-
Sziasztok!
Soha, sehol nem szoktam crashelni! - Kivéve, ha igen, de az ritkán van.
A gond az lenne, hogy míg egyik szerveren minden jó(másikon is), addig én modommal pedig mindenki crashelget :D Eddig nem csinálta, ma vettük észre mikor tesztelni próbáltuk.. Random idõközönként tõrténik, akár interiorba vagyok, akár nem.
Igazából azt sem tudom milyen kódit másoljak ide nektek, valamikor csak úgyvezetés közbe, de volt mikor boltban vásárláskor / tárgy átadáskor.
Jó lenne valaki tudna segíteni, köszönöm! -UI.: Szerintem nem félreérthetõ, de leírom, hogy nem a szerver, hanem Én crashelek-
[mod]Kiraktam a PREFIX-et.[/mod]
-
Tehát:
...vezetés közbe, de volt mikor boltban vásárláskor / tárgy átadáskor.[/quote]
Másold be kérlek a boltban való vásárlást részt, és a tárgy átadást.
És lenne egy kérdésem is. Mikor vezeted a jármût, azon belül van bármiféle funkció, mármint a jármûhöz?
-
Boltban vásárlás:
case ABC_VESZ:
{
if(!response) return 0;
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
Taska[playerid][CocaCola] += 1;
cmd_me(playerid, \"vásárolt egy Coca-Colát!\");
}
if(listitem == 1)
{
Taska[playerid][sprite] += 1;
cmd_me(playerid, \"vásárolt egy Sprite-ot!\");
}
if(listitem == 2)
{
Taska[playerid][peksutemeny] += 1;
cmd_me(playerid, \"vásárolt egy péksüteményt!\");
}
}
}
Tárgy átadás:
case TASKA_SPRITEAD:
{
if(!response) return 0;
if(!strlen(inputtext)) return 0;
new id;
id = strval(inputtext);
new Float:x, Float:y, Float:z;
if(!IsPlayerConnected(id)) return 0;
GetPlayerPos(playerid, x,y,z);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(id,7,x,y,z)) return SendClientMessage(playerid, pred, \"(( Nincs a közeledben! ))\");
Taska[playerid][sprite] -= 1;
Taska[id][sprite] += 1;
SendClientMessage(playerid, pgreen, \"(( Átadtál egy doboz sprite-ot! ))\");
SendClientMessage(id, pgreen, \"(( Kaptál egy doboz sprite-ot! ))\");
cmd_me(playerid, \"átad valamit.\");
cmd_me(id, \"elvesz valamit.\");
}
- Ez nem mûködik, magamnak adom régen szkripteltem már még rá kell jönnöm -
Jármûnél(jelen esetben postáskocsi volt) semmit nem használ, csak egy változó van ami nem befolyásolja(dolgozik -e, vagy sem).
new bool:postasdolgozik[MAX_PLAYERS];
if(postasdolgozik[playerid] == true)
Ezeknél sem mindig csinálja.
-
Hali, nem akarok beleszólni, de ha csak ti creshelgettek, és nem a mód, akkor nem a móddal van baj (szerintem!). :hmmm:
Ha csak bizonyos helyeknél fordúlt elõ, valószínûleg object többlet hiba lehet, ami nálam is már okozott random idönként cresht (player szinten).
Ennél nagyobb hiba nem lehet (szerintem!) a módban, ha csak ti creshelgettek nem pedig a szerver.
Object töblet = több object egybe mappolva (ez pl kisebb háznál rögtöni creshez is vezethet, mikor elmegy valaki mellette, vagy megközelíti). :whistle:
De hangsúlyozom, csak \"szerintem\" lehet ez. Lehetséges más lehet a hiba, de ez sem kizárt amit állítottam.
-
Hali, nem akarok beleszólni, de ha csak ti creshelgettek, és nem a mód, akkor nem a móddal van baj (szerintem!). :hmmm: [/quote]
Hát ha tényleg nem a szerver crashel hanem ti akkor nagy valószínûségel tényleg nem a mód hibája.
-
De. A wikin sok helyen említik, hogy pl. túl hosszú textdrawnál, 3dtextnél, gametextnél, képernyõn kívül helyezett textdrawnál, és kliens oldalon nem létezõ/hibás textúrájú/modellû objektnél sok helyen crasheltetheti a szerver a klienst. Nem hülyeség!
A kódodban nem látok semmi hibásat, lehet, valami részleges és/vagy eddig a SA:MP közösség által fel nem fedezett hibába buktál. Majd késõbb megsasolom részletesebben is.
-
Rendben, köszi. Még megpróbálom csökkenteni esetleg a változók számát, mert nem keveset pazaroltam :)
Hali, nem akarok beleszólni, de ha csak ti creshelgettek, és nem a mód, akkor nem a móddal van baj (szerintem!). :hmmm:
Hát ha tényleg nem a szerver crashel hanem ti akkor nagy valószínûségel tényleg nem a mód hibája.
[/quote]
Az a gond, hogy máshol nem crashel egyikünknek sem. de még megpróbálok pár dolgot.
Szerk.:
Nem jó.. Kivettem tizennemtomhány változót, mind felesleges volt, és ugyanúgy kifagyogat.. Más embert is hívtam fel, õ is kifagyott... pedig fontos lenne ezt megoldani valahogy.
-
Hm, de lényeges lenne tudnunk, hogy csak helyenként fordul e elõ a cresh, vagy pedig akár hol vagytok akkor is e? :hmmm: Mert az helyenként szûkítheti a dolgot, ha akárhol creshelsz, (amit nem hinnék) akkor nem. Amugy csak szimplán sétálgattok és cresheltek? :hmmm:
-
Hm, de lényeges lenne tudnunk, hogy csak helyenként fordul e elõ a cresh, vagy pedig akár hol vagytok akkor is e? :hmmm: Mert az helyenként szûkítheti a dolgot, ha akárhol creshelsz, (amit nem hinnék) akkor nem. Amugy csak szimplán sétálgattok és cresheltek? :hmmm:
Valamivel elõbbre jutottam.. Amikor spriteot akarok inni, kifagy a játék. Hogyha Coca-Colát választom nem.. Ezek szerint amit bemásoltam kódrészletet a Sprite átadását, hibás.. Viszont azt még nem értem, hogy mikor pl. vezetek akkor miért vagyott ki? Ott is ahol elõtte nem jártam. De még nézelõdök, hátha észreveszek mást is.
Egyébként itt a crash üzenet, ha valakinek mond valamit:
SA-MP 0.3z
Exception At Address: 0x0048C3A9
Base: 0x03CE0000
Registers:
EAX: 0x00000000 EBX: 0x0000FFFF ECX: 0x0028F51C EDX: 0x00000000
ESI: 0x03CA9CC8 EDI: 0x000004EE EBP: 0x0028F5CC ESP: 0x0028F4A0
EFLAGS: 0x00210246
Stack:
+0000: 0x0028F51C 0x00000000 0x000004EE 0x0028F5CC
+0010: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000
+0020: 0x00000000 0x00000000 0x16000016 0x00000000
+0030: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000
+0040: 0x16417247 0x00200206 0x000000CF 0x5CD7630B
+0050: 0x77DEFFFF 0x0020FFFF 0x00000000 0x03CA0000
+0060: 0x0028F534 0x760B7320 0x000007FF 0x0D6BF900
+0070: 0x00200217 0x00000046 0x00000001 0x4E544556
+0080: 0x474E4944 0x00000000 0x00000000 0x00000000
+0090: 0x00000000 0x000000DB 0x77BEEA8A 0x03CA00C0
+00A0: 0x0028F554 0x0028F55C 0x000002DC 0x0D6C0910
+00B0: 0x77DEFD00 0x000002DC 0x00000000 0x03CA50E0
+00C0: 0x77DED4BC 0x77BE1211 0x00000000 0x0028F5BC
+00D0: 0x008384BA 0xFFFFFFFF 0x00469EF7 0x000004EE
+00E0: 0x0028F5D4 0x03D52B9E 0x03D52D54 0x760A98C0
+00F0: 0x00000009 0x0028F748 0x00000000 0x0028F5D4
+0100: 0x00000008 0xFFFFD8F0 0x00000000 0x03DB2B17
+0110: 0x00000000 0x0028F58C 0x0028EEDC 0x0028F94C
+0120: 0x03D90AA4 0x03DB3608 0x00000000 0x089208D8
+0130: 0x03D4434F 0x03DB2B14 0x0028F748 0x03D4F169
+0140: 0x0028F748 0x0028F948 0x0D6AA701 0x0028F968
+0150: 0x0028F95C 0x03CF579E 0x0028F848 0x0028F748
+0160: 0x40833333 0x00000001 0x00000001 0x00000001
+0170: 0x00000001 0x000003E8 0x0D6A9248 0x0D08818A
+0180: 0x01010101 0x00000000 0x000003E8 0x40833333
+0190: 0x00000110 0x00000110 0x0000010C 0x0028F968
+01A0: 0x03D91500 0x03DDD980 0x03D9154B 0x0894818A
+01B0: 0x03DDD980 0x00000004 0x00000000 0x0028F64C
+01C0: 0x03DB89F0 0x0028F944 0x03D90AA4 0x03DB88F8
+01D0: 0xFFFFFFFF 0x03D9154B 0x03D5A16A 0x03DDD980
+01E0: 0x0028F840 0x538F1932 0x3A35315B 0x343A3330
+01F0: 0x00005D36 0x00000004 0x06B08D21 0x00000000
+0200: 0x0028F6C8 0x03F9E267 0x0028F6C8 0x00000000
+0210: 0x00000004 0x03D92A26 0x9688ABD8 0x0031CE16
+0220: 0x00000004 0x0028F840 0x0894818A 0x03D5A6EF
+0230: 0x089480AE 0x0028F840 0x00000090 0x0D6AA901
+0240: 0x08941DE8 0x0028F840 0x0028F954 0x03D5AAD1
+0250: 0x00000004 0x0028F840 0x00000000 0xFFC40A99
+0260: 0x00000000 0x0028F940 0x0028F960 0x03CEB1D1
+0270: 0xC40A99AA 0x03CEB1E5 0x0D652250 0x01A67CF8
SCM Op: 0x4EE, lDbg: 1 LastRendObj: 1239
Game Version: US 1.0
State Information: Ped Context: 0
-
Ahogy nézem, nem kompatibilis, és ez creshet okozhat a player számára... 0.3z ben sok minden más lett, sok mindent más hogyan kell csinálni benne... Még mindig találgatás, de próbáld ki egy korábbi verzióval, pl 0.3e vagy 0.3x el, ha azoknál nincs ilyen bajod, akkor kompatibilitási hiba lehet szerintem... :hmmm:
-
Köszi, de megoldódott. :) Jobban átnéztem a kódot, és anim lejátszásnál írtam el. Mikor \'sprite\'-ra nyom, és ivés animot akart lejátszani,
a VENDING helyen VENPDING volt írva(elírás).. Azóta nem crashelt, ma egyszerre 3-an voltunk fent.. De hogy miért csinálta ezt sima vezetésnél nemtudom..
Azárt köszönöm mindenkinek! \'+\' Zárok!
-
Sziasztok!
Soha, sehol nem szoktam crashelni! - Kivéve, ha igen, de az ritkán van.
A gond az lenne, hogy míg egyik szerveren minden jó(másikon is), addig én modommal pedig mindenki crashelget :D Eddig nem csinálta, ma vettük észre mikor tesztelni próbáltuk.. Random idõközönként tõrténik, akár interiorba vagyok, akár nem.
Igazából azt sem tudom milyen kódit másoljak ide nektek, valamikor csak úgyvezetés közbe, de volt mikor boltban vásárláskor / tárgy átadáskor.
Jó lenne valaki tudna segíteni, köszönöm! -UI.: Szerintem nem félreérthetõ, de leírom, hogy nem a szerver, hanem Én crashelek-
[mod]Kiraktam a PREFIX-et.[/mod]
-
Tehát:
...vezetés közbe, de volt mikor boltban vásárláskor / tárgy átadáskor.[/quote]
Másold be kérlek a boltban való vásárlást részt, és a tárgy átadást.
És lenne egy kérdésem is. Mikor vezeted a jármût, azon belül van bármiféle funkció, mármint a jármûhöz?
-
Boltban vásárlás:
case ABC_VESZ:
{
if(!response) return 0;
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
Taska[playerid][CocaCola] += 1;
cmd_me(playerid, \"vásárolt egy Coca-Colát!\");
}
if(listitem == 1)
{
Taska[playerid][sprite] += 1;
cmd_me(playerid, \"vásárolt egy Sprite-ot!\");
}
if(listitem == 2)
{
Taska[playerid][peksutemeny] += 1;
cmd_me(playerid, \"vásárolt egy péksüteményt!\");
}
}
}
Tárgy átadás:
case TASKA_SPRITEAD:
{
if(!response) return 0;
if(!strlen(inputtext)) return 0;
new id;
id = strval(inputtext);
new Float:x, Float:y, Float:z;
if(!IsPlayerConnected(id)) return 0;
GetPlayerPos(playerid, x,y,z);
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(id,7,x,y,z)) return SendClientMessage(playerid, pred, \"(( Nincs a közeledben! ))\");
Taska[playerid][sprite] -= 1;
Taska[id][sprite] += 1;
SendClientMessage(playerid, pgreen, \"(( Átadtál egy doboz sprite-ot! ))\");
SendClientMessage(id, pgreen, \"(( Kaptál egy doboz sprite-ot! ))\");
cmd_me(playerid, \"átad valamit.\");
cmd_me(id, \"elvesz valamit.\");
}
- Ez nem mûködik, magamnak adom régen szkripteltem már még rá kell jönnöm -
Jármûnél(jelen esetben postáskocsi volt) semmit nem használ, csak egy változó van ami nem befolyásolja(dolgozik -e, vagy sem).
new bool:postasdolgozik[MAX_PLAYERS];
if(postasdolgozik[playerid] == true)
Ezeknél sem mindig csinálja.
-
Hali, nem akarok beleszólni, de ha csak ti creshelgettek, és nem a mód, akkor nem a móddal van baj (szerintem!). :hmmm:
Ha csak bizonyos helyeknél fordúlt elõ, valószínûleg object többlet hiba lehet, ami nálam is már okozott random idönként cresht (player szinten).
Ennél nagyobb hiba nem lehet (szerintem!) a módban, ha csak ti creshelgettek nem pedig a szerver.
Object töblet = több object egybe mappolva (ez pl kisebb háznál rögtöni creshez is vezethet, mikor elmegy valaki mellette, vagy megközelíti). :whistle:
De hangsúlyozom, csak \"szerintem\" lehet ez. Lehetséges más lehet a hiba, de ez sem kizárt amit állítottam.
-
Hali, nem akarok beleszólni, de ha csak ti creshelgettek, és nem a mód, akkor nem a móddal van baj (szerintem!). :hmmm: [/quote]
Hát ha tényleg nem a szerver crashel hanem ti akkor nagy valószínûségel tényleg nem a mód hibája.
-
De. A wikin sok helyen említik, hogy pl. túl hosszú textdrawnál, 3dtextnél, gametextnél, képernyõn kívül helyezett textdrawnál, és kliens oldalon nem létezõ/hibás textúrájú/modellû objektnél sok helyen crasheltetheti a szerver a klienst. Nem hülyeség!
A kódodban nem látok semmi hibásat, lehet, valami részleges és/vagy eddig a SA:MP közösség által fel nem fedezett hibába buktál. Majd késõbb megsasolom részletesebben is.
-
Rendben, köszi. Még megpróbálom csökkenteni esetleg a változók számát, mert nem keveset pazaroltam :)
Hali, nem akarok beleszólni, de ha csak ti creshelgettek, és nem a mód, akkor nem a móddal van baj (szerintem!). :hmmm:
Hát ha tényleg nem a szerver crashel hanem ti akkor nagy valószínûségel tényleg nem a mód hibája.
[/quote]
Az a gond, hogy máshol nem crashel egyikünknek sem. de még megpróbálok pár dolgot.
Szerk.:
Nem jó.. Kivettem tizennemtomhány változót, mind felesleges volt, és ugyanúgy kifagyogat.. Más embert is hívtam fel, õ is kifagyott... pedig fontos lenne ezt megoldani valahogy.
-
Hm, de lényeges lenne tudnunk, hogy csak helyenként fordul e elõ a cresh, vagy pedig akár hol vagytok akkor is e? :hmmm: Mert az helyenként szûkítheti a dolgot, ha akárhol creshelsz, (amit nem hinnék) akkor nem. Amugy csak szimplán sétálgattok és cresheltek? :hmmm:
-
Hm, de lényeges lenne tudnunk, hogy csak helyenként fordul e elõ a cresh, vagy pedig akár hol vagytok akkor is e? :hmmm: Mert az helyenként szûkítheti a dolgot, ha akárhol creshelsz, (amit nem hinnék) akkor nem. Amugy csak szimplán sétálgattok és cresheltek? :hmmm:
Valamivel elõbbre jutottam.. Amikor spriteot akarok inni, kifagy a játék. Hogyha Coca-Colát választom nem.. Ezek szerint amit bemásoltam kódrészletet a Sprite átadását, hibás.. Viszont azt még nem értem, hogy mikor pl. vezetek akkor miért vagyott ki? Ott is ahol elõtte nem jártam. De még nézelõdök, hátha észreveszek mást is.
Egyébként itt a crash üzenet, ha valakinek mond valamit:
SA-MP 0.3z
Exception At Address: 0x0048C3A9
Base: 0x03CE0000
Registers:
EAX: 0x00000000 EBX: 0x0000FFFF ECX: 0x0028F51C EDX: 0x00000000
ESI: 0x03CA9CC8 EDI: 0x000004EE EBP: 0x0028F5CC ESP: 0x0028F4A0
EFLAGS: 0x00210246
Stack:
+0000: 0x0028F51C 0x00000000 0x000004EE 0x0028F5CC
+0010: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000
+0020: 0x00000000 0x00000000 0x16000016 0x00000000
+0030: 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000
+0040: 0x16417247 0x00200206 0x000000CF 0x5CD7630B
+0050: 0x77DEFFFF 0x0020FFFF 0x00000000 0x03CA0000
+0060: 0x0028F534 0x760B7320 0x000007FF 0x0D6BF900
+0070: 0x00200217 0x00000046 0x00000001 0x4E544556
+0080: 0x474E4944 0x00000000 0x00000000 0x00000000
+0090: 0x00000000 0x000000DB 0x77BEEA8A 0x03CA00C0
+00A0: 0x0028F554 0x0028F55C 0x000002DC 0x0D6C0910
+00B0: 0x77DEFD00 0x000002DC 0x00000000 0x03CA50E0
+00C0: 0x77DED4BC 0x77BE1211 0x00000000 0x0028F5BC
+00D0: 0x008384BA 0xFFFFFFFF 0x00469EF7 0x000004EE
+00E0: 0x0028F5D4 0x03D52B9E 0x03D52D54 0x760A98C0
+00F0: 0x00000009 0x0028F748 0x00000000 0x0028F5D4
+0100: 0x00000008 0xFFFFD8F0 0x00000000 0x03DB2B17
+0110: 0x00000000 0x0028F58C 0x0028EEDC 0x0028F94C
+0120: 0x03D90AA4 0x03DB3608 0x00000000 0x089208D8
+0130: 0x03D4434F 0x03DB2B14 0x0028F748 0x03D4F169
+0140: 0x0028F748 0x0028F948 0x0D6AA701 0x0028F968
+0150: 0x0028F95C 0x03CF579E 0x0028F848 0x0028F748
+0160: 0x40833333 0x00000001 0x00000001 0x00000001
+0170: 0x00000001 0x000003E8 0x0D6A9248 0x0D08818A
+0180: 0x01010101 0x00000000 0x000003E8 0x40833333
+0190: 0x00000110 0x00000110 0x0000010C 0x0028F968
+01A0: 0x03D91500 0x03DDD980 0x03D9154B 0x0894818A
+01B0: 0x03DDD980 0x00000004 0x00000000 0x0028F64C
+01C0: 0x03DB89F0 0x0028F944 0x03D90AA4 0x03DB88F8
+01D0: 0xFFFFFFFF 0x03D9154B 0x03D5A16A 0x03DDD980
+01E0: 0x0028F840 0x538F1932 0x3A35315B 0x343A3330
+01F0: 0x00005D36 0x00000004 0x06B08D21 0x00000000
+0200: 0x0028F6C8 0x03F9E267 0x0028F6C8 0x00000000
+0210: 0x00000004 0x03D92A26 0x9688ABD8 0x0031CE16
+0220: 0x00000004 0x0028F840 0x0894818A 0x03D5A6EF
+0230: 0x089480AE 0x0028F840 0x00000090 0x0D6AA901
+0240: 0x08941DE8 0x0028F840 0x0028F954 0x03D5AAD1
+0250: 0x00000004 0x0028F840 0x00000000 0xFFC40A99
+0260: 0x00000000 0x0028F940 0x0028F960 0x03CEB1D1
+0270: 0xC40A99AA 0x03CEB1E5 0x0D652250 0x01A67CF8
SCM Op: 0x4EE, lDbg: 1 LastRendObj: 1239
Game Version: US 1.0
State Information: Ped Context: 0
-
Ahogy nézem, nem kompatibilis, és ez creshet okozhat a player számára... 0.3z ben sok minden más lett, sok mindent más hogyan kell csinálni benne... Még mindig találgatás, de próbáld ki egy korábbi verzióval, pl 0.3e vagy 0.3x el, ha azoknál nincs ilyen bajod, akkor kompatibilitási hiba lehet szerintem... :hmmm:
-
Köszi, de megoldódott. :) Jobban átnéztem a kódot, és anim lejátszásnál írtam el. Mikor \'sprite\'-ra nyom, és ivés animot akart lejátszani,
a VENDING helyen VENPDING volt írva(elírás).. Azóta nem crashelt, ma egyszerre 3-an voltunk fent.. De hogy miért csinálta ezt sima vezetésnél nemtudom..
Azárt köszönöm mindenkinek! \'+\' Zárok!