GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: DareDevil - 2011. április 30. - 09:39:10

Cím: csak 1 kocsi tudjon lekérni
Írta: DareDevil - 2011. április 30. - 09:39:10
Sziasztok!
Azt szeretném megoldani hogy mondjuk valaki lekér egy elegyet és utána egy infernust akkor az elegy eltünjön. Ezt hogy tudom megoldani?
üdv
Cím: csak 1 kocsi tudjon lekérni
Írta: Stray - 2011. április 30. - 13:48:08
Egy változóban tárolod a jármûvet. És ha újat kér le akkor a régit törlöd. Példa kód.
[pawn]new PlayerCar[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[ ]) {
if(!strcmp(cmdtext, \"/kocsi1\", true) ) {
   DestroyVehicle(PlayerCar[playerid]);
   PlayerCar[playerid] = CreateVehicle(100, 10, 10, 10, 1, 1, 2, 100000);
}
}[/pawn]
Cím: csak 1 kocsi tudjon lekérni
Írta: DareDevil - 2011. április 30. - 15:46:59
ZCMD-t használok és mindjárt belinkelem a kocsi lekérõmet.
http://solidfiles.com/d/b9b8/
Cím: csak 1 kocsi tudjon lekérni
Írta: Stray - 2011. április 30. - 18:45:46
Használj máskor inkább pastebin-t.
Tess: http://pastebin.com/jeXDXA8P
Cím: csak 1 kocsi tudjon lekérni
Írta: DareDevil - 2011. május 01. - 06:53:52
ezt a 2 hibát irja ki:
D:\\dkocsi3.pwn(73) : error 017: undefined symbol \"null\"
D:\\dkocsi3.pwn(74) : error 017: undefined symbol \"DestroyCar\"
erre a 2 sorra:
 

if(PlayerCar[playerid] != null) { // Ha hibát ír erre a sorra, jelezd a forumon.
                DestroyCar(PlayerCar[playerid]);
Cím: csak 1 kocsi tudjon lekérni
Írta: Buba - 2011. május 01. - 07:55:45
DestroyCar helyett DestroyVehicle
a null helyett esetleg 0 ? nem tudom
Cím: csak 1 kocsi tudjon lekérni
Írta: DareDevil - 2011. május 01. - 08:36:58
Buba a DestroyVehicle jó lett, de a másik hiba ugyan úgy van
E: jó lett a másik is. Köszi szépen