Szerző Téma: Cry RPG a csík.. :D  (Megtekintve 2175 alkalommal)

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Cry RPG a csík.. :D
« Dátum: 2012. május 16. - 17:27:11 »
+1 Show voters
Sziasztok/szia
Nah elõszõr is minden fórumozónak üdv :D
Még kicsit kezdõ vagyok de amit tudok azt tudok... :D Nekem nagyon bejön cryRpg[see] az a töltõdö csík Valaki ki tudná belõle szerkeszteni mert ahogy próbálom hol 4 error hol 9 És ezt csinálja Ha valakinek kellenek a módnak a töredékei itt vannak amiket én találtam lehet van még ha valami hiányzik szóljatok és keresek :D
 
forward Load(playerid); //A Load funkció prototípusát létrehozzuk
forward Loaded(playerid); // Majd a Loaded funkcióét is.
forward UpdateBar(playerid); //Valamint a csík frissítõ funkciót

 

[code]enum load_info //enumerátor létrehozása
{
    Bar:LoadBar, //Enumerátoron belül a \"csíkunk\" változója
    bool:Loading //Egy változó, ami segítségével figyelmünk alatt lehet hogy töltie a mapot, vagy nem
};
new KezdesInfo[MAX_PLAYERS][load_info]; //Mátrix létrehozása, a MAX_PLAYERS értékével, és az enumerátorunkkal

 

public Loaded(playerid)
{
    PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0.0, 0.0, 0.0);
    DestroyProgressBar(KezdesInfo[playerid][LoadBar]);
    KezdesInfo[playerid][Loading] = false;
    Spawnolas(playerid);
    return 1;
}

 

new Bar:AlvasBar[MAX_PLAYERS];
ez az on player connect alatt volt:
   AlvasBar[playerid] = CreateProgressBar(50.0, 310.0, _, _, 0xFF0000FF, 100.0);

 
Ha valami hiányzik Szólj Lécci segítsetek

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
Cry RPG a csík.. :D
« Válasz #1 Dátum: 2012. május 16. - 18:26:51 »
+1 Show voters
Ennek így semmi értelme....
Szabályzat ot olvasd el.

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Cry RPG a csík.. :D
« Válasz #2 Dátum: 2012. május 16. - 19:59:00 »
+1 Show voters
Juj de Nagy segitseg volt. Dead.
Volt mar egy ilyen téma migyárt linkelem..
E: http://sampforum.hu/index.php?topic=14637.0
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 16. - 20:04:02 írta ZyZu »

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
Cry RPG a csík.. :D
« Válasz #3 Dátum: 2012. május 17. - 08:35:42 »
+1 Show voters
Idézetet írta: cappsy date=1337182031\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21546\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok/szia
Nah elõszõr is minden fórumozónak üdv :D
Még kicsit kezdõ vagyok de amit tudok azt tudok... :D Nekem nagyon bejön cryRpg[see] az a töltõdö csík Valaki ki tudná belõle szerkeszteni mert ahogy próbálom hol 4 error hol 9 És ezt csinálja Ha valakinek kellenek a módnak a töredékei itt vannak amiket én találtam lehet van még ha valami hiányzik szóljatok és keresek :D
 
forward Load(playerid); //A Load funkció prototípusát létrehozzuk
forward Loaded(playerid); // Majd a Loaded funkcióét is.
forward UpdateBar(playerid); //Valamint a csík frissítõ funkciót

 

[code]enum load_info //enumerátor létrehozása
{
    Bar:LoadBar, //Enumerátoron belül a \"csíkunk\" változója
    bool:Loading //Egy változó, ami segítségével figyelmünk alatt lehet hogy töltie a mapot, vagy nem
};
new KezdesInfo[MAX_PLAYERS][load_info]; //Mátrix létrehozása, a MAX_PLAYERS értékével, és az enumerátorunkkal

 

public Loaded(playerid)
{
    PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0.0, 0.0, 0.0);
    DestroyProgressBar(KezdesInfo[playerid][LoadBar]);
    KezdesInfo[playerid][Loading] = false;
    Spawnolas(playerid);
    return 1;
}

 

new Bar:AlvasBar[MAX_PLAYERS];
ez az on player connect alatt volt:
   AlvasBar[playerid] = CreateProgressBar(50.0, 310.0, _, _, 0xFF0000FF, 100.0);

 
Ha valami hiányzik Szólj Lécci segítsetek
 
a pirossal jelölt sornak nem látom sok értelmét ebben a témában ...
+ se , se . --> kicsit átláthatatlan
E: http://www.mediafire.com/?ido8wpupgx2t8h6 itt az egész mód,
nos ez elég jó gm, elég jól össze van téve. Ezért nehéz hámozgatni belõle.
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 17. - 08:38:27 írta Dead »

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Cry RPG a csík.. :D
« Válasz #4 Dátum: 2012. május 17. - 20:55:02 »
+1 Show voters
Kedves dead ez a mod törölve lett így nem akartam felrakni baj ne legyen ebbõl

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Cry RPG a csík.. :D
« Válasz #5 Dátum: 2012. május 16. - 17:27:11 »
0 Show voters
Sziasztok/szia
Nah elõszõr is minden fórumozónak üdv :D
Még kicsit kezdõ vagyok de amit tudok azt tudok... :D Nekem nagyon bejön cryRpg[see] az a töltõdö csík Valaki ki tudná belõle szerkeszteni mert ahogy próbálom hol 4 error hol 9 És ezt csinálja Ha valakinek kellenek a módnak a töredékei itt vannak amiket én találtam lehet van még ha valami hiányzik szóljatok és keresek :D
 
forward Load(playerid); //A Load funkció prototípusát létrehozzuk
forward Loaded(playerid); // Majd a Loaded funkcióét is.
forward UpdateBar(playerid); //Valamint a csík frissítõ funkciót

 

[code]enum load_info //enumerátor létrehozása
{
    Bar:LoadBar, //Enumerátoron belül a \"csíkunk\" változója
    bool:Loading //Egy változó, ami segítségével figyelmünk alatt lehet hogy töltie a mapot, vagy nem
};
new KezdesInfo[MAX_PLAYERS][load_info]; //Mátrix létrehozása, a MAX_PLAYERS értékével, és az enumerátorunkkal

 

public Loaded(playerid)
{
    PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0.0, 0.0, 0.0);
    DestroyProgressBar(KezdesInfo[playerid][LoadBar]);
    KezdesInfo[playerid][Loading] = false;
    Spawnolas(playerid);
    return 1;
}

 

new Bar:AlvasBar[MAX_PLAYERS];
ez az on player connect alatt volt:
   AlvasBar[playerid] = CreateProgressBar(50.0, 310.0, _, _, 0xFF0000FF, 100.0);

 
Ha valami hiányzik Szólj Lécci segítsetek

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
Cry RPG a csík.. :D
« Válasz #6 Dátum: 2012. május 16. - 18:26:51 »
0 Show voters
Ennek így semmi értelme....
Szabályzat ot olvasd el.

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Cry RPG a csík.. :D
« Válasz #7 Dátum: 2012. május 16. - 19:59:00 »
0 Show voters
Juj de Nagy segitseg volt. Dead.
Volt mar egy ilyen téma migyárt linkelem..
E: http://sampforum.hu/index.php?topic=14637.0
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 16. - 20:04:02 írta ZyZu »

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
Cry RPG a csík.. :D
« Válasz #8 Dátum: 2012. május 17. - 08:35:42 »
0 Show voters
Idézetet írta: cappsy date=1337182031\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21546\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok/szia
Nah elõszõr is minden fórumozónak üdv :D
Még kicsit kezdõ vagyok de amit tudok azt tudok... :D Nekem nagyon bejön cryRpg[see] az a töltõdö csík Valaki ki tudná belõle szerkeszteni mert ahogy próbálom hol 4 error hol 9 És ezt csinálja Ha valakinek kellenek a módnak a töredékei itt vannak amiket én találtam lehet van még ha valami hiányzik szóljatok és keresek :D
 
forward Load(playerid); //A Load funkció prototípusát létrehozzuk
forward Loaded(playerid); // Majd a Loaded funkcióét is.
forward UpdateBar(playerid); //Valamint a csík frissítõ funkciót

 

[code]enum load_info //enumerátor létrehozása
{
    Bar:LoadBar, //Enumerátoron belül a \"csíkunk\" változója
    bool:Loading //Egy változó, ami segítségével figyelmünk alatt lehet hogy töltie a mapot, vagy nem
};
new KezdesInfo[MAX_PLAYERS][load_info]; //Mátrix létrehozása, a MAX_PLAYERS értékével, és az enumerátorunkkal

 

public Loaded(playerid)
{
    PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0.0, 0.0, 0.0);
    DestroyProgressBar(KezdesInfo[playerid][LoadBar]);
    KezdesInfo[playerid][Loading] = false;
    Spawnolas(playerid);
    return 1;
}

 

new Bar:AlvasBar[MAX_PLAYERS];
ez az on player connect alatt volt:
   AlvasBar[playerid] = CreateProgressBar(50.0, 310.0, _, _, 0xFF0000FF, 100.0);

 
Ha valami hiányzik Szólj Lécci segítsetek
 
a pirossal jelölt sornak nem látom sok értelmét ebben a témában ...
+ se , se . --> kicsit átláthatatlan
E: http://www.mediafire.com/?ido8wpupgx2t8h6 itt az egész mód,
nos ez elég jó gm, elég jól össze van téve. Ezért nehéz hámozgatni belõle.
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 17. - 08:38:27 írta Dead »

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Cry RPG a csík.. :D
« Válasz #9 Dátum: 2012. május 17. - 20:55:02 »
0 Show voters
Kedves dead ez a mod törölve lett így nem akartam felrakni baj ne legyen ebbõl

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal