Sziasztok. Nem húzom tovább a szót mert ideg rohamok keringetnek.

:Cry2:

::|

:wall: :weep: Ha hiszitek ha nem 3 és fél órája írok egy sima OnPlayerEnterVehicle cuccot. Annyi lenne a lényege, hogyha sofõrként beszáll akkor megjelenik a TD és tádám ennyi. Jójó de akár hogy próbálom (bocsánat a kifejezésért) SZ*R ! Most már majdnem 4 óra munka és próbálgatás után kifogytam az ötletekbõl. Elõször sima GetPlayerState-el próbáltam a végére már függvényt írtam hozzá de SZ*R SZ*R SZ*R és legfõképp SZ*R !
Jelenleg így próbáltam:
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(OEgyBuziSofor(playerid)) return 1;
{
if ( KocsiTdRejtve[playerid] != 1 )
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, KocsiKTD);
SendClientMessage(playerid, 0xc400ffAA, \"Kocsi kezelõ textdraw be lett kapcsolva. Ha kiszeretnéd kapcsolni, használd a {f7ff00}( /kocsitd ki ) {c400ff}parancsot!\");
SendClientMessage(playerid, 0xc400ffAA, \"Ha viszont újra aktiválni szeretnéd, használd a {f7ff00}( /kocsitd be ) {c400ff}parancsot!\");
}else{
SendClientMessage(playerid, 0xc400ffAA, \"Te letiltottad a kocsi kezelõ mûszerfalat. Bekapcsolásához használd a {f7ff00}( /kocsitd be ) {c400ff}parancsot!\");
return 1;
}
}
return 0;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, KocsiKTD);
return 1;
}
fuggveny OEgyBuziSofor(playerid)
{
if(IsPlayerConnected(playerid) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
return 1;
}
return 0;
}
Kérlek segítsetek mert most már... Köszönöm elõre is.