        {
            ForceClassSelection(playerid);
            TogglePlayerSpectating(playerid, false);
            TogglePlayerControllable(playerid, 1);
            return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs elég pontot hogy õr lehess!\");
        }
        new Random = random(sizeof(RandomSpawnsBor));
        SetPlayerPos(playerid, RandomSpawnsBor[Random][0], RandomSpawnsBor[Random][1], RandomSpawnsBor[Random][2]);
        SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE);
        GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500);
        GivePlayerWeapon(playerid, 30, 300);
        GivePlayerWeapon(playerid, 25, 25);
    }
    else if(gPlayerClass[playerid] == TEAM_KOR)
    {
        if(GetPlayerScore(playerid) < 5000)
        {
            ForceClassSelection(playerid);
            TogglePlayerSpectating(playerid, false);
            TogglePlayerControllable(playerid, 1);
            return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs elég pontot hogy õr lehess!\");
        }
        new Random = random(sizeof(RandomSpawnsKor));
        SetPlayerPos(playerid, RandomSpawnsKor[Random][0], RandomSpawnsKor[Random][1], RandomSpawnsKor[Random][2]);
        SetPlayerColor(playerid,COLOR_AQUA);
        GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500);
        GivePlayerWeapon(playerid, 31, 300);
        GivePlayerWeapon(playerid, 22, 50);
    }
    SetPlayerInterior(playerid,0);
    TogglePlayerControllable(playerid, 1);
    return 1;
}

 
amúgy itt volt bugos:
 
else if(gPlayerClass[playerid] == TEAM_KOR) {
        new Random = random(sizeof(RandomSpawnsKor));
SetPlayerPos(playerid, RandomSpawnsKor[Random][0], RandomSpawnsKor[Random][1], RandomSpawnsKor[Random][2]);
        if(GetPlayerScore(playerid) < 5000) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs elég pontot hogy õr lehess!\");
ForceClassSelection(playerid);
        TogglePlayerSpectating(playerid, false);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
        }
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerColor(playerid,COLOR_AQUA);
        TogglePlayerControllable(playerid, 1);
        ResetPlayerWeapons(playerid);
        GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500);
        GivePlayerWeapon(playerid, 31, 300);
        GivePlayerWeapon(playerid, 22, 50);

 

if(GetPlayerScore(playerid) < 5000)

 
után nem nyitottál blokkot viszont zártad a meg nem nyitottat :)
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

csapat bug
« Válasz #4 Dátum: 2014. január 27. - 17:00:59 »
0 Show voters
sajnos még mindig nem jó mert csak az a megfelelõ amikor az elsõ classt választom na ott a rabot rendesen beteszi a cellájába fegyók nélkül jó színnel de a többit meg... kb 3 másik skinû rabot fegyórként kezel, a maradék rabokat meg eltelézi egy tökre más helyre aminek az addplayerclassnál a koordinátája más (de ugye megvan adva a random spawn amiket lementettem) és nem annak a maradék rab classnak illetve az igazi fegyõröknek se fegyókat se színt, csak szürke...

csapat bug
« Válasz #5 Dátum: 2014. január 29. - 20:14:35 »
0 Show voters
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_MICRO_UZI, 998);
SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_PISTOL, 998);
SetPlayerFightingStyle (playerid, FIGHT_STYLE_NORMAL);
if(gPlayerClass[playerid] == TEAM_RAB)
{
    new Random = random(sizeof(RandomSpawnsSittes));
    SetPlayerPos(playerid, RandomSpawnsSittes[Random][0], RandomSpawnsSittes[Random][1], RandomSpawnsSittes[Random][2]);
    TogglePlayerControllable(playerid, 1);
    SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED);
ResetPlayerWeapons(playerid);
}
else if(gPlayerClass[playerid] == TEAM_BOR)
{
    new Random = random(sizeof(RandomSpawnsBor));
    if(GetPlayerScore(playerid) >= 5000)
{
    SetPlayerPos(playerid, RandomSpawnsBor[Random][0], RandomSpawnsBor[Random][1], RandomSpawnsBor[Random][2]);
    TogglePlayerControllable(playerid, 1);
    SetPlayerInterior(playerid,0);
   SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE);
        ResetPlayerWeapons(playerid);
        GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500);
        GivePlayerWeapon(playerid, 30, 300);
        GivePlayerWeapon(playerid, 25, 25);
}
else
{
   SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs elég pontot hogy õr lehess!\");
   ForceClassSelection(playerid);
   TogglePlayerSpectating(playerid, false);
}
}
else if(gPlayerClass[playerid] == TEAM_KOR)
{
    new Random = random(sizeof(RandomSpawnsKor));
    if(GetPlayerScore(playerid) >= 5000)
{
            SetPlayerPos(playerid, RandomSpawnsKor[Random][0], RandomSpawnsKor[Random][1], RandomSpawnsKor[Random][2]);
            TogglePlayerControllable(playerid, 1);
            SetPlayerInterior(playerid,0);
   SetPlayerColor(playerid,COLOR_AQUA);
   ResetPlayerWeapons(playerid);
   GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500);
   GivePlayerWeapon(playerid, 31, 300);
   GivePlayerWeapon(playerid, 22, 50);
}
else
{
   SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs elég pontot hogy õr lehess!\");
   ForceClassSelection(playerid);
   TogglePlayerSpectating(playerid, false);
        }
}
return 1;
}

csapat bug
« Válasz #6 Dátum: 2014. február 02. - 18:28:31 »
0 Show voters
sajnos még mindig nem jó

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
csapat bug
« Válasz #7 Dátum: 2014. február 03. - 08:01:36 »
0 Show voters
publikus ez a mód?
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

csapat bug
« Válasz #8 Dátum: 2014. február 03. - 09:46:22 »
0 Show voters
Megoldottuk skypon. A probléma oka egy rossz változó volt.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal