Szerző Téma: CreateVehicle(...)  (Megtekintve 389 alkalommal)

Cronos

  • Vendég
CreateVehicle(...)
« Dátum: 2012. július 31. - 03:12:50 »
0 Show voters
Sziasztok, a kérdésem a következõ lenne:
Egy fájlba lementek dolgokat dialoggal, pontosabban inputtextel , pl így néz ki a fájlban : ModelID=522
Ezt simán dinivel a következõ kép írattam bele dini_Set(stbstb)
És arra lennék kíváncsi, vagyis pontosabban egy kiinduló pontot szeretnék kérni, mert próbálkoztam minden féle ökörséggel, hogy CreateVehicle ( vagyis a létre hozott jármû adatait fájlból szeretném kiolvasni )
Gondolok erre : CreateVehicle(ModelID=522,......); Hogy fájlból kiolvassa amit dialoggal beleírattam, hogy ez lehetséges-e, mert rengeteg mód próbáltam de még nem jött össze.
Elõre is köszönöm a válaszokat.

CreateVehicle(...)
« Válasz #1 Dátum: 2012. július 31. - 08:34:25 »
+1 Show voters
külön fájl minden jármûnek, ami azt eredményezi, hogy sok lesz a fájl, illetve, amiért dinivel olvasod, nagyon lassan fogja betölteni, illetve elmenteni a jármûveket.
én elsõre mysql-t, vagy sampdb-t ajánlanék..
de ha te dinivel akarod megoldani, akkor
 
stock LoadVehicles() {
new string[128],
    modelid,
    Float:x,
    Float:y,
Float:z,
Float:a,
color1,
color2,
respawndelay;
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++) {
format(string, sizeof(string), \"veh_%d.ini\", i);
if(!fexist(i)) continue;
modelid = dini_Int(string, \"modelid\");
x = dini_Float(string, \"spawn_x\");
y = dini_Float(string, \"spawn_y\");
z = dini_Float(string, \"spawn_z\");
a = dini_Float(string, \"spawn_a\");
color1 = dini_Int(string, \"color_1\");
color2 = dini_Int(string, \"color_2\");
respawndelay = dini_Int(string, \"respawn\");
CreateVehicle(modelid, x, y, z, a, color1, color2, respawndelay);
}
return 1;
}

 
a fájlba írást hirtelen nem tudtam megoldani, de OnGameModeInit alá kéne, amikor létrehozod a jármûveket.

Cronos

  • Vendég
CreateVehicle(...)
« Válasz #2 Dátum: 2012. július 31. - 09:25:22 »
0 Show voters
Idézetet írta: TengeriMalac date=1343716465\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25239\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
külön fájl minden jármûnek, ami azt eredményezi, hogy sok lesz a fájl, illetve, amiért dinivel olvasod, nagyon lassan fogja betölteni, illetve elmenteni a jármûveket.
én elsõre mysql-t, vagy sampdb-t ajánlanék..
de ha te dinivel akarod megoldani, akkor
 
stock LoadVehicles() {
new string[128],
    modelid,
    Float:x,
    Float:y,
Float:z,
Float:a,
color1,
color2,
respawndelay;
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++) {
format(string, sizeof(string), \"veh_%d.ini\", i);
if(!fexist(i)) continue;
modelid = dini_Int(string, \"modelid\");
x = dini_Float(string, \"spawn_x\");
y = dini_Float(string, \"spawn_y\");
z = dini_Float(string, \"spawn_z\");
a = dini_Float(string, \"spawn_a\");
color1 = dini_Int(string, \"color_1\");
color2 = dini_Int(string, \"color_2\");
respawndelay = dini_Int(string, \"respawn\");
CreateVehicle(modelid, x, y, z, a, color1, color2, respawndelay);
}
return 1;
}

 
a fájlba írást hirtelen nem tudtam megoldani, de OnGameModeInit alá kéne, amikor létrehozod a jármûveket.
 
Köszi ezzel is sokat segítettél, zárok is.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal