enum{CP_TYPE_NINCS,CP_TYPE_MUNKA,CP_TYPE_SEGELY};enum playercp {cID,cTipus};new cpInfo[MAX_PLAYERS][playercp];createCPType(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, tipus = CP_TYPE_NINCS){cpInfo[playerid][cID] = SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0);cpInfo[playerid][cTipus] = tipus;return 1;}public OnPlayerConnect(playerid){for(new a; playercp:a < playercp; a++) cpInfo[playerid][playercp:a] = -1;return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){for(new a; playercp:a < playercp; a++) cpInfo[playerid][playercp:a] = -1;return 1;}public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid){switch(cpInfo[playeirid][cTipus]){case CP_TYPE_NINCS: {SendClientMessage(playerid, -1, \"Ez itt hiba volt!\");} //nem nagyon történhet ilyen egyébkéntcase CP_TYPE_MUNKA:{ switch(cpInfo[playerid][cID]){ case 0:{ //az ID0 Checkpointnál ez meg ez történjen} case 1:{ //az ID0 Checkpointnál ez meg ez történjen} //megjegyzem: ezek az idk nem teljesen megbízhatóak, természetesen változnak, függően a létrehozás sorrendjétől. }}case CP_TYPE_SEGELY:{ //itt meg simán azt scripteled, aminek a segély checkpointba érve kell történnie.}default:{ SendClientMessage(playerid, -1, \"Ez a checkpoint nincs kezelve!\");}} return 1;}
if(listitem == 2) // Szerelő { if(PlayerInfo[playerid][Penz] > hivasar) { PlayerInfo[playerid][Penz] -= hivasar; szerelokassza += hivasar; SaveSzerelokassza(); SafeGivePlayerMoney(playerid, -hivasar); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE , \"* Kihívtad a szerelőket! Várd meg, hogy odaérjen!\"); for(new i = 0;i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(PlayerInfo[pLeader] == 17 || PlayerInfo[pMember] == 17) { GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s [iD:%d] szerelőt hívott! Ha elakarod fogadni: /elfogadsz [JátékosID/NévRészlet]\", sendername,playerid); SendClientMessage(i, TEAM_AZTECAS_COLOR , stringx); PlayerInfo[playerid][szerelothiv] = 1; //PlayerInfo[szerelothiv] = 2; new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s szerelőt hívott.\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); SetPlayerChatBubble(playerid, \"kihívta a szerelőket\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); } } } } else { format(stringx,sizeof(stringx), \"Nincs elég pénzed! (%d$)\",hivasar); SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx); } }
if ( dialogid == 1050 && response ){ switch ( listitem ) { case 0: ShowPlayerDialog(playerid,1051,DIALOG_STYLE_LIST,\"Válassz!\",\"Autósiskola\\nBenzinkút\\nRendőrség\\nBank\\nBank 2\\nKisbolt\\nKisbolt 2\\nRuhabolt 1\\nRuhabolt 2\\nRuhabolt 3\\nRuhabolt 4\\nFegyverbolt\\nFegyverbolt 2\\nFegyverbolt 3\\nKocsma\\nKórház\\nVárosháza\\nPosta\\nClub\\nClub 2\\nAutószalon\\nAutószerelő\\nPizzázó\\nPizzázó 2\\nTemplom\\nTemplom 2\\nÉtterem\\nIskola\",\"Kiválasztom\",\"Kilép\"); case 1: ShowPlayerDialog(playerid,1052,DIALOG_STYLE_LIST,\"Válassz!\",\"Kéményseprő\\nÚttisztitó\\nAutószállító\\nBútórszálító\\nPostás\\nSzabó\\nPizzaszállító\\nVillanyszerelő\\nHázaló\\nÜgyvéd\\nPincér\\nÉpítész\",\"Kiválasztom\",\"Kilép\");} return 1;}if(dialogid == 1051 && response ){ switch ( listitem ){ case 0: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük az Autóiskolát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1263.3695,2717.2922,50.2663, 1.0 ); //Autósiskola case 1: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Benzinkútot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1319.0760,2696.1174,50.0625, 1.0 ); //Benzinkút case 2: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Rendőrséget a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1418.2661,2640.1624,55.6875, 1.0 ); //Rendőrség case 3: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Bankot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1457.6595,2593.7654,55.8359, 1.0 ); //Bank case 4: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Bankot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -828.1631,1504.6000,19.8530, 1.0 ); //Bank 2 case 5: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Kisboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1481.0414,2593.8882,55.8359, 1.0 ); //Kisbolt case 6: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Kisboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -832.2936,1482.8345,18.3706, 1.0 ); //Kisbolt 2 case 7: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Kisboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -2537.6187,2321.6799,4.9844, 1.0 ); //Kisbolt 3 case 8: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Ruhaboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1519.3485,2608.7278,55.8359, 1.0 ); //Ruhabolt 1 case 9: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Ruhaboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -288.4228,2693.6743,62.6875, 1.0 ); //Ruhabolt 2 case 10: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Ruhaboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -806.8173,1482.1340,20.9688, 1.0 ); //Ruhabolt 3 case 11: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Ruhaboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -2485.4824,2270.8984,4.9844, 1.0 ); //Ruhabolt 4 case 12: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Fegyverboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1509.4115,2608.6946,55.8359, 1.0 ); //Fegyverbolt case 13: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Fegyverboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -818.1916,1560.4613,27.1172, 1.0 ); //Fegyverbolt 2 case 14: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Fegyverboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -2500.9678,2321.8572,4.9844, 1.0 ); //Fegyverbolt 3 case 15: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Kocsmát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1465.6243,2611.9546,56.1797, 1.0 ); //Kocsma case 16: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Kórházat a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1514.8019,2529.1450,55.7063, 1.0 ); //Kórház case 17: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Városházát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -223.6299,2615.8877,62.7228, 1.0 ); //Városháza case 18: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Postát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -242.8890,2708.5278,62.6875, 1.0 ); //Posta case 19: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Clubot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -227.3555,2706.3994,62.6875, 1.0 ); //Club case 20: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Clubot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -2476.8665,2320.0955,4.9844, 1.0 ); //Club 2 case 21: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük az Autószalont a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -497.0429,2592.8987,53.5182, 1.0 ); //Autószalon case 22: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük az Autószeleőt a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -314.4488,2693.6416,62.6875, 1.0 ); //Autószerlő case 23: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Pizzázót a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -199.5460,2674.2319,62.8372, 1.0 ); //Pizzázó case 24: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Pizzázót a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -857.9915,1535.3800,22.5870, 1.0 ); //Pizzázó 2 case 25: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Templomot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -794.7089,1556.9780,27.1244, 1.0 ); //Templom case 26: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Templomot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -2484.0894,2405.6582,16.2002, 1.0 ); //Templom 2 case 27: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük az Éttermet a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -2512.0554,2275.6563,4.9844, 1.0 ); //Étterem case 28: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük az Iskolát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -2489.8813,2363.0266,10.2714, 1.0 ); //Iskola} SetPVarInt ( playerid, \"Útmutató\", 1 ); return 1;}if(dialogid == 1052 && response ){ switch ( listitem ){ case 0: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Kéményseprő munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1471.4614,2593.9900,55.8359, 1.0 ); //Kéményseprő case 1: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük az Úttisztító munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1525.7909,2624.9590,55.8359, 1.0 ); //Úttisztitó case 2: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Autószállító munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -945.8303,2753.1528,46.5264, 1.0 ); //Autószállító case 3: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Bútórszálító munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -910.0639,2671.1572,42.3703, 1.0 ); //Bútórszálító case 4: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Postás munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -242.8890,2708.5278,62.6875, 1.0 ); //Postás case 5: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Szabó munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1440.6938,2608.5669,55.8359, 1.0 ); //Szabó case 6: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Pizzaszállító munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -199.5460,2674.2319,62.8372, 1.0 ); //Pizzaszállító case 7: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Villanyszerelő munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -145.8399,1172.6238,19.7422, 1.0 ); //Villanyszerelő case 8: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Házaló munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -144.8298,1078.6145,20.4922, 1.0 ); //Házaló case 9: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük az Ügyvéd munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -179.1708,1177.4999,19.8909, 1.0 ); //Ügyvéd case 10: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Pincér munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -2512.0554,2275.6563,4.9844, 1.0 ); //Pincér case 11: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük az Építész munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -794.4620,1501.0172,22.2500, 1.0 ); //Pincér} SetPVarInt ( playerid, \"Útmutató\", 1 ); return 1;}