GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: justrics - 2012. szeptember 27. - 10:06:56

Cím: CP információ.
Írta: justrics - 2012. szeptember 27. - 10:06:56
Sziasztok! Írtam egy parancsot minden rendben van vele lefut ahogyan terveztem.
Viszont az volna kérdésem, hogy tudnátok-e abban segíteni, hogy a sima cp-et egymás után rakosgassa le. Itt van a parancs:
 
CMD:tisztit(playerid)
{
if(GetPlayerTeam(playerid) != Civil)
{
SendClientMessage(playerid, SZURKE, \"Nem vagy civil!\");
return 1;
}
{
    if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 413)
            {
                new randomize;
        randomize = random(sizeof(gSweeperPoints));
        SetPlayerCheckpoint(playerid, gSweeperPoints[randomize][0], gSweeperPoints[randomize][1], gSweeperPoints[randomize][2], 5.0);
        SendClientMessage(playerid, FEHER, \"Szedd fel a checkpointokat!\");
    }else{
    SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nem ülsz tisztító kocsiban!\");
    return 1;
    }
 }
return 1;
}
Cím: CP információ.
Írta: Depi - 2012. szeptember 27. - 11:12:12
Eleve ha azt akarod hogy sorba rakja le a CPkat akkor nem randomot kéne használni. :)
Létrehozol egy változót:
 
new CP[MAX_PLAYERS];

 
Ugye vannak koordinátáid, lementve sorba, a változó után meg az OnPlayerEnterCheckpoint Callback kell neked.
Beírod elõször is a parancsba hogy CP[playerid] = 0;
Utána :
 
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
switch(CP[playerid])
{f
    case 0:
    {
      //Idelehetrakni h SetPlayerCheckpoint(.....);
//Aztán Kell neked h - CP[playerid] = 1;
    }
    case 1:
    {
   
          Megint SetPlayerCheckpoint(....)
//Aztán megint CP[playerid] = 2;
    }
}
return 1;
}

 
És ezt annyiszor csinálod amennyi CP-d van. Remélem valamennyire érthetõ voltam..
Cím: CP információ.
Írta: justrics - 2012. szeptember 27. - 12:20:42
Köszönöm a gyors választ!
Igen a randomot azt ki akartam cserélni csak gondoltam eredeti állapotába illesztem be a kódot! :)