Szerző Téma: CP probléma.  (Megtekintve 949 alkalommal)

CP probléma.
« Dátum: 2016. augusztus 09. - 20:01:49 »
0 Show voters
Sziasztok!
Már megint én  :D  :thumbsup:
Az lenne a problémám hogy (AfterLife mód) pl. a /útmutató parancsnál, vagy a /112 és hívunk valami frakciót, és elfogadja, akkor kiad egy CP-t de ha ezt egy munka járműben csináljuk, akkor megkapjuk az érte járó XP,és $-t. Régen ezzel sokan bugoltattak, hogy /útmutató oda állnak ahova kirakja a cp-t és csak /útmutató és adja alájuk a CP-t, és ezt szeretném elkerülni.
Bocsánat hogy ködösen fogalmaztam, de próbáltam érthetően leírni annak is aki nem ismeri az AfterLife típusú módot(kétlem hogy sokan vannak :D )
Aki tudna segíteni a hiba megoldásában, az kérem jelezze.
Köszönöm szépen.

CP probléma.
« Válasz #1 Dátum: 2016. augusztus 09. - 20:18:54 »
0 Show voters
Én nem ismerem, de így látatlanba azt mondanám, hogy checkold le, hogy a jármű társítva van-e munkához. Vagy nem tudom, hogy hogy van megoldva  :shurg:

Nem elérhető AnthonyGates

  • 546
  • AnthonyGates
    • Profil megtekintése
CP probléma.
« Válasz #2 Dátum: 2016. augusztus 09. - 20:36:57 »
0 Show voters
Tipizálni kell  a checkpointokat. VALAHOGY így.
Nem teszteltem, csak gyorsan összeírtam neked, fusd át!
Checkpointot így hozz létre: createCPType(playerid, x,y,z tipus) {
 

enum{
CP_TYPE_NINCS,
CP_TYPE_MUNKA,
CP_TYPE_SEGELY
};
enum playercp {
cID,
cTipus
};
new cpInfo[MAX_PLAYERS][playercp];
createCPType(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, tipus = CP_TYPE_NINCS){
cpInfo[playerid][cID] = SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0);
cpInfo[playerid][cTipus] = tipus;
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid){
for(new a; playercp:a < playercp; a++) cpInfo[playerid][playercp:a] = -1;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){
for(new a; playercp:a < playercp; a++) cpInfo[playerid][playercp:a] = -1;
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
switch(cpInfo[playeirid][cTipus]){
case CP_TYPE_NINCS: {SendClientMessage(playerid, -1, \"Ez itt hiba volt!\");} //nem nagyon történhet ilyen egyébként
case CP_TYPE_MUNKA:{
   switch(cpInfo[playerid][cID]){
      case 0:{ //az ID0 Checkpointnál ez meg ez történjen}
      case 1:{ //az ID0 Checkpointnál ez meg ez történjen}
      //megjegyzem: ezek az idk nem teljesen megbízhatóak, természetesen változnak, függően a létrehozás sorrendjétől.
   }
}
case CP_TYPE_SEGELY:{
   //itt meg simán azt scripteled, aminek a segély checkpointba érve kell történnie.
}
default:{
   SendClientMessage(playerid, -1, \"Ez a checkpoint nincs kezelve!\");
}
}
    return 1;
}

CP probléma.
« Válasz #3 Dátum: 2016. augusztus 09. - 22:10:43 »
0 Show voters
/elfogad-os példa
 
         if(listitem == 2) // Szerelő
   {
       if(PlayerInfo[playerid][Penz] > hivasar)
      {
         PlayerInfo[playerid][Penz] -= hivasar;
         szerelokassza += hivasar;
         SaveSzerelokassza();
         SafeGivePlayerMoney(playerid, -hivasar);
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE , \"* Kihívtad a szerelőket! Várd meg, hogy odaérjen!\");
             for(new i = 0;i < MAX_PLAYERS; i++)
             {
            if(IsPlayerConnected(i))
            {
               if(PlayerInfo[pLeader] == 17 || PlayerInfo[pMember] == 17)
               {
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s [iD:%d] szerelőt hívott! Ha elakarod fogadni: /elfogadsz [JátékosID/NévRészlet]\", sendername,playerid);
                  SendClientMessage(i, TEAM_AZTECAS_COLOR , stringx);
                  PlayerInfo[playerid][szerelothiv] = 1;
                  //PlayerInfo[szerelothiv] = 2;
                  new nev[32];
                  GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                  new h,mi,s,y,m,d;
                  getdate(y,m,d);
                  gettime(h,mi,s);
                  format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s szerelőt hívott.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
                  LoOoG(stringx);
                  SetPlayerChatBubble(playerid, \"kihívta a szerelőket\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
               }
            }
         }
      }
      else
      {
      format(stringx,sizeof(stringx), \"Nincs elég pénzed! (%d$)\",hivasar);
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
      }
   }

 
Itt pedig a /útmutató-s.
 
   if ( dialogid == 1050 && response )
{
    switch ( listitem )
    {
        case 0: ShowPlayerDialog(playerid,1051,DIALOG_STYLE_LIST,\"Válassz!\",\"Autósiskola\\nBenzinkút\\nRendőrség\\nBank\\nBank 2\\nKisbolt\\nKisbolt 2\\nRuhabolt 1\\nRuhabolt 2\\nRuhabolt 3\\nRuhabolt 4\\nFegyverbolt\\nFegyverbolt 2\\nFegyverbolt 3\\nKocsma\\nKórház\\nVárosháza\\nPosta\\nClub\\nClub 2\\nAutószalon\\nAutószerelő\\nPizzázó\\nPizzázó 2\\nTemplom\\nTemplom 2\\nÉtterem\\nIskola\",\"Kiválasztom\",\"Kilép\");
   case 1: ShowPlayerDialog(playerid,1052,DIALOG_STYLE_LIST,\"Válassz!\",\"Kéményseprő\\nÚttisztitó\\nAutószállító\\nBútórszálító\\nPostás\\nSzabó\\nPizzaszállító\\nVillanyszerelő\\nHázaló\\nÜgyvéd\\nPincér\\nÉpítész\",\"Kiválasztom\",\"Kilép\");
}
    return 1;
}
if(dialogid == 1051 && response )
{
        switch ( listitem )
{
    case 0: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük az Autóiskolát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1263.3695,2717.2922,50.2663, 1.0 ); //Autósiskola
    case 1: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Benzinkútot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1319.0760,2696.1174,50.0625, 1.0 ); //Benzinkút
    case 2: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Rendőrséget a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1418.2661,2640.1624,55.6875, 1.0 ); //Rendőrség
    case 3: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Bankot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1457.6595,2593.7654,55.8359, 1.0 ); //Bank
    case 4: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Bankot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -828.1631,1504.6000,19.8530, 1.0 ); //Bank 2
    case 5: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Kisboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1481.0414,2593.8882,55.8359, 1.0 ); //Kisbolt
    case 6: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Kisboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -832.2936,1482.8345,18.3706, 1.0 ); //Kisbolt 2
    case 7: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Kisboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -2537.6187,2321.6799,4.9844, 1.0 ); //Kisbolt 3
    case 8: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Ruhaboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1519.3485,2608.7278,55.8359, 1.0 ); //Ruhabolt 1
    case 9: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Ruhaboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -288.4228,2693.6743,62.6875, 1.0 ); //Ruhabolt 2
    case 10: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Ruhaboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -806.8173,1482.1340,20.9688, 1.0 ); //Ruhabolt 3
    case 11: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Ruhaboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -2485.4824,2270.8984,4.9844, 1.0 ); //Ruhabolt 4
    case 12: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Fegyverboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1509.4115,2608.6946,55.8359, 1.0 ); //Fegyverbolt
    case 13: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Fegyverboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -818.1916,1560.4613,27.1172, 1.0 ); //Fegyverbolt 2
    case 14: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Fegyverboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -2500.9678,2321.8572,4.9844, 1.0 ); //Fegyverbolt 3
    case 15: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Kocsmát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1465.6243,2611.9546,56.1797, 1.0 ); //Kocsma
    case 16: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Kórházat a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1514.8019,2529.1450,55.7063, 1.0 ); //Kórház
    case 17: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Városházát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -223.6299,2615.8877,62.7228, 1.0 ); //Városháza
    case 18: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Postát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -242.8890,2708.5278,62.6875, 1.0 ); //Posta
    case 19: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Clubot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -227.3555,2706.3994,62.6875, 1.0 ); //Club
    case 20: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Clubot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -2476.8665,2320.0955,4.9844, 1.0 ); //Club 2
    case 21: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük az Autószalont a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -497.0429,2592.8987,53.5182, 1.0 ); //Autószalon
    case 22: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük az Autószeleőt a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -314.4488,2693.6416,62.6875, 1.0 ); //Autószerlő
   case 23: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Pizzázót a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -199.5460,2674.2319,62.8372, 1.0 ); //Pizzázó
   case 24: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Pizzázót a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -857.9915,1535.3800,22.5870, 1.0 ); //Pizzázó 2
   case 25: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Templomot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -794.7089,1556.9780,27.1244, 1.0 ); //Templom
   case 26: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Templomot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -2484.0894,2405.6582,16.2002, 1.0 ); //Templom 2
   case 27: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük az Éttermet a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -2512.0554,2275.6563,4.9844, 1.0 ); //Étterem
   case 28: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük az Iskolát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -2489.8813,2363.0266,10.2714, 1.0 ); //Iskola
}
        SetPVarInt ( playerid, \"Útmutató\", 1 );
    return 1;
}
if(dialogid == 1052 && response )
{
        switch ( listitem )
{
    case 0: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Kéményseprő munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1471.4614,2593.9900,55.8359, 1.0 ); //Kéményseprő
    case 1: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük az Úttisztító munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1525.7909,2624.9590,55.8359, 1.0 ); //Úttisztitó
    case 2: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Autószállító munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -945.8303,2753.1528,46.5264, 1.0 ); //Autószállító
    case 3: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Bútórszálító munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -910.0639,2671.1572,42.3703, 1.0 ); //Bútórszálító
    case 4: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Postás munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -242.8890,2708.5278,62.6875, 1.0 ); //Postás
   case 5: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Szabó munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1440.6938,2608.5669,55.8359, 1.0 ); //Szabó
            case 6: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Pizzaszállító munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -199.5460,2674.2319,62.8372, 1.0 ); //Pizzaszállító
            case 7: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Villanyszerelő munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -145.8399,1172.6238,19.7422, 1.0 ); //Villanyszerelő
            case 8: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Házaló munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -144.8298,1078.6145,20.4922, 1.0 ); //Házaló
            case 9: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük az Ügyvéd munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -179.1708,1177.4999,19.8909, 1.0 ); //Ügyvéd
            case 10: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Pincér munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -2512.0554,2275.6563,4.9844, 1.0 ); //Pincér
            case 11: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük az Építész munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -794.4620,1501.0172,22.2500, 1.0 ); //Pincér
}
   SetPVarInt ( playerid, \"Útmutató\", 1 );
    return 1;
}

 
Valaki?

CP probléma.
« Válasz #4 Dátum: 2016. augusztus 21. - 14:02:20 »
0 Show voters
Aki ezt csinálja azt bannold bugoltatásért. Tiltsd le amúgy a parancsot (/útmutató) ha a player munkába van

Nem elérhető skyLine

  • Globális moderátor
  • 2171
  • 2020
  • Vaterán
    • Profil megtekintése
CP probléma.
« Válasz #5 Dátum: 2016. szeptember 16. - 00:31:39 »
+1 Show voters
[gmod]Inaktív a téma. Zárom, ha továbbra is problémád van, nyiss új témát.[/gmod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal