GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Tomee - 2012. augusztus 26. - 11:12:32

Cím: Crash hiba
Írta: Tomee - 2012. augusztus 26. - 11:12:32
Hello
A gamemodomba, ha crashelek és visszaakarok menni a játékba onnantól nem bírok. Újra kell indítani a teljes szervert mert a connectnél leáll a folyamat és nem tölti be a
 
OnPlayerRequestClass(playerid, classid)

.
Én a OnPlayerConnectre tippelek vagy az elöbb említett OnPlayerRequestClass(playerid, classid)-ra.
Ötlet?
Sõtt nem is chrasnél van ez a gondom, hanem akkor is ha kilépek a játékból majd vissza. Bejön a betöltõ kép (Verona beach) és nem megy tovább onnan. Persze ha játékban restartolok, tökéletesen mûködik.
Cím: Crash hiba
Írta: JackBronson - 2012. augusztus 26. - 14:12:18
Milyen mód ez?Nekem már volt ilyen mert 0.3e RC6-on volt a szeró és átraktam 0.3e -re és attól nem lett jó de a 0.3 e RC6 betöltötte és a 0.3e pedig nem,de én nem crasheltem.
 :hmmm:
Cím: Crash hiba
Írta: Tomee - 2012. augusztus 26. - 14:13:59
Hát ez egy saját gyártmány. Az a fura, hogy mindent ugyan úgy csináltam, ahogy mindig, de most paff nem tudom mi lehet a baja.
Eléggé féltem a módot, de ez nagy gondnak ígérkezik, így hát még azt is bevállalom, hogy valami szakinak oda adom.
//*************
Megvan a hiba.
Csak az a gondom, hogy nekem meg szükségem van erre a cuccra.
Szóval a hiba
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    if(IsPlayerNPC(playerid)) { SpawnPlayer(playerid); gJatekosBelepett[playerid]=true; return 1; }
    ClearChatbox(playerid, 10);
    if(gJatekosBelepett[playerid]==false)
    {
    ClearChatbox(playerid, 10);
if(VanAcc[playerid]==true) ShowPlayerDialog(playerid, BELEPES, DIALOG_STYLE_INPUT,SZERVERNEV,\"{0080FF}Írd be a jelszavadat a belépéshez\",\"Belépés\",\"Kilép\");
else ShowPlayerDialog(playerid, REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_INPUT,SZERVERNEV,\"{0080FF}Írj be egy tetszõleges jelszót.\",\"Regisztrál\",\"Kilép\");
InterpolateCameraPos(playerid,X1,Y1, Z1, X2, Y2,Z2, 20000);
          InterpolateCameraLookAt(playerid, X1,Y1, Z1, X2, Y2,Z2, 20000);
        SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); SetPlayerVirtualWorld(playerid,playerid);
        return 1;
}
else SpawnPlayer(playerid);
return 0;
}

 
Ezt nem akarja betölteni. Kivettem a if(gJatekosBelepett[playerid]==false) cuccost és egybõl betöltött csak az a gondom, hogy arra meg azért van szükségem, mert ha meghal a játékos akkor nálam újra betölti és azzal teszem lehetõvé, hogy ha bentvan már a játékba akkor ne a belépést hozza be, hanem holttestet ahová akarom.