Szerző Téma: csapat  (Megtekintve 579 alkalommal)

csapat
« Dátum: 2012. október 06. - 10:16:41 »
0 Show voters
Sziasztok ezekre az errorokra keresem a hibát.
Script:
 

#include <a_samp> // Alap include ami mindenhez kell... remélem nem kell leírnom!
#include <fixchars> // ékezetes betûk illetve karakterek javítása miatt kell!
#define TEAM_BANDAK 0 // Civilek csapata!
#define TEAM_RENDOROK 1 // Rendorok csapata!
#define TEAM_RABLO 2 // Rablok csapata!
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYER 10 // Max karaktereket adjuk meg általában annyit szokás ide írni ahány slotos ( férõhelyes) a szervered!
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL); // Hogy melyik csapat legyen és hogy mit kapjon na nézzük:
{
  GivePlayerWeapon(playerid, 29, 2000); // Adunk neki egy smg-t 2000 tölténnyel!
  GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1000);  // Illetve adunk még neki egy m4-et 1000 tölténnyel
  // Ezzket a fegyvereket amiket itt megadsz azokat minden spawn után újra megkapja!!
  SetPlayerColor(playerid,COLOR_WHITE);  // Adjuk meg neki hogy milyen színû legyen a neve és hogy melyik csapathoz tartozón!
}
if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOROK) //  A rendõrök csapata!
{
  GivePlayerWeapon(playerid, 31, 2000); // Úgyszintén adunk neki fegyvert
  GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1); // És mivel rendõr adunk neki egy ejtõernyõt ! Nem muszáj de én adok!
  SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE);  // És a nevét meg én kék-re állítom mert ugye rendõr!
}
  if(gTeam[playerid] == TEAM_RABLO) // Hogy a rabló csapatnak adjuk a cuccot:
{
  GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1); //  Rablónak adunk egy Boxer -t
  GivePlayerWeapon(playerid, 29, 3000); // És még kap egy smg-t 3000 tölténnyel!
  SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED); // És kap egy színt a pirosat! Te a színeket nyugodtan átírhatod a fegyvereket is!
}
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    switch(classid)
    {
        case 0..1: // Hogy az OnGameModeInit alatt lévõ AddPlayerClassok közül melyik tartozik melyik csapathoz!
        {
        gTeam[playerid] = TEAM_BANDAK;
        GameTextForPlayer(playerid,\"Bandatag\", 1000, 3);
        }
        case 2..3: // Itt a 2-3 karakterig lesz Rendõr
        {
        gTeam[playerid] = TEAM_RENDOROK;
        GameTextForPlayer(playerid,\"Rendõr\", 1000, 3); // Ide azt írd amit meg jelenítsen a játékosnak ( palyer-nek ) mikor a karakter választóba van!
        }
        case 4..6: // Itt pedig a 4-6 vagyis a 4. az 5. és a 6. karakter lesz bankrabló!
        {
        gTeam[playerid] = TEAM_RABLO;
        GameTextForPlayer(playerid,\"Bank Rabló\", 1000, 3); Hogy karakterválasztóba mit írjon ki!
        }
        return 1;
}
CMD:civilfegyverek(playerid, params[]) // Ide a parancshoz: civilfegyver - oda azt írd amivel a játékba majd elõ lehet hozni!
{
                if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy CIVIL!\"); // Ha a játékos nem CIVIL akkor figyelmeztetjük!
        GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1000000); // A játékosnak adunk egy M4-et végtelen tölténnyel!
                GivePlayerWeapon(playerid, 29, 1000000); // És adunk egy SMG-t is végtelen tölténnyel!
                SetPlayerHealth(playerid, 100); // Hogy a játékosnak 100% legyen az életet!
            SetPlayerArmour(playerid, 100); // Hogy az armor (pajzs) is 100% legyen!
            SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Sikeresen vettél fegyvereket páncélt és életet!\"); // Küldünk egy üzenetet a játékosnak hogy beírta a parancsot!
        return 1;
}
CMD:civilhadiszalas(playerid, params[])
{
if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy CIVIL!\"); // Küldünk egy üzenetet a játékosnak hogy nem teleportálhat!
SetPlayerPos(playerid,2796.9004,908.3925,10.7500); // Hogy parancs beírása után a játékost hova rakja!
GameTextForPlayer(playerid, \"~b~~h~Elteleportáltál!\", 3000, 5); //Ide írhatód hogy mit írjon ki mikor egy játékos használja a parancsot ! És a ~b~ kék szinû lesz, ~h~ világosítunk!
SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Sikeresen teleportáltál!\"); // Ezt pedig chatbe ( üzenetbe ) ki írja neki hogy mit írjon be!
return 1;
}

 
És az errorok
 

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : error 017: undefined symbol \"gTeam\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

Nem elérhető Casamiro

  • 1046
    • Profil megtekintése
csapat
« Válasz #1 Dátum: 2012. október 06. - 10:23:48 »
0 Show voters
#include <a_samp> // Alap include ami mindenhez kell... remélem nem kell leírnom!
#include <fixchars> // ékezetes betûk illetve karakterek javítása miatt kell!
#define TEAM_BANDAK 0 // Civilek csapata!
#define TEAM_RENDOROK 1 // Rendorok csapata!
#define TEAM_RABLO 2 // Rablok csapata!
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYERS 10 // Max karaktereket adjuk meg általában annyit szokás ide írni ahány slotos ( férõhelyes) a szervered!
new gTeam[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL) // Hogy melyik csapat legyen és hogy mit kapjon na nézzük:
{
  GivePlayerWeapon(playerid, 29, 2000); // Adunk neki egy smg-t 2000 tölténnyel!
  GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1000);  // Illetve adunk még neki egy m4-et 1000 tölténnyel
  // Ezzket a fegyvereket amiket itt megadsz azokat minden spawn után újra megkapja!!
  SetPlayerColor(playerid,COLOR_WHITE);  // Adjuk meg neki hogy milyen színû legyen a neve és hogy melyik csapathoz tartozón!
}
if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOROK) //  A rendõrök csapata!
{
  GivePlayerWeapon(playerid, 31, 2000); // Úgyszintén adunk neki fegyvert
  GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1); // És mivel rendõr adunk neki egy ejtõernyõt ! Nem muszáj de én adok!
  SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE);  // És a nevét meg én kék-re állítom mert ugye rendõr!
}
  if(gTeam[playerid] == TEAM_RABLO) // Hogy a rabló csapatnak adjuk a cuccot:
{
  GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1); //  Rablónak adunk egy Boxer -t
  GivePlayerWeapon(playerid, 29, 3000); // És még kap egy smg-t 3000 tölténnyel!
  SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED); // És kap egy színt a pirosat! Te a színeket nyugodtan átírhatod a fegyvereket is!
}
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    switch(classid)
    {
        case 0..1: // Hogy az OnGameModeInit alatt lévõ AddPlayerClassok közül melyik tartozik melyik csapathoz!
        {
        gTeam[playerid] = TEAM_BANDAK;
        GameTextForPlayer(playerid,\"Bandatag\", 1000, 3);
        }
        case 2..3: // Itt a 2-3 karakterig lesz Rendõr
        {
        gTeam[playerid] = TEAM_RENDOROK;
        GameTextForPlayer(playerid,\"Rendõr\", 1000, 3); // Ide azt írd amit meg jelenítsen a játékosnak ( palyer-nek ) mikor a karakter választóba van!
        }
        case 4..6: // Itt pedig a 4-6 vagyis a 4. az 5. és a 6. karakter lesz bankrabló!
        {
        gTeam[playerid] = TEAM_RABLO;
        GameTextForPlayer(playerid,\"Bank Rabló\", 1000, 3); Hogy karakterválasztóba mit írjon ki!
        }
        return 1;
}
CMD:civilfegyverek(playerid, params[]) // Ide a parancshoz: civilfegyver - oda azt írd amivel a játékba majd elõ lehet hozni!
{
                if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy CIVIL!\"); // Ha a játékos nem CIVIL akkor figyelmeztetjük!
        GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1000000); // A játékosnak adunk egy M4-et végtelen tölténnyel!
                GivePlayerWeapon(playerid, 29, 1000000); // És adunk egy SMG-t is végtelen tölténnyel!
                SetPlayerHealth(playerid, 100); // Hogy a játékosnak 100% legyen az életet!
            SetPlayerArmour(playerid, 100); // Hogy az armor (pajzs) is 100% legyen!
            SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Sikeresen vettél fegyvereket páncélt és életet!\"); // Küldünk egy üzenetet a játékosnak hogy beírta a parancsot!
        return 1;
}
CMD:civilhadiszalas(playerid, params[])
{
if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy CIVIL!\"); // Küldünk egy üzenetet a játékosnak hogy nem teleportálhat!
SetPlayerPos(playerid,2796.9004,908.3925,10.7500); // Hogy parancs beírása után a játékost hova rakja!
GameTextForPlayer(playerid, \"~b~~h~Elteleportáltál!\", 3000, 5); //Ide írhatód hogy mit írjon ki mikor egy játékos használja a parancsot ! És a ~b~ kék szinû lesz, ~h~ világosítunk!
SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Sikeresen teleportáltál!\"); // Ezt pedig chatbe ( üzenetbe ) ki írja neki hogy mit írjon be!
return 1;
}

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
csapat
« Válasz #2 Dátum: 2012. október 06. - 11:09:53 »
0 Show voters
Ez a rész nincsen a szkriptben ezért errorozik.
 

new gTeam[MAX_PLAYERS];

csapat
« Válasz #3 Dátum: 2012. október 06. - 11:32:37 »
0 Show voters

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(11) : error 017: undefined symbol \"MAX_PLAYERS\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(11) : error 009: invalid array size (negative, zero or out of bounds)
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(15) : error 017: undefined symbol \"TEAM_CIVIL\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(15) : error 036: empty statement
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(20) : error 017: undefined symbol \"COLOR_WHITE\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(26) : error 017: undefined symbol \"COLOR_BLUE\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(32) : error 017: undefined symbol \"COLOR_RED\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(53) : error 017: undefined symbol \"Hogy\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(53) : error 017: undefined symbol \"karakterv\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(53) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(53) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
11 Errors.

csapat
« Válasz #4 Dátum: 2012. október 06. - 11:37:52 »
0 Show voters
Te jo isten ez mi nincs a zcmd include se berakva a gTeam valtozo sincs megadva es meg van egy ket hely mondat ami ele nem tetel // jelet Tesseg javitva:
#include <a_samp> // Alap include ami mindenhez kell... remélem nem kell leírnom!
#include <fixchars> // ékezetes betuk illetve karakterek javítása miatt kell!
#define TEAM_BANDAK 0 // Civilek csapata!
#define TEAM_RENDOROK 1 // Rendorok csapata!
#define TEAM_RABLO 2 // Rablok csapata!
#define TEAM_CIVIL 3
#define MAX_PLAYER 10 // Max karaktereket adjuk meg általában annyit szokás ide írni ahány slotos ( férohelyes) a szervered!
new gTeam[MAX_PLAYERS];
#include <colors>
#include <zcmd>
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL) // Hogy melyik csapat legyen és hogy mit kapjon na nézzük:
{
GivePlayerWeapon(playerid, 29, 2000); // Adunk neki egy smg-t 2000 tölténnyel!
GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1000);  // Illetve adunk még neki egy m4-et 1000 tölténnyel
// Ezzket a fegyvereket amiket itt megadsz azokat minden spawn után újra megkapja!!
SetPlayerColor(playerid,COLOR_WHITE);  // Adjuk meg neki hogy milyen színu legyen a neve és hogy melyik csapathoz tartozón!
}
if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOROK) //  A rendorök csapata!
{
GivePlayerWeapon(playerid, 31, 2000); // Úgyszintén adunk neki fegyvert
GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1); // És mivel rendor adunk neki egy ejtoernyot ! Nem muszáj de én adok!
SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE);  // És a nevét meg én kék-re állítom mert ugye rendor!
}
if(gTeam[playerid] == TEAM_RABLO) // Hogy a rabló csapatnak adjuk a cuccot:
{
GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1); //  Rablónak adunk egy Boxer -t
GivePlayerWeapon(playerid, 29, 3000); // És még kap egy smg-t 3000 tölténnyel!
SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED); // És kap egy színt a pirosat! Te a színeket nyugodtan átírhatod a fegyvereket is!
}
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
switch(classid)
{
case 0..1: // Hogy az OnGameModeInit alatt lévo AddPlayerClassok közül melyik tartozik melyik csapathoz!
{
gTeam[playerid] = TEAM_BANDAK;
GameTextForPlayer(playerid,\"Bandatag\", 1000, 3);
}
case 2..3: // Itt a 2-3 karakterig lesz Rendor
{
gTeam[playerid] = TEAM_RENDOROK;
GameTextForPlayer(playerid,\"Rendor\", 1000, 3); // Ide azt írd amit meg jelenítsen a játékosnak ( palyer-nek ) mikor a karakter választóba van!
}
case 4..6: // Itt pedig a 4-6 vagyis a 4. az 5. és a 6. karakter lesz bankrabló!
{
gTeam[playerid] = TEAM_RABLO;
GameTextForPlayer(playerid,\"Bank Rabló\", 1000, 3);
}
}
return 1;
}
CMD:civilfegyverek(playerid) // Ide a parancshoz: civilfegyver - oda azt írd amivel a játékba majd elo lehet hozni!
{
        if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy CIVIL!\"); // Ha a játékos nem CIVIL akkor figyelmeztetjük!
        GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1000000); // A játékosnak adunk egy M4-et végtelen tölténnyel!
        GivePlayerWeapon(playerid, 29, 1000000); // És adunk egy SMG-t is végtelen tölténnyel!
        SetPlayerHealth(playerid, 100); // Hogy a játékosnak 100% legyen az életet!
        SetPlayerArmour(playerid, 100); // Hogy az armor (pajzs) is 100% legyen!
        SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Sikeresen vettél fegyvereket páncélt és életet!\"); // Küldünk egy üzenetet a játékosnak hogy beírta a parancsot!
        return 1;
}
CMD:civilhadiszalas(playerid)
{
if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy CIVIL!\"); // Küldünk egy üzenetet a játékosnak hogy nem teleportálhat!
SetPlayerPos(playerid,2796.9004,908.3925,10.7500); // Hogy parancs beírása után a játékost hova rakja!
GameTextForPlayer(playerid, \"~b~~h~Elteleportáltál!\", 3000, 5); //Ide írhatód hogy mit írjon ki mikor egy játékos használja a parancsot ! És a ~b~ kék szinu lesz, ~h~ világosítunk!
SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Sikeresen teleportáltál!\"); // Ezt pedig chatbe ( üzenetbe ) ki írja neki hogy mit írjon be!
return 1;
}

Maskor figyelj oda mert meg a #define TEAM_CIVIL se volt megadva!
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 06. - 11:42:09 írta [SDW]BlackJack »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal