Sziasztok! Írtam egy parancsot minden rendben van vele lefut ahogyan terveztem.
Viszont az volna kérdésem, hogy tudnátok-e abban segíteni, hogy a sima cp-et egymás után rakosgassa le. Itt van a parancs:
CMD:tisztit(playerid)
{
if(GetPlayerTeam(playerid) != Civil)
{
SendClientMessage(playerid, SZURKE, \"Nem vagy civil!\");
return 1;
}
{
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 413)
{
new randomize;
randomize = random(sizeof(gSweeperPoints));
SetPlayerCheckpoint(playerid, gSweeperPoints[randomize][0], gSweeperPoints[randomize][1], gSweeperPoints[randomize][2], 5.0);
SendClientMessage(playerid, FEHER, \"Szedd fel a checkpointokat!\");
}else{
SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nem ülsz tisztító kocsiban!\");
return 1;
}
}
return 1;
}
Eleve ha azt akarod hogy sorba rakja le a CPkat akkor nem randomot kéne használni. :)
Létrehozol egy változót:
new CP[MAX_PLAYERS];
Ugye vannak koordinátáid, lementve sorba, a változó után meg az OnPlayerEnterCheckpoint Callback kell neked.
Beírod elõször is a parancsba hogy CP[playerid] = 0;
Utána :
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
switch(CP[playerid])
{f
case 0:
{
//Idelehetrakni h SetPlayerCheckpoint(.....);
//Aztán Kell neked h - CP[playerid] = 1;
}
case 1:
{
Megint SetPlayerCheckpoint(....)
//Aztán megint CP[playerid] = 2;
}
}
return 1;
}
És ezt annyiszor csinálod amennyi CP-d van. Remélem valamennyire érthetõ voltam..