Szerző Téma: CSAK halál után aktiválódik a parancs!  (Megtekintve 671 alkalommal)

CSAK halál után aktiválódik a parancs!
« Dátum: 2014. március 04. - 15:58:29 »
0 Show voters
Üdv!
Az hogyan kivitelezhetõ hogy a parancsban szereplõ kód csak HALÁL után lesz jó??
mert van egy jó kis tdm  modom,de ha beirom a parancsot és nyomok egy célzás egérklikket akkor egyszerre elkezdi már az osztályt váltogatni!
A parancsnak az a lényege hogy csak akkor dob vissza ha meghalsz!
Ugye az osztály választás jobb és bal egérklikkel lett megoldva...
 
CMD:resetclass(playerid, params[])
{
    IsPlayerChoosingClass[playerid] = 1;
    ClassPositionSet[playerid] = 0;
    SendClientMessage(playerid, C_LBLUE, \"A következõ halálnál ki tudod választani az osztályt!\");
    return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 04. - 17:45:32 írta Dead Space »

CSAK halál után aktiválódik a parancs!
« Válasz #1 Dátum: 2014. március 04. - 16:13:39 »
0 Show voters
new bool:jatekosmeghal[MAX_PLAYERS];

 

CMD:resetclass(playerid, params[])
{
    IsPlayerChoosingClass[playerid] = 1;
    ClassPositionSet[playerid] = 0;
    jatekosmeghal[playerid] = true;
    SendClientMessage(playerid, C_LBLUE, \"A következõ halálnál ki tudod választani az osztályt!\");
    return 1;
}

 

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
   if(jatekosmeghal[playeird] == true)
   {
   ForceClassSelection(playerid);
   }
    return 1;
}

 
Remélem ilyesmire gondoltál.

CSAK halál után aktiválódik a parancs!
« Válasz #2 Dátum: 2014. március 04. - 16:40:49 »
0 Show voters
Igen ilyenre gondoltam...
csak ez akkor is bedob a váltóba hogyha meghalsz simán,a parancs beírása nékül

CSAK halál után aktiválódik a parancs!
« Válasz #3 Dátum: 2014. március 04. - 17:12:03 »
0 Show voters
jatekosmeghal[playeird] = false;

 
onplayerspawn alá vagy vhova helyezd el.

CSAK halál után aktiválódik a parancs!
« Válasz #4 Dátum: 2014. március 04. - 17:13:46 »
0 Show voters
nem szóltam :)
köszi

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal