Kitörölsz mindent, ami azzal kapcsolatos.
forward Load(playerid); //A Load funkció prototípusát létrehozzuk
forward Loaded(playerid); // Majd a Loaded funkcióét is.
forward UpdateBar(playerid); //Valamint a csík frissítõ funkciót
public Load(playerid)
{
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //csak a móka kedvéért, egy kis hang
KezdesInfo[playerid][LoadBar] = CreateProgressBar(10.00, 433.00, 620.50, 11.19, -83885825, 100.0); //Csík létrehozása
SetProgressBarColor(KezdesInfo[playerid][LoadBar], 0xFFFFFFFF); //Színezés (jelen esetben fehér)
SetProgressBarValue(KezdesInfo[playerid][LoadBar], 0.0); //Az értéket 0-ra állítjuk, tehát nem töltött még
SetTimerEx(\"UpdateBar\",50+random(500),0,\"i\",playerid); //Idõzítõ elindítása a töltéshez
KezdesInfo[playerid][Loading] = true; //És végül a változónkat igazra állítjuk, tehát most éppen \"tölti a mapot\"
return 1;
}
public UpdateBar(playerid)
{
SetProgressBarValue(KezdesInfo[playerid][LoadBar],GetProgressBarValue(KezdesInfo[playerid][LoadBar])+random(10)); //\"töltjük a csíkot\" véletlenszerû értékkel
UpdateProgressBar(KezdesInfo[playerid][LoadBar],playerid); //Frissítjük a csíkot
if(GetProgressBarValue(KezdesInfo[playerid][LoadBar]) >= 100) //Mikor 100, vagy nagyobb az értéke, jöhet a többi
{
Loaded(playerid);
return 1;
}
else
{
SetTimerEx(\"UpdateBar\",50+random(500),0,\"i\",playerid);
}
return 1;
}
public Loaded(playerid)
{
PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0.0, 0.0, 0.0);
DestroyProgressBar(KezdesInfo[playerid][LoadBar]);
KezdesInfo[playerid][Loading] = false;
Spawnolas(playerid);
return 1;
}
enum load_info //enumerátor létrehozása
{
Bar:LoadBar, //Enumerátoron belül a \"csíkunk\" változója
bool:Loading //Egy változó, ami segítségével figyelmünk alatt lehet hogy töltie a mapot, vagy nem
};
new KezdesInfo[MAX_PLAYERS][load_info]; //Mátrix létrehozása, a MAX_PLAYERS értékével, és az enumerátorunkkal
Most így saccperc ennyit találtam. Lehet még lesz 1-2 dolog