/elfogad-os példa
if(listitem == 2) // Szerelő
{
if(PlayerInfo[playerid][Penz] > hivasar)
{
PlayerInfo[playerid][Penz] -= hivasar;
szerelokassza += hivasar;
SaveSzerelokassza();
SafeGivePlayerMoney(playerid, -hivasar);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE , \"* Kihívtad a szerelőket! Várd meg, hogy odaérjen!\");
for(new i = 0;i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
if(PlayerInfo[pLeader] == 17 || PlayerInfo[pMember] == 17)
{
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s [iD:%d] szerelőt hívott! Ha elakarod fogadni: /elfogadsz [JátékosID/NévRészlet]\", sendername,playerid);
SendClientMessage(i, TEAM_AZTECAS_COLOR , stringx);
PlayerInfo[playerid][szerelothiv] = 1;
//PlayerInfo[szerelothiv] = 2;
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s szerelőt hívott.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
LoOoG(stringx);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"kihívta a szerelőket\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
}
}
}
}
else
{
format(stringx,sizeof(stringx), \"Nincs elég pénzed! (%d$)\",hivasar);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
Itt pedig a /útmutató-s.
if ( dialogid == 1050 && response )
{
switch ( listitem )
{
case 0: ShowPlayerDialog(playerid,1051,DIALOG_STYLE_LIST,\"Válassz!\",\"Autósiskola\\nBenzinkút\\nRendőrség\\nBank\\nBank 2\\nKisbolt\\nKisbolt 2\\nRuhabolt 1\\nRuhabolt 2\\nRuhabolt 3\\nRuhabolt 4\\nFegyverbolt\\nFegyverbolt 2\\nFegyverbolt 3\\nKocsma\\nKórház\\nVárosháza\\nPosta\\nClub\\nClub 2\\nAutószalon\\nAutószerelő\\nPizzázó\\nPizzázó 2\\nTemplom\\nTemplom 2\\nÉtterem\\nIskola\",\"Kiválasztom\",\"Kilép\");
case 1: ShowPlayerDialog(playerid,1052,DIALOG_STYLE_LIST,\"Válassz!\",\"Kéményseprő\\nÚttisztitó\\nAutószállító\\nBútórszálító\\nPostás\\nSzabó\\nPizzaszállító\\nVillanyszerelő\\nHázaló\\nÜgyvéd\\nPincér\\nÉpítész\",\"Kiválasztom\",\"Kilép\");
}
return 1;
}
if(dialogid == 1051 && response )
{
switch ( listitem )
{
case 0: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük az Autóiskolát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1263.3695,2717.2922,50.2663, 1.0 ); //Autósiskola
case 1: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Benzinkútot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1319.0760,2696.1174,50.0625, 1.0 ); //Benzinkút
case 2: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Rendőrséget a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1418.2661,2640.1624,55.6875, 1.0 ); //Rendőrség
case 3: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Bankot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1457.6595,2593.7654,55.8359, 1.0 ); //Bank
case 4: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Bankot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -828.1631,1504.6000,19.8530, 1.0 ); //Bank 2
case 5: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Kisboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1481.0414,2593.8882,55.8359, 1.0 ); //Kisbolt
case 6: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Kisboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -832.2936,1482.8345,18.3706, 1.0 ); //Kisbolt 2
case 7: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Kisboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -2537.6187,2321.6799,4.9844, 1.0 ); //Kisbolt 3
case 8: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Ruhaboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1519.3485,2608.7278,55.8359, 1.0 ); //Ruhabolt 1
case 9: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Ruhaboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -288.4228,2693.6743,62.6875, 1.0 ); //Ruhabolt 2
case 10: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Ruhaboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -806.8173,1482.1340,20.9688, 1.0 ); //Ruhabolt 3
case 11: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Ruhaboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -2485.4824,2270.8984,4.9844, 1.0 ); //Ruhabolt 4
case 12: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Fegyverboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1509.4115,2608.6946,55.8359, 1.0 ); //Fegyverbolt
case 13: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Fegyverboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -818.1916,1560.4613,27.1172, 1.0 ); //Fegyverbolt 2
case 14: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Fegyverboltot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -2500.9678,2321.8572,4.9844, 1.0 ); //Fegyverbolt 3
case 15: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Kocsmát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1465.6243,2611.9546,56.1797, 1.0 ); //Kocsma
case 16: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Kórházat a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1514.8019,2529.1450,55.7063, 1.0 ); //Kórház
case 17: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Városházát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -223.6299,2615.8877,62.7228, 1.0 ); //Városháza
case 18: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Postát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -242.8890,2708.5278,62.6875, 1.0 ); //Posta
case 19: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Clubot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -227.3555,2706.3994,62.6875, 1.0 ); //Club
case 20: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Clubot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -2476.8665,2320.0955,4.9844, 1.0 ); //Club 2
case 21: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük az Autószalont a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -497.0429,2592.8987,53.5182, 1.0 ); //Autószalon
case 22: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük az Autószeleőt a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -314.4488,2693.6416,62.6875, 1.0 ); //Autószerlő
case 23: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Pizzázót a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -199.5460,2674.2319,62.8372, 1.0 ); //Pizzázó
case 24: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Pizzázót a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -857.9915,1535.3800,22.5870, 1.0 ); //Pizzázó 2
case 25: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Templomot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -794.7089,1556.9780,27.1244, 1.0 ); //Templom
case 26: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Templomot a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -2484.0894,2405.6582,16.2002, 1.0 ); //Templom 2
case 27: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük az Éttermet a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -2512.0554,2275.6563,4.9844, 1.0 ); //Étterem
case 28: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük az Iskolát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -2489.8813,2363.0266,10.2714, 1.0 ); //Iskola
}
SetPVarInt ( playerid, \"Útmutató\", 1 );
return 1;
}
if(dialogid == 1052 && response )
{
switch ( listitem )
{
case 0: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Kéményseprő munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1471.4614,2593.9900,55.8359, 1.0 ); //Kéményseprő
case 1: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük az Úttisztító munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1525.7909,2624.9590,55.8359, 1.0 ); //Úttisztitó
case 2: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Autószállító munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -945.8303,2753.1528,46.5264, 1.0 ); //Autószállító
case 3: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Bútórszálító munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -910.0639,2671.1572,42.3703, 1.0 ); //Bútórszálító
case 4: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Postás munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -242.8890,2708.5278,62.6875, 1.0 ); //Postás
case 5: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Szabó munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1440.6938,2608.5669,55.8359, 1.0 ); //Szabó
case 6: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Pizzaszállító munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -199.5460,2674.2319,62.8372, 1.0 ); //Pizzaszállító
case 7: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Villanyszerelő munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -145.8399,1172.6238,19.7422, 1.0 ); //Villanyszerelő
case 8: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Házaló munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -144.8298,1078.6145,20.4922, 1.0 ); //Házaló
case 9: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük az Ügyvéd munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -179.1708,1177.4999,19.8909, 1.0 ); //Ügyvéd
case 10: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük a Pincér munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -2512.0554,2275.6563,4.9844, 1.0 ); //Pincér
case 11: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Bejelöltük az Építész munkát a térképen.\" ), SetPlayerCheckpoint ( playerid, -794.4620,1501.0172,22.2500, 1.0 ); //Pincér
}
SetPVarInt ( playerid, \"Útmutató\", 1 );
return 1;
}
Valaki?