#include
Próbáld meg a OnPlayerSpawn alá berakni nekem mûködött [/quote]Asd, gondolkozz már el rajta, hogy mit mondassz! :facepalm:Minden spawnnál hozzon létre egyet?Meg amúgy is, attol h spawnhoz rakja nem fog megjavulni.BnK, esetleg bemásolhatnád a kòdot,lehet csak te ìrtál el egy paramètert.
Property[PropertyID][infos] = CreateDynamic3DTextLabel(string, -1, Property[PropertyID][EnterX], Property[PropertyID][EnterY], Property[PropertyID][EnterZ], 20, 0, 0);
Az a baj, hogy eddig amiket létrehoztam 3Dtexteket nem hozta létre :d Property[PropertyID][infos] = CreateDynamic3DTextLabel(string, -1, Property[PropertyID][EnterX], Property[PropertyID][EnterY], Property[PropertyID][EnterZ], 20, 0, 0); [/quote]A végén a 20,0,0 mire akar vonatkozni? Mert ott még rengeteg érték lehet. CreateDynamic3DTextLabel(const text[], color, Float:x, Float:y, Float:z, Float:drawdistance, attachedplayer = INVALID_PLAYER_ID, attachedvehicle = INVALID_VEHICLE_ID, testlos = 0, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);
CreateDynamic3DTextLabel(const text[], color, Float:x, Float:y, Float:z, Float:drawdistance, attachedplayer = INVALID_PLAYER_ID, attachedvehicle = INVALID_VEHICLE_ID, testlos = 0, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);
Property[PropertyID][infos] = CreateDynamic3DTextLabel(string, -1, Property[PropertyID][EnterX], Property[PropertyID][EnterY], Property[PropertyID][EnterZ], 10, 5, -1, 50.0); // Így a 10-es VW-ben, és az 5-ös Interiorban lesz látható.
Property[PropertyID][infos] = CreateDynamic3DTextLabel(string, -1, Property[PropertyID][EnterX], Property[PropertyID][EnterY], Property[PropertyID][EnterZ], -1, -1, -1, 50.0); // Így elméletileg minden VW-ben és Interiorban látható lesz (vagy csak az alapértelmezettben (?)), 50-es körzetben.
Property[PropertyID][Pickup] = CreateDynamicPickup(1272, 23, Property[PropertyID][EnterX], Property[PropertyID][EnterY], Property[PropertyID][EnterZ], -1, -1, -1);
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) {new id = Which_Property(playerid);if(pickupid == Property[id][Pickup]) {if(strcmp(Property[id][Owner], GetName(playerid), false)) { new string[500]; if(Property[id][Price] == 0) { format(string, sizeof(string), \"{FF4646}Tulajdonos: {DDDDDD}%s\\nID: %i\", Property[id][Owner], id); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_HOUSE_MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFCC22}Ingatlan információk\", string, \"Bemegy\", \"Mégsem\"); } else { format(string, sizeof(string), \"{FF4646}Tulajdonos: {DDDDDD}-\\nÁr: {33AA33}${DDDDDD}%i\", Property[id][Price]); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_HOUSE_MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFCC22}Ingatlan információk\", string, \"Megvesz\", \"Mégsem\"); }}}return 1;}
new Text3D:Property[1000][1000]
enum house {ID,Owner[MAX_PLAYER_NAME],Interior,Price,VirtualWorld,Float:EnterX,Float:EnterY,Float:EnterZ,Pickup,MapIcon,Text3D:Infos,Float:ExitX,Float:ExitY,Float:ExitZ,Door,InteriorStyle}
Text3D-nél nekem enumban van így: enum house {Text3D:Infos} [/quote]Meg a floatok is ilyen típusúak: Text3D-nél nekem enumban van így: enum house {Float:EnterX,Float:EnterY,Float:EnterZ,Float:ExitX,Float:ExitY,Float:ExitZ} [/quote]Tehát akkor ezt is így kell: Text3D-nél nekem enumban van így: enum house {ID,Owner[MAX_PLAYER_NAME],Interior,Price,VirtualWorld,Float:EnterX,Float:EnterY,Float:EnterZ,Pickup,MapIcon,Text3D:Infos,Float:ExitX,Float:ExitY,Float:ExitZ,Door,InteriorStyle, Text3D:Property[1000][1000] // Az 1000 csak példa, nem tudom nálad hogy-smint van megadva} [/quote]
enum house {Text3D:Infos}
Text3D-nél nekem enumban van így: enum house {Float:EnterX,Float:EnterY,Float:EnterZ,Float:ExitX,Float:ExitY,Float:ExitZ} [/quote]Tehát akkor ezt is így kell: Text3D-nél nekem enumban van így: enum house {ID,Owner[MAX_PLAYER_NAME],Interior,Price,VirtualWorld,Float:EnterX,Float:EnterY,Float:EnterZ,Pickup,MapIcon,Text3D:Infos,Float:ExitX,Float:ExitY,Float:ExitZ,Door,InteriorStyle, Text3D:Property[1000][1000] // Az 1000 csak példa, nem tudom nálad hogy-smint van megadva} [/quote]
enum house {Float:EnterX,Float:EnterY,Float:EnterZ,Float:ExitX,Float:ExitY,Float:ExitZ}
Text3D-nél nekem enumban van így: enum house {ID,Owner[MAX_PLAYER_NAME],Interior,Price,VirtualWorld,Float:EnterX,Float:EnterY,Float:EnterZ,Pickup,MapIcon,Text3D:Infos,Float:ExitX,Float:ExitY,Float:ExitZ,Door,InteriorStyle, Text3D:Property[1000][1000] // Az 1000 csak példa, nem tudom nálad hogy-smint van megadva} [/quote]
enum house {ID,Owner[MAX_PLAYER_NAME],Interior,Price,VirtualWorld,Float:EnterX,Float:EnterY,Float:EnterZ,Pickup,MapIcon,Text3D:Infos,Float:ExitX,Float:ExitY,Float:ExitZ,Door,InteriorStyle, Text3D:Property[1000][1000] // Az 1000 csak példa, nem tudom nálad hogy-smint van megadva}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) {print(\"1\");new id = Which_Property(playerid);print(\"2\");if(pickupid == Property[id][Pickup]) {print(\"3\");if(strcmp(Property[id][Owner], GetName(playerid), false)) {print(\"4\"); new string[500]; print(\"5\"); if(Property[id][Price] == 0) { print(\"6\"); format(string, sizeof(string), \"{FF4646}Tulajdonos: {DDDDDD}%s\\nID: %i\", Property[id][Owner], id); print(\"7\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_HOUSE_MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFCC22}Ingatlan információk\", string, \"Bemegy\", \"Mégsem\"); print(\"8\"); } else { print(\"9\"); format(string, sizeof(string), \"{FF4646}Tulajdonos: {DDDDDD}-\\nÁr: {33AA33}${DDDDDD}%i\", Property[id][Price]); print(\"10\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_HOUSE_MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFCC22}Ingatlan információk\", string, \"Megvesz\", \"Mégsem\"); print(\"11\"); } print(\"12\");}print(\"13\");}print(\"14\");return 1;}
enum house {ID,Owner[MAX_PLAYER_NAME],Interior,Price,VirtualWorld,Float:EnterX,Float:EnterY,Float:EnterZ,Pickup,MapIcon,Text3D:Infos,Float:ExitX,Float:ExitY,Float:ExitZ,Door,InteriorStyle}newProperty[MAX_HOUSES][house];