Szerző Téma: CP Fagyasztás ( Munka )  (Megtekintve 567 alkalommal)

CP Fagyasztás ( Munka )
« Dátum: 2013. Június 23. - 20:40:05 »
0 Show voters
Sziasztok!
Újabb kérdéssel fordulok hozzátok!
Azt szeretném megtudni hogy mi módon lehet olyat csinálni hogyha pl elkezdek egy munkát ( CP-s ) akkor ne csak annyi legyen h cpbõl cpbe megyek.
Hanem például ha beérek 1 cpbe akkor ott lefagyasszon egy kis idõre mittomén 30Másodpercre és bedobjon egy animációt ( pl bombaanim )
Ennyit szerenék kérni! Köszönöm elõre is!

Nem elérhető Floot

CP Fagyasztás ( Munka )
« Válasz #1 Dátum: 2013. Június 24. - 01:41:51 »
0 Show voters
Õõõ, esetleg a CPhez, írtad, vagy teljesen külön irtad tõle a fagyasztást.
Úgy értem hogy hozzá csatoltad a CPhez a kódot, valamilyen értelemben, vagy csak megírtad?

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
CP Fagyasztás ( Munka )
« Válasz #2 Dátum: 2013. Június 24. - 19:53:08 »
0 Show voters
Tessék, próbáld ki:
 

// Teszt szkript, kidolgozatlan.
//                                                  ScreaM
#include a_samp
#include zcmd
CMD:munka(playerid) // kezdés! nincs kidolgozva, mert ez alap
{
SetPlayerCheckpoint(playerid, 1000.0, 2000.0, 2000.0, 3.0);
SetPVarInt(playerid, \"MunkaCP\", 1); // belépett a munkába, elsõ cp-hez megy a játékos
return 1;
}
CMD:munkabefejez(playerid) // munka abbahagyása! alap
{
    DisablePlayerCheckpoint(playerid); // töröljük a CP-t
    SetPVarInt(playerid, \"MunkaCP\", 0); // 0 - nincs munkában!
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
switch(GetPVarInt(playerid, \"MunkaCP\")) // leellenõrizzük hogy melyik cp-nél van... (pvar alapján)
{
case 1: // belépett az elsõ cp-be amit a munka felvételekor adtunk neki
{
            DisablePlayerCheckpoint(playerid); // töröljük a mostanit
            SetPlayerCheckpoint(playerid, 1100.0, 2100.0, 2100.0, 3.0); // beadjuk az újat
            SetPVarInt(playerid, \"MunkaCP\", 2); // a munkacp pvar értéket mindig növelni kell !!!!
            ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\", \"BOM_Plant_Loop\", 4.0, 1, 0, 0, 1, 0); // animáció lejátszása a játékosnak
            TogglePlayerControllable(playerid, 0); // lefagyasszuk a játékost
            SetTimerEx(\"Kiolvaszt\", 30000, false, \"i\", playerid); // elindítunk egy idõzítõt, ami fél perc múlva meghívja a Kiolvaszt funkciót
}
case 2: // lásd fentebb...
{
    // kidolgozásra vár...
}
case 3:
{
    // ...
}
}
return 1;
}
public Kiolvaszt(playerid);
public Kiolvaszt(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, 1); // kiolvasszuk a játékost
ClearAnimations(playerid); // töröljük az animációkat
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. Június 24. - 19:56:15 írta ScreaM »

CP Fagyasztás ( Munka )
« Válasz #3 Dátum: 2013. Június 24. - 20:22:14 »
0 Show voters
Köszi :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal