külön fájl minden jármûnek, ami azt eredményezi, hogy sok lesz a fájl, illetve, amiért dinivel olvasod, nagyon lassan fogja betölteni, illetve elmenteni a jármûveket.
én elsõre mysql-t, vagy sampdb-t ajánlanék..
de ha te dinivel akarod megoldani, akkor
stock LoadVehicles() {
new string[128],
modelid,
Float:x,
Float:y,
Float:z,
Float:a,
color1,
color2,
respawndelay;
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++) {
format(string, sizeof(string), \"veh_%d.ini\", i);
if(!fexist(i)) continue;
modelid = dini_Int(string, \"modelid\");
x = dini_Float(string, \"spawn_x\");
y = dini_Float(string, \"spawn_y\");
z = dini_Float(string, \"spawn_z\");
a = dini_Float(string, \"spawn_a\");
color1 = dini_Int(string, \"color_1\");
color2 = dini_Int(string, \"color_2\");
respawndelay = dini_Int(string, \"respawn\");
CreateVehicle(modelid, x, y, z, a, color1, color2, respawndelay);
}
return 1;
}
a fájlba írást hirtelen nem tudtam megoldani, de OnGameModeInit alá kéne, amikor létrehozod a jármûveket.
külön fájl minden jármûnek, ami azt eredményezi, hogy sok lesz a fájl, illetve, amiért dinivel olvasod, nagyon lassan fogja betölteni, illetve elmenteni a jármûveket.
én elsõre mysql-t, vagy sampdb-t ajánlanék..
de ha te dinivel akarod megoldani, akkor
stock LoadVehicles() {
new string[128],
modelid,
Float:x,
Float:y,
Float:z,
Float:a,
color1,
color2,
respawndelay;
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++) {
format(string, sizeof(string), \"veh_%d.ini\", i);
if(!fexist(i)) continue;
modelid = dini_Int(string, \"modelid\");
x = dini_Float(string, \"spawn_x\");
y = dini_Float(string, \"spawn_y\");
z = dini_Float(string, \"spawn_z\");
a = dini_Float(string, \"spawn_a\");
color1 = dini_Int(string, \"color_1\");
color2 = dini_Int(string, \"color_2\");
respawndelay = dini_Int(string, \"respawn\");
CreateVehicle(modelid, x, y, z, a, color1, color2, respawndelay);
}
return 1;
}
a fájlba írást hirtelen nem tudtam megoldani, de OnGameModeInit alá kéne, amikor létrehozod a jármûveket.
Köszi ezzel is sokat segítettél, zárok is.