new gPlayerCPStatus[MAX_PLAYERS]; //Kamcsi CPKamcsi (És alkatrész:): public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid){new string[128];new name[MAX_PLAYER_NAME]; new Float:kocsielet;GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), kocsielet);new penz=(random(10000-30)+8); new xp=(random(5000-15)+4);new penztort=(random(5000-30)+8); new xptort=(random(2500-15)+4); switch(gPlayerCPStatus[playerid]) { case 0: return 1; case 1: SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"[FÕNÖK]: Ha felrakodtál akkor vidd az árút Bluberry gyárába (Árú: Bobcat alkatrészek)\"), DisablePlayerCheckpoint(playerid), gPlayerCPStatus[playerid] = 2, SetPlayerCheckpoint(playerid, -55.3626,-224.4141,5.6037, 3.0), SetTimer(\"Kamcsivarakzoas\", 15000, false), TogglePlayerControllable(playerid,0), GameTextForPlayer(playerid, \"Várj, rakodnak...\", 3000, 1); case 2: SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"[FÕNÖK]: Kész? Gyors voltál! Most hívtak hogy viheted is a következõ rakományt. Menj felrakodni!\"), DisablePlayerCheckpoint(playerid), gPlayerCPStatus[playerid] = 3, SetPlayerCheckpoint(playerid, 158.0458,-22.1967,1.5781, 3.0), SetTimer(\"Kamcsivarakzoas\", 15000, false), TogglePlayerControllable(playerid,0), GameTextForPlayer(playerid, \"Várj, rakodnak...\", 3000, 1); case 3: SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"[FÕNÖK]: Már fel is rakodtál? Akkor mehetsz is lerakni az árút. (Árú: Vas és acél)\"), DisablePlayerCheckpoint(playerid), gPlayerCPStatus[playerid] = 4, SetPlayerCheckpoint(playerid, -1507.6842,2634.2773,56.0101, 3.0), SetTimer(\"Kamcsivarakzoas\", 15000, false), TogglePlayerControllable(playerid,0), GameTextForPlayer(playerid, \"Várj, rakodnak...\", 3000, 1); case 4: SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"[FÕNÖK]: Hallom, már le is rakodtak. Menj felpakolni az árút, megint hívtak.\"), DisablePlayerCheckpoint(playerid), gPlayerCPStatus[playerid] = 5, SetPlayerCheckpoint(playerid, 1625.0665,1070.0128,10.9938, 3.0), SetTimer(\"Kamcsivarakzoas\", 15000, false), TogglePlayerControllable(playerid,0), GameTextForPlayer(playerid, \"Várj, rakodnak...\", 3000, 1); case 5: SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"[FÕNÖK]: Oké, ha kész vagy, akkor mehetsz El Quebrados-ba lepakolni. (Árú: Fegyver alkatrész)\"), DisablePlayerCheckpoint(playerid), gPlayerCPStatus[playerid] = 6, SetPlayerCheckpoint(playerid, -904.8868,2699.0337,42.5425, 3.0), SetTimer(\"Kamcsivarakzoas\", 15000, false), TogglePlayerControllable(playerid,0), GameTextForPlayer(playerid, \"Várj, rakodnak...\", 3000, 1); case 6: SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"[FÕNÖK]: Lerakodtál már? Újra és újra... megint hívtak, menj felrakodni!\"), DisablePlayerCheckpoint(playerid), gPlayerCPStatus[playerid] = 7, SetPlayerCheckpoint(playerid, 1697.7220,919.6989,10.9904, 3.0), SetTimer(\"Kamcsivarakzoas\", 15000, false), TogglePlayerControllable(playerid,0), GameTextForPlayer(playerid, \"Várj, rakodnak...\", 3000, 1); case 7: SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"[FÕNÖK]: Akkor ha kész vagy akkor menj lerakodni El Quebrados végébe! (Árú: Halász hálók)\"), DisablePlayerCheckpoint(playerid), gPlayerCPStatus[playerid] = 8, SetPlayerCheckpoint(playerid, -729.8450,2743.2209,47.3709, 3.0), SetTimer(\"Kamcsivarakzoas\", 15000, false), TogglePlayerControllable(playerid,0), GameTextForPlayer(playerid, \"Várj, rakodnak...\", 3000, 1); case 8: SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"[FÕNÖK]: Ha lerakodtak akkor menj felrakodni, újra telefonáltak, remélem már ennyi lesz.\"), DisablePlayerCheckpoint(playerid), gPlayerCPStatus[playerid] = 9, SetPlayerCheckpoint(playerid, 1666.6272,728.5356,10.9937, 3.0), SetTimer(\"Kamcsivarakzoas\", 15000, false), TogglePlayerControllable(playerid,0), GameTextForPlayer(playerid, \"Várj, rakodnak...\", 3000, 1); case 9: SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"[FÕNÖK]: Oké, ha megraktak, akkor menj lerakni a busz üléseket! Hehe, ugyan oda mész ahova az elõbb. (Árú: Ülések)\"), DisablePlayerCheckpoint(playerid), gPlayerCPStatus[playerid] = 10, SetPlayerCheckpoint(playerid, -729.8450,2743.2209,47.3709, 3.0), SetTimer(\"Kamcsivarakzoas\", 15000, false), TogglePlayerControllable(playerid,0), GameTextForPlayer(playerid, \"Várj, rakodnak...\", 3000, 1); case 10: SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"[FÕNÖK]: Még nincs vége! Menj felrakodni.\"), DisablePlayerCheckpoint(playerid), gPlayerCPStatus[playerid] = 11, SetPlayerCheckpoint(playerid, 1730.3723,711.9672,10.9940, 3.0), SetTimer(\"Kamcsivarakzoas\", 15000, false), TogglePlayerControllable(playerid,0), GameTextForPlayer(playerid, \"Várj, rakodnak...\", 3000, 1); case 11: SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"[FÕNÖK]: Még a mai napba belefér még egy fuvar? Gyerünk vidd le gyorsan, aztán mehetsz aludni! (Árú: Festék)\"), DisablePlayerCheckpoint(playerid), gPlayerCPStatus[playerid] = 12, SetPlayerCheckpoint(playerid, -318.2402,2664.5623,63.1478, 3.0), SetTimer(\"Kamcsivarakzoas\", 15000, false), TogglePlayerControllable(playerid,0), GameTextForPlayer(playerid, \"Várj, rakodnak...\", 3000, 1); case 12: SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"[FÕNÖK]: Mára elég ennyi munka! Parkold le a kamiont, és megadom a fizetést.\"), DisablePlayerCheckpoint(playerid),gPlayerCPStatus[playerid] = 13, SetPlayerCheckpoint(playerid, 163.7907,-35.3983,1.7522, 3.0), SetTimer(\"Kamcsivarakzoas\", 15000, false), TogglePlayerControllable(playerid,0), GameTextForPlayer(playerid, \"Várj, rakodnak...\", 3000, 1); case 13: if(kocsielet >= 900) { format(string, sizeof(string),\"[FÕNÖK]: Tessék, itt a fizetésed! %dFt és %d XP\", penz, xp), SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, string), DisablePlayerCheckpoint(playerid), gPlayerCPStatus[playerid] = 0, Kamionozik[playerid] = 0, SafeGivePlayerMoney(playerid, penz),PlayerInfo[playerid][XP] += xp, PlayerInfo[playerid][Penz] += penz, SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));}else{SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"[FÕNÖK]: Összetörte a kedvenc kamionom?! Nem is érdemelne pénzt!\"), SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"[sZERVER]: Máskor ne törd össze a kamiont mert akkor kevesebb fizetést kapsz!\"),format(string, sizeof(string),\"[sZERVER]: Fizetésed %dFt és %d XP\", penztort, xptort), SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, string), DisablePlayerCheckpoint(playerid), gPlayerCPStatus[playerid] = 0, Kamionozik[playerid] = 0, SafeGivePlayerMoney(playerid, penztort), PlayerInfo[playerid][XP] += xptort, PlayerInfo[playerid][Penz] += penztort, SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));} case 999999: if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 5500) { PlayerInfo[playerid][Alkatresz] +=2, SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"[ALKATRÉSZ ÁRÚS]: Nos, akkor tuningolni akarsz, mi? Oké, megrakjuk a furgonodat...\"), SetTimer(\"Kamcsivarakzoas\", 15000, false), TogglePlayerControllable(playerid,0), GameTextForPlayer(playerid, \"Várj, rakodnak...\", 3000, 1), gPlayerCPStatus[playerid] = 0, DisablePlayerCheckpoint(playerid),SafeGivePlayerMoney(playerid, -5500), PlayerInfo[playerid][Penz] -= 5500; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"[ALKATRÉSZ ÁRÚS]: Te! Át akarsz **szni? Vagy mit akarsz ennyi pénzzel? (Az alkatrészek ára: 5500Ft)\"), gPlayerCPStatus[playerid] = 0, DisablePlayerCheckpoint(playerid);}}
Hát tedd át randomba
Ez hülyeség..Az a baj, hogy a szerveren összesen 1 CP lehet, ami látható, ezért rossz a többi, ahogy ezt beraktadHasznál Streamer Plugint, illetve adj egy összes CPnek egy-egy változót, amire a plugin hivatkozhat, ha beleállsz, és mûködni fog.
Ez hülyeség..Az a baj, hogy a szerveren összesen 1 CP lehet, ami látható, ezért rossz a többi, ahogy ezt beraktadHasznál Streamer Plugint, illetve adj egy összes CPnek egy-egy változót, amire a plugin hivatkozhat, ha beleállsz, és mûködni fog. Sajnos, még mindig nem sikerült Streamer Plugin az van, de az nem az objectekhez kell? [/quote]Csinálhatsz vele MapIcont, Zónát, Objectet, 3dtextet, textdrawot (asszem), jármûvet, szoval amjdnem mindent, aminek van limitje.