Szerző Téma: Nem hajnaldó elmenteni .ini-be.  (Megtekintve 657 alkalommal)

dexi

  • Vendég
Nem hajnaldó elmenteni .ini-be.
« Dátum: 2011. november 12. - 14:17:28 »
0 Show voters
[pawn]#include <a_samp>
new SkinID[MAX_PLAYERS];
#include <dini>
#include <dudb>
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SkinID[playerid] = GetPlayerSkin(playerid);
new string[64], name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"/%s.ini\", name);
if(fexist(string))
{
       SetPlayerScore(playerid, dini_Int(string, \"Pont\"));
       SetPlayerMoney(playerid, dini_Int(string, \"Penz\"));
       SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(string, \"Skin\"));
}
else
{
   dini_Create(string);
   dini_IntSet(string, \"Pont\", 0);
   dini_IntSet(string, \"Penz\", 0);
   dini_IntSet(string, \"Skin\", 0);
}
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
        new string[128], name[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
   format(string, sizeof(string), \"info/%s.ini\", name);
   if(fexist(string))
{
   dini_IntSet(string, \"Pont\", GetPlayerScore(playerid));
   dini_IntSet(string, \"Penz\", GetPlayerMoney(playerid));
   dini_IntSet(string, \"Skin\", GetPlayerSkin(SkinID[playerid]));
}
   else
{
   dini_Create(string);
   dini_IntSet(string, \"Pont\", GetPlayerScore(playerid));
   dini_IntSet(string, \"Penz\", GetPlayerMoney(playerid));
   dini_IntSet(string, \"Skin\", GetPlayerSkin(SkinID[playerid]));
}
}[/pawn]
Semmi error, semmi warning... De nem hajlandó elmenteni a név.ini-t....
Mi a gondja?

Nem elérhető Stray

  • 617
    • Profil megtekintése
Nem hajnaldó elmenteni .ini-be.
« Válasz #1 Dátum: 2011. november 12. - 14:19:25 »
+1 Show voters
#include <a_samp>
new SkinID[MAX_PLAYERS];
#include <dini>
#include <dudb>
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SkinID[playerid] = GetPlayerSkin(playerid);
new string[64], name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"info/%s.ini\", name);
if(fexist(string))
{
   SetPlayerScore(playerid, dini_Int(string, \"Pont\"));
   SetPlayerMoney(playerid, dini_Int(string, \"Penz\"));
   SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(string, \"Skin\"));
}
else
{
dini_Create(string);
dini_IntSet(string, \"Pont\", 0);
dini_IntSet(string, \"Penz\", 0);
dini_IntSet(string, \"Skin\", 0);
}
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
        new string[128], name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"info/%s.ini\", name);
if(fexist(string))
{
dini_IntSet(string, \"Pont\", GetPlayerScore(playerid));
dini_IntSet(string, \"Penz\", GetPlayerMoney(playerid));
dini_IntSet(string, \"Skin\", GetPlayerSkin(SkinID[playerid]));
}
else
{
dini_Create(string);
dini_IntSet(string, \"Pont\", GetPlayerScore(playerid));
dini_IntSet(string, \"Penz\", GetPlayerMoney(playerid));
dini_IntSet(string, \"Skin\", GetPlayerSkin(SkinID[playerid]));
}
}

 
OnPlayerConnect-nél a fájlt nem az info mappán belülre hoztad létre..

dexi

  • Vendég
Nem hajnaldó elmenteni .ini-be.
« Válasz #2 Dátum: 2011. november 12. - 14:27:13 »
0 Show voters
Óköszi megy a +:)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 12. - 14:39:03 )

Na lett még 1 probléma... ugye a skint is bekéne töltenie connectnél.. hiába írom át a szöveges .ini-ben nem azt tölti be...
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 12. - 14:39:03 írta dexi »

Nem hajnaldó elmenteni .ini-be.
« Válasz #3 Dátum: 2011. november 12. - 16:27:41 »
0 Show voters
Van 1-2 ilyen:
[pawn]dini_IntSet(string, \"Skin\", GetPlayerSkin(SkinID[playerid]));[/pawn]
Javítsd át erre: [pawn]dini_IntSet(string, \"Skin\", GetPlayerSkin(playerid));[/pawn]

Nem hajnaldó elmenteni .ini-be.
« Válasz #4 Dátum: 2011. november 12. - 16:29:08 »
0 Show voters
Idézetet írta: dexi date=1321104433\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13305\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Óköszi megy a +:)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 12. - 14:39:03 )

Na lett még 1 probléma... ugye a skint is bekéne töltenie connectnél.. hiába írom át a szöveges .ini-ben nem azt tölti be...
 
Skint connectnél minek betölteni? Ott nem tudod értelmesen használni. Spawnoláskor lenne ajánlott betölteni a skint.

Nem hajnaldó elmenteni .ini-be.
« Válasz #5 Dátum: 2011. november 12. - 16:30:50 »
0 Show voters
Idézetet írta: Gentleman date=1321111748\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13305\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Óköszi megy a +:)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 12. - 14:39:03 )

Na lett még 1 probléma... ugye a skint is bekéne töltenie connectnél.. hiába írom át a szöveges .ini-ben nem azt tölti be...
 
Skint connectnél minek betölteni? Ott nem tudod értelmesen használni. Spawnoláskor lenne ajánlott betölteni a skint.
 
[/quote]
Így van, de ettõl függetlenül nem fogja lementeni a játékos skinjét, ha játékos id helyett a skin id-t adja meg.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal