// True = zárva, false = nyitva
new bool:lockSpawn = false;
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(lockSpawn == false) return 1; // ha nyitva van, lespawnolja
else {
SendClientMessage(playerid, -1, \"Most nem lehet spawnolni. Újrapróbáláshoz /respawn\");
//Átteleportáljuk ide, majd lefagyasztjuk:
SetPlayerPos(playerid, 0.00, 0.00, 0.00);
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (!strcmp(\"/zar\", cmdtext, false)) {
//minden beírásnál az ellenkezõ értékét adjuk neki, egy elágazással
lockSpawn = (lockSpawn == true) ? false : true;
//Változó a szövegnek
new s[128 char];
//Egy elágazás, azt nézzük meg, hogy ha zárva/nyitva van, mit írjon ki.
if(lockSpawn == true)
//Formázzuk a szöveget
format(s, 128, \"Mostantól nem lehet spawnoalni.\");
else format(s, 128, \"Mostantól nem lehet spawnolni.\");
//Majd kiíratjuk
SendClientMessageToAll(-1, s);
return 1;
}
if (!strcmp(\"/respawn\", cmdtext, false)) {
SpawnPlayer(playerid);
return 1;
}
return 0;
}
Ezzel a megoldással talán sikerrel jársz. Nem teszteltem, kérlek jelezd ha nem mûködik / bugos.