Szerző Téma: CryRPG Mod betöltõ csík  (Megtekintve 1788 alkalommal)

CryRPG Mod betöltõ csík
« Dátum: 2011. augusztus 20. - 03:05:17 »
0 Show voters
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogyan tudom eltüntetni a CryRPG-bõl amikor fellépek azt a fehér betöltõ csíkot?


Üdv:TheStaner

Nem elérhető Tomee

  • 385
    • Profil megtekintése
CryRPG Mod betöltõ csík
« Válasz #1 Dátum: 2011. augusztus 20. - 09:40:13 »
0 Show voters
Kitörölsz mindent, ami azzal kapcsolatos.
 
forward Load(playerid); //A Load funkció prototípusát létrehozzuk
forward Loaded(playerid); // Majd a Loaded funkcióét is.
forward UpdateBar(playerid); //Valamint a csík frissítõ funkciót

 

public Load(playerid)
{
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //csak a móka kedvéért, egy kis hang
KezdesInfo[playerid][LoadBar] = CreateProgressBar(10.00, 433.00, 620.50, 11.19, -83885825, 100.0); //Csík létrehozása
     SetProgressBarColor(KezdesInfo[playerid][LoadBar], 0xFFFFFFFF); //Színezés (jelen esetben fehér)
      SetProgressBarValue(KezdesInfo[playerid][LoadBar], 0.0); //Az értéket 0-ra állítjuk, tehát nem töltött még
    SetTimerEx(\"UpdateBar\",50+random(500),0,\"i\",playerid); //Idõzítõ elindítása a töltéshez
    KezdesInfo[playerid][Loading] = true; //És végül a változónkat igazra állítjuk, tehát most éppen \"tölti a mapot\"
    return 1;
}
public UpdateBar(playerid)
{
    SetProgressBarValue(KezdesInfo[playerid][LoadBar],GetProgressBarValue(KezdesInfo[playerid][LoadBar])+random(10)); //\"töltjük a csíkot\" véletlenszerû értékkel
    UpdateProgressBar(KezdesInfo[playerid][LoadBar],playerid); //Frissítjük a csíkot
    if(GetProgressBarValue(KezdesInfo[playerid][LoadBar]) >= 100) //Mikor 100, vagy nagyobb az értéke, jöhet a többi
    {
        Loaded(playerid);
        return 1;
    }
    else
{
SetTimerEx(\"UpdateBar\",50+random(500),0,\"i\",playerid);
}
return 1;
}
public Loaded(playerid)
{
    PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0.0, 0.0, 0.0);
    DestroyProgressBar(KezdesInfo[playerid][LoadBar]);
    KezdesInfo[playerid][Loading] = false;
    Spawnolas(playerid);
    return 1;
}

 

enum load_info //enumerátor létrehozása
{
    Bar:LoadBar, //Enumerátoron belül a \"csíkunk\" változója
    bool:Loading //Egy változó, ami segítségével figyelmünk alatt lehet hogy töltie a mapot, vagy nem
};
new KezdesInfo[MAX_PLAYERS][load_info]; //Mátrix létrehozása, a MAX_PLAYERS értékével, és az enumerátorunkkal

 
Most így saccperc ennyit találtam. Lehet még lesz 1-2 dolog

CryRPG Mod betöltõ csík
« Válasz #2 Dátum: 2011. augusztus 20. - 11:26:50 »
0 Show voters
thenk yu xD

Nem elérhető KisRevay

  • 1329
    • Profil megtekintése
CryRPG Mod betöltõ csík
« Válasz #3 Dátum: 2011. augusztus 21. - 13:09:28 »
0 Show voters
Zárd le, ha megvan.

CryRPG Mod betöltõ csík
« Válasz #4 Dátum: 2011. augusztus 22. - 22:26:31 »
0 Show voters
Am Cry RPG vel az a baj,hogy nem szabad kocsikat berakni,mert tolódik kocsi ID je,és a zsaru kocsit bérelni kellett a végén  :laugh:
amúgy meg lehet hogy csak én nem tudom hogy kell megcsinálni,hogy ne tolódjon :D

CryRPG Mod betöltõ csík
« Válasz #5 Dátum: 2011. augusztus 23. - 00:52:21 »
0 Show voters
öö nekem meg pont kéne az a betöltö ha valaki kiitudja nekem masolni az jó lenne ja és az fekete csik is

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal