GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: staubka - 2011. október 09. - 17:17:29

Cím: Crash detector
Írta: staubka - 2011. október 09. - 17:17:29
Üdv.
Van ez a cucc ami elvileg megmondja nekem mitõl crashel a szeróm, ha crashel... Mostanában sokszor újra indul, ezért kéne...
Meg is találtam ezt az eszközt ITT , de nem tudom használni...
Nem tudja valaki, hogyan kell ezt beüzemelni?
Cím: Crash detector
Írta: JackBronson - 2011. október 09. - 18:46:11
De segitek.
Mivel én raktam fel.
Ugye letöltöd ezt
https://github.com/Zeex/crashdetect/archives/master
Ezt berakod plugin ként.
És a módodba ezt beállitod igy: (EZ CSAK PÉLDA A CRACHRE EZZEL NÉZED MEG,HOGY JÓ E EZ NEM MUSZÁLY)
[pawn]public OnGameModeInit()
{
    new bla[5];
    new fffuuuu = 0;
    fffuuuu = 100;
    bla[fffuuuu] = 100;
    return bla[fffuuuu];
}
---------------------------------------------------
[/pawn][[pawn]06:39:08] [gamemodes\\bounds.amx]: In function OnGameModeInit at line 11 in bounds.pwn (called from OnGameModeInit):
[06:39:08] [gamemodes\\bounds.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"[/pawn]
És ha crachelni fog a szeró akkor egy ilyet fogsz kapni
És ebbõl rájösz mi hol van a crach oka pl
OnGaMeModeInit 11 sor ..
Cím: Crash detector
Írta: staubka - 2011. október 09. - 19:21:36
Ezt idáig értem...
Beraktam a plugint, és GM-be azt a pár sort...
1. Nem crashelt tõle a szerver
2. Szerver indításnál vmi hibát ki ír a plugin miatt, hogy vmilyen DLL fájl hiányzik... -.-\' xD
Egyébként már nincs rá szükségem, kiderült hogy egy zombi bot miatt nagy volt a processzor használat és a hoston automatikusan újraindult a szerver.