CreatePickup(1275, 2, 210.8591,-128.3841,1003.5152, 0); CreatePickup(1242, 2, 288.7632,-109.5062,1001.5156, 0);
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid){ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz Ruhat\", \"Öltöny\\nStrand\\nSzabadidõ\\nNõi\\nIng\", \"Rendben\", \"Kilép\");return 1;}
new pickup1;new pickup2; pickup1 = CreatePickup(1275, 2, 210.8591,-128.3841,1003.5152, 0); pickup2 = CreatePickup(1242, 2, 288.7632,-109.5062,1001.5156, 0); Error:C:\\Documents and Settings\\Sajt\\Desktop\\Szerver\\gamemodes\\XYRPG.pwn(1094) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"pickup1\"C:\\Documents and Settings\\Sajt\\Desktop\\Szerver\\gamemodes\\XYRPG.pwn(1095) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"pickup2\"
public OnGameModeInit
#include a_sampnew pickup[2];public OnGameModeInit(){ pickup[0] = CreatePickup(1275, 2, 210.8591, -128.3841, 1003.5152, 0); pickup[1] = CreatePickup(1242, 2, 288.7632, -109.5062, 1001.5156, 0); return 1;}public OnGameModeExit(){ DestroyPickup(pickup[0]); DestroyPickup(pickup[1]); return 1;}public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid){ if(pickupid == pickup[0]) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz Ruhat\", \"Öltöny\\nStrand\\nSzabadidõ\\nNõi\\nIng\", \"Rendben\", \"Kilép\"); } else if(pickupid == pickup[1]) { // másik dialog! } return 1;}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_0) { if(response) { if(listitem == 0) { SendClientMessage(playerid, 0x001affAA, \"Vettél egy öltönyt!\"); SetPlayerSkin(playerid, 3); GivePlayerMoney(playerid,-10000); } if(listitem == 1) { SendClientMessage(playerid, 0xad2828AA, \"Vettél egy strandi ruhát!\"); SetPlayerSkin(playerid, 19); GivePlayerMoney(playerid,-5000); } if(listitem == 2) { SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Szabadidõ ruhát!\"); SetPlayerSkin(playerid, 7); GivePlayerMoney(playerid,-15000); } if(listitem == 3) { SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Nõi ruhát!\"); SetPlayerSkin(playerid, 12); GivePlayerMoney(playerid,-10000); } if(listitem == 4) { SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Inget!\"); SetPlayerSkin(playerid, 15); GivePlayerMoney(playerid,-2500); } } }else{ SendClientMessage(playerid, 0x00ff55AA, \"Kiléptél a ruhaválasztóbol\"); } return 1;}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(//Ide azt írd hogy mennyi távolságon belül hozza ki a dialogot , //Ide a koordinátákat))
if(dialogid == //Ide a dialog id-jét)
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ if(dialogid == DIALOG_0) { if(response) { if(listitem == 0) { SendClientMessage(playerid, 0x001affAA, \"Vettél egy öltönyt!\"); SetPlayerSkin(playerid, 3); GivePlayerMoney(playerid,-10000); } if(listitem == 1) { SendClientMessage(playerid, 0xad2828AA, \"Vettél egy strandi ruhát!\"); SetPlayerSkin(playerid, 19); GivePlayerMoney(playerid,-5000); } if(listitem == 2) { SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Szabadidõ ruhát!\"); SetPlayerSkin(playerid, 7); GivePlayerMoney(playerid,-15000); } if(listitem == 3) { SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Nõi ruhát!\"); SetPlayerSkin(playerid, 12); GivePlayerMoney(playerid,-10000); } if(listitem == 4) { SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Inget!\"); SetPlayerSkin(playerid, 15); GivePlayerMoney(playerid,-2500); } } else SendClientMessage(playerid, 0x00ff55AA, \"Kiléptél a ruhaválasztóbol\"); } if(dialogid == DIALOG_1) { // ide irkáld be a cuccokat, kb. úgy mint az elõzõnél... } return 1;}
De azt is add meg hogy hol hozza ki a dialogot: if(IsPlayerInRangeOfPoint(//Ide azt írd hogy mennyi távolságon belül hozza ki a dialogot , //Ide a koordinátákat))
Tessék. public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ if(dialogid == DIALOG_0) { if(response) { if(listitem == 0) { SendClientMessage(playerid, 0x001affAA, \"Vettél egy öltönyt!\"); SetPlayerSkin(playerid, 3); GivePlayerMoney(playerid,-10000); } if(listitem == 1) { SendClientMessage(playerid, 0xad2828AA, \"Vettél egy strandi ruhát!\"); SetPlayerSkin(playerid, 19); GivePlayerMoney(playerid,-5000); } if(listitem == 2) { SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Szabadidõ ruhát!\"); SetPlayerSkin(playerid, 7); GivePlayerMoney(playerid,-15000); } if(listitem == 3) { SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Nõi ruhát!\"); SetPlayerSkin(playerid, 12); GivePlayerMoney(playerid,-10000); } if(listitem == 4) { SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Inget!\"); SetPlayerSkin(playerid, 15); GivePlayerMoney(playerid,-2500); } } else SendClientMessage(playerid, 0x00ff55AA, \"Kiléptél a ruhaválasztóbol\"); } if(dialogid == DIALOG_1) { // ide irkáld be a cuccokat, kb. úgy mint az elõzõnél... } return 1;} De azt is add meg hogy hol hozza ki a dialogot: if(IsPlayerInRangeOfPoint(//Ide azt írd hogy mennyi távolságon belül hozza ki a dialogot , //Ide a koordinátákat)) Ez butaság. Akkor hozza ki a párbeszédpanelet, amint belép az egyik pickupba. [/quote]Igen igen énis úgy gondoltam csak rosszul fejeztem ki magam:)