Szerző Téma: Csak Klán tag tudja nyitni a kaput  (Megtekintve 1042 alkalommal)

Nem elérhető BoSS

  • 816
    • Profil megtekintése
Csak Klán tag tudja nyitni a kaput
« Dátum: 2012. október 23. - 16:20:09 »
0 Show voters
Sziasztok
Azt szeretném,hogy van egy HQ a klánnak...és úgy szeretném hogy csak az tudja kinyitni
akinek a neve elõtt szerepel a : [PDQ] tag név.Akinek nem szerepel elõtte annak azt írja hogy nem használhatod ezt a parancsot,mert nem vagy klán tag.

Csak Klán tag tudja nyitni a kaput
« Válasz #1 Dátum: 2012. október 23. - 16:21:09 »
0 Show voters
Kapunyitást névre szóloan írd meg és csak azok tudják kinyitni akiknek a neve szerepel a modban. Akinek meg nem nincs joga annak írja ki, hogy nem vagy klántag!

Csak Klán tag tudja nyitni a kaput
« Válasz #2 Dátum: 2012. október 23. - 16:44:14 »
0 Show voters

new pName[24];
GetPlayerName(playerid, pName, 24);
if(!strcmp(pName, \"[PDQ]\", true, 5))

Nem elérhető BoSS

  • 816
    • Profil megtekintése
Csak Klán tag tudja nyitni a kaput
« Válasz #3 Dátum: 2012. október 23. - 16:53:45 »
0 Show voters
Idézetet írta: Johnies00 date=1351003454\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28967\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


new pName[24];
GetPlayerName(playerid, pName, 24);
if(!strcmp(pName, \"[PDQ]\", true, 5))

 

Ezt a kódot hová helyezzem majd be?

Csak Klán tag tudja nyitni a kaput
« Válasz #4 Dátum: 2012. október 23. - 16:54:30 »
0 Show voters
[pawn] new pName[24];[/pawn] ezt mindenképp a mod elejére.
A többit nemtudom mivel nem látom a megírt kapurendszert.

Csak Klán tag tudja nyitni a kaput
« Válasz #5 Dátum: 2012. október 23. - 17:00:38 »
0 Show voters
Nem muszáj feltétlenül a mód elejére, az átláthatóság kedvéért ajánlott lokális változóként létrehozni.

Nem elérhető BoSS

  • 816
    • Profil megtekintése
Csak Klán tag tudja nyitni a kaput
« Válasz #6 Dátum: 2012. október 23. - 17:37:10 »
0 Show voters
Tehát itt van a kód
 
CMD:zar(playerid, params[])
{
MoveObject(kapu, 987, -2132.179199, -81.146690, 34.360309, 2.0);
return 1;
}
CMD:nyit(playerid, params[])
{
MoveObject(kapu, 987, -2122.087890, -81.156684, 34.360309, 2.0);
return 1;
}

 
ezt mód elejére raktam
 
new pName[24];

 
ezt pedig OnGameModeInit alá:
 
         new playerid;
   GetPlayerName(playerid, pName, 24);
   if(!strcmp(pName, \"[PDQ]\", true, 5))

 
Most nem ír hibát a mód,még annyit szeretnék,hogy ha beírja valaki hogy /nyit vagy /zar és nem PDQ tag annak írj ki hogy Nem vagy Klán tag

Csak Klán tag tudja nyitni a kaput
« Válasz #7 Dátum: 2012. október 23. - 17:47:30 »
0 Show voters
Töröld a mód elejérõl is meg az OnGameModInit alól is.
 

CMD:zar(playerid, params[])
{
    new pName[24];
    GetPlayerName(playerid, pName, 24);
    if(!strcmp(pName, \"[PDQ]\", true, 5))
    {
        MoveObject(kapu, 987, -2132.179199, -81.146690, 34.360309, 2.0);
        } else {
        SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy klántag.\");
    }
    return 1;
}
CMD:nyit(playerid, params[])
{
    new pName[24];
    GetPlayerName(playerid, pName, 24);
    if(!strcmp(pName, \"[PDQ]\", true, 5))
    {
        MoveObject(kapu, 987, -2122.087890, -81.156684, 34.360309, 2.0);
        } else {
        SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy klántag.\");
    }
    return 1;
}

 
Magyarázat hogy megértsd:
new pName[24]; - Létrehozunk egy változót amibe a nevünket fogjuk tárolni
GetPlayerName(playerid, pName, 24); - Lekérdezzük a nevünket, majd lementjük a pName változóba (tehát pName = a te neveddel)
if(!strcmp(pName, \"[PDQ]\", true, 5)) - ha a pName (neved) tartalmazza a [PDQ] karaktereket
MoveObject - Kinyílik a kapu
} else { - Ha nem
SendClientMessage - üzenet
 

Remélem érted. :)

U.I.: Azoknál a parancsoknál amik nem tartalmaznak paramétert felesleges a params[].
 
CMD:parancs(playerid)
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 23. - 17:50:32 írta Johnies00 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal