Szerző Téma: Crash a saját játékmódban  (Megtekintve 1758 alkalommal)

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Crash a saját játékmódban
« Dátum: 2014. június 02. - 21:17:42 »
0 Show voters
Sziasztok!
 Soha, sehol nem szoktam crashelni! - Kivéve, ha igen, de az ritkán van.
A gond az lenne, hogy míg egyik szerveren minden jó(másikon is), addig én modommal pedig mindenki crashelget :D  Eddig nem csinálta, ma vettük észre mikor tesztelni próbáltuk.. Random idõközönként tõrténik, akár interiorba vagyok, akár nem.
Igazából azt sem tudom milyen kódit másoljak ide nektek, valamikor csak úgyvezetés közbe, de volt mikor boltban vásárláskor / tárgy átadáskor.
Jó lenne valaki tudna segíteni, köszönöm!   -UI.: Szerintem nem félreérthetõ, de leírom, hogy nem a szerver, hanem Én crashelek-
[mod]Kiraktam a PREFIX-et.[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 03. - 14:50:11 írta Flash »

Crash a saját játékmódban
« Válasz #1 Dátum: 2014. június 02. - 21:37:35 »
+1 Show voters
Tehát:
 
...vezetés közbe, de volt mikor boltban vásárláskor / tárgy átadáskor.[/quote]
Másold be kérlek a boltban való vásárlást részt, és a tárgy átadást.
És lenne egy kérdésem is. Mikor vezeted a jármût, azon belül van bármiféle funkció, mármint a jármûhöz?

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Crash a saját játékmódban
« Válasz #2 Dátum: 2014. június 02. - 21:44:40 »
0 Show voters
Boltban vásárlás:
 
case ABC_VESZ:
         {
             if(!response) return 0;
             if(response)
             {
      if(listitem == 0)
      {
          Taska[playerid][CocaCola] += 1;
          cmd_me(playerid, \"vásárolt egy Coca-Colát!\");
      }
      if(listitem == 1)
      {
          Taska[playerid][sprite] += 1;
          cmd_me(playerid, \"vásárolt egy Sprite-ot!\");
      }
      if(listitem == 2)
      {
          Taska[playerid][peksutemeny] += 1;
          cmd_me(playerid, \"vásárolt egy péksüteményt!\");
      }
   }
         }

 
Tárgy átadás:
 
case TASKA_SPRITEAD:
         {
             if(!response) return 0;
             if(!strlen(inputtext)) return 0;
            new id;
            id = strval(inputtext);
            new Float:x, Float:y, Float:z;
            if(!IsPlayerConnected(id)) return 0;
            GetPlayerPos(playerid, x,y,z);
            if(!IsPlayerInRangeOfPoint(id,7,x,y,z)) return SendClientMessage(playerid, pred, \"(( Nincs a közeledben! ))\");
            Taska[playerid][sprite] -= 1;
            Taska[id][sprite] += 1;
            SendClientMessage(playerid, pgreen, \"(( Átadtál egy doboz sprite-ot! ))\");
            SendClientMessage(id, pgreen, \"(( Kaptál egy doboz sprite-ot! ))\");
            cmd_me(playerid, \"átad valamit.\");
            cmd_me(id, \"elvesz valamit.\");
         }

 
- Ez nem mûködik, magamnak adom régen szkripteltem már még rá kell jönnöm -
Jármûnél(jelen esetben postáskocsi volt) semmit nem használ, csak egy változó van ami nem befolyásolja(dolgozik -e, vagy sem).
 
new bool:postasdolgozik[MAX_PLAYERS];
if(postasdolgozik[playerid] == true)

 
Ezeknél sem mindig csinálja.

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Crash a saját játékmódban
« Válasz #3 Dátum: 2014. június 02. - 23:45:40 »
+1 Show voters
Hali, nem akarok beleszólni, de ha csak ti creshelgettek, és nem a mód, akkor nem a móddal van baj (szerintem!).  :hmmm:
Ha csak bizonyos helyeknél fordúlt elõ, valószínûleg object többlet hiba lehet, ami nálam is már okozott random idönként cresht (player szinten).
Ennél nagyobb hiba nem lehet (szerintem!) a módban, ha csak ti creshelgettek nem pedig a szerver.
Object töblet = több object egybe mappolva (ez pl kisebb háznál rögtöni creshez is vezethet, mikor elmegy valaki mellette, vagy megközelíti).  :whistle:
De hangsúlyozom, csak \"szerintem\" lehet ez. Lehetséges más lehet a hiba, de ez sem kizárt amit állítottam.

Nem elérhető EntoX

  • 195
    • Profil megtekintése
Crash a saját játékmódban
« Válasz #4 Dátum: 2014. június 03. - 14:11:53 »
+1 Show voters
Hali, nem akarok beleszólni, de ha csak ti creshelgettek, és nem a mód, akkor nem a móddal van baj (szerintem!).  :hmmm: [/quote]
Hát ha tényleg nem a szerver crashel hanem ti akkor nagy valószínûségel tényleg nem a mód hibája.

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Crash a saját játékmódban
« Válasz #5 Dátum: 2014. június 03. - 14:58:38 »
+1 Show voters
De. A wikin sok helyen említik, hogy pl. túl hosszú textdrawnál, 3dtextnél, gametextnél, képernyõn kívül helyezett textdrawnál, és kliens oldalon nem létezõ/hibás textúrájú/modellû objektnél sok helyen crasheltetheti a szerver a klienst. Nem hülyeség!
A kódodban nem látok semmi hibásat, lehet, valami részleges és/vagy eddig a SA:MP közösség által fel nem fedezett hibába buktál. Majd késõbb megsasolom részletesebben is.

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Crash a saját játékmódban
« Válasz #6 Dátum: 2014. június 03. - 18:39:27 »
0 Show voters
Rendben, köszi. Még megpróbálom csökkenteni esetleg a változók számát, mert nem keveset pazaroltam   :)
 
Idézetet írta: EntoX date=1401797513\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48521\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Hali, nem akarok beleszólni, de ha csak ti creshelgettek, és nem a mód, akkor nem a móddal van baj (szerintem!).  :hmmm:
Hát ha tényleg nem a szerver crashel hanem ti akkor nagy valószínûségel tényleg nem a mód hibája.
[/quote]
Az a gond, hogy máshol nem crashel egyikünknek sem. de még megpróbálok pár dolgot.
 
Szerk.:
Nem jó.. Kivettem tizennemtomhány változót, mind felesleges volt, és ugyanúgy kifagyogat.. Más embert is hívtam fel, õ is kifagyott... pedig fontos lenne ezt megoldani valahogy.
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 03. - 20:30:01 írta BackUP »

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Crash a saját játékmódban
« Válasz #7 Dátum: 2014. június 04. - 10:33:37 »
+1 Show voters
Hm, de lényeges lenne tudnunk, hogy csak helyenként fordul e elõ a cresh, vagy pedig akár hol vagytok akkor is e?  :hmmm: Mert az helyenként szûkítheti a dolgot, ha akárhol creshelsz, (amit nem hinnék) akkor nem. Amugy csak szimplán sétálgattok és cresheltek?  :hmmm:
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 04. - 11:39:24 írta kos »

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Crash a saját játékmódban
« Válasz #8 Dátum: 2014. június 04. - 15:11:57 »
0 Show voters
Idézetet írta: kos date=1401870817\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48521\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hm, de lényeges lenne tudnunk, hogy csak helyenként fordul e elõ a cresh, vagy pedig akár hol vagytok akkor is e?  :hmmm: Mert az helyenként szûkítheti a dolgot, ha akárhol creshelsz, (amit nem hinnék) akkor nem. Amugy csak szimplán sétálgattok és cresheltek?  :hmmm:
 
Valamivel elõbbre jutottam.. Amikor spriteot akarok inni, kifagy a játék. Hogyha Coca-Colát választom nem.. Ezek szerint amit bemásoltam kódrészletet a Sprite átadását, hibás.. Viszont azt még nem értem, hogy mikor pl. vezetek akkor miért vagyott ki? Ott is ahol elõtte nem jártam. De még nézelõdök, hátha észreveszek mást is.
Egyébként itt a crash üzenet, ha valakinek mond valamit:
 
SA-MP 0.3z
Exception At Address: 0x0048C3A9
Base: 0x03CE0000
Registers:
EAX: 0x00000000   EBX: 0x0000FFFF   ECX: 0x0028F51C   EDX: 0x00000000
ESI: 0x03CA9CC8   EDI: 0x000004EE   EBP: 0x0028F5CC   ESP: 0x0028F4A0
EFLAGS: 0x00210246
Stack:
+0000: 0x0028F51C   0x00000000   0x000004EE   0x0028F5CC
+0010: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0020: 0x00000000   0x00000000   0x16000016   0x00000000
+0030: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0040: 0x16417247   0x00200206   0x000000CF   0x5CD7630B
+0050: 0x77DEFFFF   0x0020FFFF   0x00000000   0x03CA0000
+0060: 0x0028F534   0x760B7320   0x000007FF   0x0D6BF900
+0070: 0x00200217   0x00000046   0x00000001   0x4E544556
+0080: 0x474E4944   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0090: 0x00000000   0x000000DB   0x77BEEA8A   0x03CA00C0
+00A0: 0x0028F554   0x0028F55C   0x000002DC   0x0D6C0910
+00B0: 0x77DEFD00   0x000002DC   0x00000000   0x03CA50E0
+00C0: 0x77DED4BC   0x77BE1211   0x00000000   0x0028F5BC
+00D0: 0x008384BA   0xFFFFFFFF   0x00469EF7   0x000004EE
+00E0: 0x0028F5D4   0x03D52B9E   0x03D52D54   0x760A98C0
+00F0: 0x00000009   0x0028F748   0x00000000   0x0028F5D4
+0100: 0x00000008   0xFFFFD8F0   0x00000000   0x03DB2B17
+0110: 0x00000000   0x0028F58C   0x0028EEDC   0x0028F94C
+0120: 0x03D90AA4   0x03DB3608   0x00000000   0x089208D8
+0130: 0x03D4434F   0x03DB2B14   0x0028F748   0x03D4F169
+0140: 0x0028F748   0x0028F948   0x0D6AA701   0x0028F968
+0150: 0x0028F95C   0x03CF579E   0x0028F848   0x0028F748
+0160: 0x40833333   0x00000001   0x00000001   0x00000001
+0170: 0x00000001   0x000003E8   0x0D6A9248   0x0D08818A
+0180: 0x01010101   0x00000000   0x000003E8   0x40833333
+0190: 0x00000110   0x00000110   0x0000010C   0x0028F968
+01A0: 0x03D91500   0x03DDD980   0x03D9154B   0x0894818A
+01B0: 0x03DDD980   0x00000004   0x00000000   0x0028F64C
+01C0: 0x03DB89F0   0x0028F944   0x03D90AA4   0x03DB88F8
+01D0: 0xFFFFFFFF   0x03D9154B   0x03D5A16A   0x03DDD980
+01E0: 0x0028F840   0x538F1932   0x3A35315B   0x343A3330
+01F0: 0x00005D36   0x00000004   0x06B08D21   0x00000000
+0200: 0x0028F6C8   0x03F9E267   0x0028F6C8   0x00000000
+0210: 0x00000004   0x03D92A26   0x9688ABD8   0x0031CE16
+0220: 0x00000004   0x0028F840   0x0894818A   0x03D5A6EF
+0230: 0x089480AE   0x0028F840   0x00000090   0x0D6AA901
+0240: 0x08941DE8   0x0028F840   0x0028F954   0x03D5AAD1
+0250: 0x00000004   0x0028F840   0x00000000   0xFFC40A99
+0260: 0x00000000   0x0028F940   0x0028F960   0x03CEB1D1
+0270: 0xC40A99AA   0x03CEB1E5   0x0D652250   0x01A67CF8
SCM Op: 0x4EE, lDbg: 1 LastRendObj: 1239
Game Version: US 1.0
State Information: Ped Context: 0

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Crash a saját játékmódban
« Válasz #9 Dátum: 2014. június 04. - 18:34:18 »
+1 Show voters
Ahogy nézem, nem kompatibilis, és ez creshet okozhat a player számára... 0.3z ben sok minden más lett, sok mindent más hogyan kell csinálni benne... Még mindig találgatás, de próbáld ki egy korábbi verzióval, pl 0.3e vagy 0.3x el, ha azoknál nincs ilyen bajod, akkor kompatibilitási hiba lehet szerintem...  :hmmm:

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Crash a saját játékmódban
« Válasz #10 Dátum: 2014. június 04. - 18:45:15 »
0 Show voters
Köszi, de megoldódott. :) Jobban átnéztem a kódot, és anim lejátszásnál írtam el. Mikor \'sprite\'-ra nyom, és ivés animot akart lejátszani,
a VENDING helyen VENPDING volt írva(elírás).. Azóta nem  crashelt, ma egyszerre 3-an voltunk fent.. De hogy miért csinálta ezt sima vezetésnél nemtudom..
Azárt köszönöm mindenkinek! \'+\' Zárok!

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Crash a saját játékmódban
« Válasz #11 Dátum: 2014. június 02. - 21:17:42 »
0 Show voters
Sziasztok!
 Soha, sehol nem szoktam crashelni! - Kivéve, ha igen, de az ritkán van.
A gond az lenne, hogy míg egyik szerveren minden jó(másikon is), addig én modommal pedig mindenki crashelget :D  Eddig nem csinálta, ma vettük észre mikor tesztelni próbáltuk.. Random idõközönként tõrténik, akár interiorba vagyok, akár nem.
Igazából azt sem tudom milyen kódit másoljak ide nektek, valamikor csak úgyvezetés közbe, de volt mikor boltban vásárláskor / tárgy átadáskor.
Jó lenne valaki tudna segíteni, köszönöm!   -UI.: Szerintem nem félreérthetõ, de leírom, hogy nem a szerver, hanem Én crashelek-
[mod]Kiraktam a PREFIX-et.[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 03. - 14:50:11 írta Flash »

Crash a saját játékmódban
« Válasz #12 Dátum: 2014. június 02. - 21:37:35 »
0 Show voters
Tehát:
 
...vezetés közbe, de volt mikor boltban vásárláskor / tárgy átadáskor.[/quote]
Másold be kérlek a boltban való vásárlást részt, és a tárgy átadást.
És lenne egy kérdésem is. Mikor vezeted a jármût, azon belül van bármiféle funkció, mármint a jármûhöz?

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Crash a saját játékmódban
« Válasz #13 Dátum: 2014. június 02. - 21:44:40 »
0 Show voters
Boltban vásárlás:
 
case ABC_VESZ:
         {
             if(!response) return 0;
             if(response)
             {
      if(listitem == 0)
      {
          Taska[playerid][CocaCola] += 1;
          cmd_me(playerid, \"vásárolt egy Coca-Colát!\");
      }
      if(listitem == 1)
      {
          Taska[playerid][sprite] += 1;
          cmd_me(playerid, \"vásárolt egy Sprite-ot!\");
      }
      if(listitem == 2)
      {
          Taska[playerid][peksutemeny] += 1;
          cmd_me(playerid, \"vásárolt egy péksüteményt!\");
      }
   }
         }

 
Tárgy átadás:
 
case TASKA_SPRITEAD:
         {
             if(!response) return 0;
             if(!strlen(inputtext)) return 0;
            new id;
            id = strval(inputtext);
            new Float:x, Float:y, Float:z;
            if(!IsPlayerConnected(id)) return 0;
            GetPlayerPos(playerid, x,y,z);
            if(!IsPlayerInRangeOfPoint(id,7,x,y,z)) return SendClientMessage(playerid, pred, \"(( Nincs a közeledben! ))\");
            Taska[playerid][sprite] -= 1;
            Taska[id][sprite] += 1;
            SendClientMessage(playerid, pgreen, \"(( Átadtál egy doboz sprite-ot! ))\");
            SendClientMessage(id, pgreen, \"(( Kaptál egy doboz sprite-ot! ))\");
            cmd_me(playerid, \"átad valamit.\");
            cmd_me(id, \"elvesz valamit.\");
         }

 
- Ez nem mûködik, magamnak adom régen szkripteltem már még rá kell jönnöm -
Jármûnél(jelen esetben postáskocsi volt) semmit nem használ, csak egy változó van ami nem befolyásolja(dolgozik -e, vagy sem).
 
new bool:postasdolgozik[MAX_PLAYERS];
if(postasdolgozik[playerid] == true)

 
Ezeknél sem mindig csinálja.

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Crash a saját játékmódban
« Válasz #14 Dátum: 2014. június 02. - 23:45:40 »
0 Show voters
Hali, nem akarok beleszólni, de ha csak ti creshelgettek, és nem a mód, akkor nem a móddal van baj (szerintem!).  :hmmm:
Ha csak bizonyos helyeknél fordúlt elõ, valószínûleg object többlet hiba lehet, ami nálam is már okozott random idönként cresht (player szinten).
Ennél nagyobb hiba nem lehet (szerintem!) a módban, ha csak ti creshelgettek nem pedig a szerver.
Object töblet = több object egybe mappolva (ez pl kisebb háznál rögtöni creshez is vezethet, mikor elmegy valaki mellette, vagy megközelíti).  :whistle:
De hangsúlyozom, csak \"szerintem\" lehet ez. Lehetséges más lehet a hiba, de ez sem kizárt amit állítottam.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal